Tänään oon vaan pillittäny ja hermo kireel. Tuun hulluks ton rakkaan esikoiseni kanssa kun ihan mahdotonta taas tää elämä sen kaa. Aamusta iltaa jatkuvaa tyytymätöntä kitinää ja roikkumista ja seuraamista. Haluisin leikkiä mut ei jos tuun leikkii roikkuu mussa kiinni. Jos mennään ulos roikkuu kiinni. Jos mennään kauppaa max. 20min ja hermo menee vaunuissa. Jos mennään moikkaa muita äitejä ja vauvakavereita roikkuu kiinni eikä tee mitään. Sen jälkeen kun kotiin pääsee itkee hysteerisesti koko loppu päivän. Kotona en oo saanu siis ikinä tehtyä mitään kun ei tuon kanssa vaan pysty. Mä taas jos jotain alan tekee haluun tehdä sen loppuu ilman ylimääräsiä keskeytyksiä. Jos lähden vessaa tulee itku, jos laitan lattialle tulee itkuu. Tuntuu et mikään ei kelpaa eikä missään oo hyvä tolla lapsella. Sen tyytymättömyys on vaa kasvanu kun ikää tullu enemmän. On vasta 9,5kk. Tiedän et on pieni mut ehkä joku voi samaistua kun tää vaan ei oo semmosta normaalia roikkumista tai yhdessä oloa. Vaan se on jotain ihan käsittämätöntä et monet on päivitelly sitä et ei jaksais itsekään jos tollasta olis koko ajan.
Onko muilla esikoiset tälläsiä ihme roikkujia ja kitisiöitä? Mä ymmärrän itkun ja se ei mua haittaa. Eikä se et tahtoo sylii, mut se haittaa et oon joku pehmolelu jota voi nipistellä ja repiä ja raapia ja jonka päällä voi roikkua ja pomppia miten tahtoo. Meidän kissa on ihan kärttynen kun senkin päälle yrittää koko ajan nousta ja repii ja seuraa. Sit itkee kun kissat lähtee karkuu tai äiti lähtee vessaa vähän tuulettumaan. Sit jos kiellän niin itkee ja haluu takas syliin.
Mut tuo tyytymättömyys saa mut tuntemaan oloni huonoksi äidiksi ja mulle tulee riittämätön olo! Mä en vaa oikeesti kohta jaksa! Nyt vielä enemmän heränny et mitä sit kun näitä on kaksi vai voisiko sit toinen olla semmonen vähän itsenäisempi vauveli. Tuntuu vaa et toi laps ei oo semmonen normaali miten muut lapset on. Just hetki sitten oltiin vauvatreffeillä niin muut menee ja tutkii ja mitä tekee mun vauva? Roikkuu paidassa ja kitisee ja alkaa itkee jos joku muu vauva koskee.
Toivottavasti en kuulosta hirveeltä mut oon vaa niin väsyny.

Rakastan tota lasta niin paljon kun mitään muuta, mut haluisin jo pikkusen tilaa hengittää.
Oon siis ite päiväkodissa ollu pienillä eikä nekää ollu tälläsiä! Ekat 6kk tosiaan oli vaan sylissää mihinkää muualle ei saanu laittaa.
Anteeksi tämä vollotus mut pakko oli avautuu jonnekin!