Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MaLinn mullaki sillo testiä tehdessä näytti 1-2 viikkoa,vaik oli jo 2viikkoa 1 päivä siel porskuteltu. Aattelin iteki et oisha sen pitäny sillo näyttää 2+ joten nou hätä! Pieniä heittoja noissa on.

Kiitos Triina ja huvitutti! Hölmöä nyt yhdestä päivästä itkeä, mutta kun ottaa taas niin koville!! Varmasti olette oikeassa. Itselläkin järki sanoo samaa, mutta tunteet (hormonit) toista. Tekis mieli heittäytyä tohon maahan meidän pian 3veen seuraksi!

Varsinaiseen ar-ultraan en ole ainakaan näillä näkymin menossa. Meillä on joku esihistoriallinen ultra neuvolassa. Sen rakeisesta ja epäselvästi kuvasta näkee ekassa neuvolassa, 8+, vauvan sykkeen ja paikan.

Neuvolaa en ole vielä uskaltanut varata. Koska se ultra pystytään tekemään mahanpäältä minun tapauksessa ( suht hoikka) jo heti 8 viikolla niin ehkä yritän tunkea itseni jo heti maanantaina 13.11. Silloin olis rv 8+2. Ehkä silti venytän neuvolaan soittoa vielä ainakin viikon, ehkä jopa kaksi. Yritän sit kauniisti painostaa itselleni ajan haluamaani ajankohtaan. :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Mullakin ihan surkee päivä tänään. Väsymys, etova olo, aikaansaamattomuus, asunto kauheessa sotkussa + esikoinen ei nuku! Ei hyvä yhdistelmä. Oon niin onnellinen kun mies tulee kotiin tai sit kun päivä on pulkassa ja huomenna uuteen (parempaan) päivään!

Viime päivinä on ollut pahoinvointia syömisen jälkeen. Monelta olen kuullut, että pahoinvointiin auttaa, että syö tarpeeksi usein, mutta tuntuu, että pahoinvointi nimenomaan alkaa syömisen jälkeen. :depressed:

Mulla myös "menkkakipuja" ja alaselkää juilii! Olivat n. viikon poissa mutta tulivat kahta kauheampina takas. Tänään vaikeroin kaksinkerroin työpaikan sohvalla 3 tuntia kunnes päätin lähteä terveyskeskukseen. Sanoivat siellä että voi olla ihan normaaleja kipuja liittyen kohdun kasvuun tms.. toivottavasti näin :nailbiting:

Nyt taas selkää hieman särkee.. Mistä se voi johtua?:eek: Venyykö selkä jotenkin kun kohtu kasvaa?

Onko muilla turvotusta? Tuntuu että oon koko ajan ku ilmapallo. Muutenkaan en ole mikään hoikimmista hoikin niin näytän kyllä kamalalta.

Viikkoja kasassa 5+5, oireita on lähinnä kaamea väsymys ja iltaisin pahovointi. Ja turvotus!

Täällä huolettaa oireiden vähyys ja ailahtelevuus. Rinnat on kipeet, mutta ei koko aikaa. Välillä on huono olo ja etoo. Välillä väsyttää ja välillä valvon. Turvonnut olen, joka päivä iltapäivällä alkaa. Myös mahassa nippailee edelleen. Nyt 5+2 ja ultra vasta 3.11. :nailbiting:

KasKas täällä niitä on vieläkin vähemmän. Nyt toinenkin tissi on vähän arka ja kasvaneet kyllä on, ei mahdu nää liivit enää kohta.. Muuten jotain pieniä ja ihan satunnaisia tuntemuksia alavatsalla ja aiempaa useammin ilmestyvä nälkä. Turvotus on tosiaan aika hyvää varsinkin iltaisin, kuten tuonne toista odottavien keskustelluun jo kirjoittelinkin.

5+5

Kävin tänään ar-ultrassa ja siellä kätilö suositteli pahoinvointiin B6-vitamiinia (monivitamiinissa ei kuulemma oo tarpeeksi pitoisuutta että veis pahoinvointia pois) ja sitten sitä ranneketta. Vitamiinin kävin nyt hakemassa, rannekkeen jätin vielä apteekkiin. Onko muilla näistä kokemuksia pahoinvoinnin ehkäisyyn?

7+0

Nyt on tulleet ekat mieliteot, kaurapuuro ja halpis nuudelipussit. Vedin eilen illalla kaksi isoa lautasellista puuroa ja tänään oli pakko ostaa pussinuudeleita kun kävelin niiden ohi ja oikein vesi herahti kielelle :D :D

Rv 7+1

Nyt on tulleet ekat mieliteot, kaurapuuro ja halpis nuudelipussit. Vedin eilen illalla kaksi isoa lautasellista puuroa ja tänään oli pakko ostaa pussinuudeleita kun kävelin niiden ohi ja oikein vesi herahti kielelle :D :D

Rv 7+1

Mulla kans puuroon ollu himo monta päivää! :D tuleeko muille huono olo herkuista? Viikonloppuna ostin suklaata ja karkkipussin, vähä vaan söin ja loput kaapin perälle, ei tee yhtään mieli mitään makeaa. Hyvä tottakai näin :D

Mulla ei oo mitään varsinaista huonoa tai etovaa oloa ollut, mutta ihmettelin jo ennen kun sain tietää raskaudesta sitä kuinka vähän pystyin kerralla syömään. Pari haukkua ruokaa kuin ruokaa ja olin täynnä. Koskee varsinkin juuri herkkuja, herkut ei uppoa ollenkaan ja normaalisti voisin vedellä suklaata päivittäin :D

Mullakin kaapissa 1,5 levyä lempparisuklaata, ei tee yhtään mieli. Sen sijaan keitän taas puuroa :D

Näitä on aina parasta seurata! :D Itelle ei tullu esikoisesta mitään erityistä. Normaalisti kun herkuttelen niin ostan sipsejä mutta silloin raskausaikana irtokarkkihylly huusi aina kaupassa mun nimee.. :D

Mun paino lähteny kauheeseen nousukiitoon (viikossa 1-2kg) enkä ees syö epäterveellisesti tai paljon. Vatsa on hirmu turvonnut. Juon myös paljon vettä kun janottaa niin paljon. Nyt alkaa vaa'an vihaaminen!! Mä en haluu neuvolassa sit käydä vaa'alla!
Siis ihan järkyttävä turvotus! Näytän oikeasti siltä kuin olisin paaaljon pidemmillä viikoilla raskaana. Ei mahdu kohta työhousut enää jalkaan. Vaa'alla en ole uskaltanut käydä ollenkaan kun pelkään kuinka paljon painoa tullut lisää. :arghh:

tuleeko muille huono olo herkuista?
EI! :hilarious: Mulle tulee huono olo kaikesta "terveellisestä", en siis esim pysty syömään salaattia ollenkaan koska se ällöttää :hungover::hilarious:

Täälä myös suklaaholisti mutta nyt vaan ei mene:wideyed:

Ihan sama täällä! Enemmän tekee mieli kirpeää, mm. Satsumoita oon syöny viikossa varmaan kaks kiloa ja irttareista piti ottaa kirpeitä mutta ei niitäkään menny ku kaks kerrallaan ja piri laittaa jo pussi pois...

Täällä eiliset menkkaolot on loppunut. Rinnat edelleen vähän arat, mutta eipä muuta. Ei myöskään turvotuksia tai mitään himoja :) Tsemppiä pahoinvoiville!

Takaisin