Oireet

Miten teillä kuuluu jo noin aikasin? Taidatte olla hoikkia, ettei lisämassat vaimenna sykkeitä? :grin Mulla ei kuulunu 10+0 vielä mitään, tosin en kyllä tiedä onko tuolla kukaan elossakaa... :sorry:

Wuhuuu, meinasin oksentaa aamulla! Tuntuu niin kivalta, että joku oire edes välillä pilkahtaa esiinkin tässä muuten niin oireettomassa odotuksessa! :D

Miten teillä kuuluu jo noin aikasin? Taidatte olla hoikkia, ettei lisämassat vaimenna sykkeitä? :grin Mulla ei kuulunu 10+0 vielä mitään, tosin en kyllä tiedä onko tuolla kukaan elossakaa... :sorry:

No itsel ei oo vatsas juurikaan rasvaa mut sykkeen sain kuuluviin ihan tuosta häpyluun yläpuolelta et ehkä siihen kohti ei muutenkaan rasvaa hirveesti kerry tai en tiedä..

Yääähhh, ärsyttävää kun mikään ei maistu ja kaikki ruoat saa etovan olon aikaan!

Ei oo yhtään mun tapaista etten syö, alkaa varmaan kohta lähipiiri arvata jotain...

Esikoista odottaessa ei ollut pahoinvointia tai kuvotusta ruoista, eli ei oo yhtään tuttua tämmönen. Aamusta asti läpi päivän TODELLA huono olo, voisin oksentaa hetkenä minä hyvänsä. Syöminen on täysin uhkapeliä, joskus olo paranee ja joskus pahenee.

Pahoinvointi on mulla helpottanut (10.vk menossa), tai välillä tulee takapakkia mut on suht normaalejakin päiviä. Väsymys edelleen välillä yllättää.
Eilen illalla tuli aivan yhtäkkiä mielettömän kipeäksi koko alavatsa ja alaselkä, en pystynyt olemaan missään asennossa sängyssä, ainut mikä auttoi, oli olla kuuman suihkun alla. Aattelin jos pahenee niin pakko lähteä sairaalaan kun pelotti tuleeko keskenmeno vai onko umpisuoli vai mikä. Meni noin 2h ohi.
Olin puol tuntia aiemmin juonut jonkun profeel proteiinipirtelön (mitä en ole aiemmin käyttänyt), kun oltiin tien päällä, ja toivon että johtui vaan siitä...

Vietimme viikon etelässä, ja tottakai mulla alkoi kunnon pahoinvointi. Se tukahduttava helle, jatkuva rasvankäry kaikkialla, ja kun ei uskaltanut syödä muuta kuin hyvin paistettuja ruokia... :yuck: Nyt pahoinvointi päällä 24/7, oksennan mehunkin. Ainoastaan omenamehu maistuu, ei mikään muu.

rv 7+4

Mulla paheni ällötys nyt viikonloppuna. Tänään oli hankalaa olla töissäkin. Vkl oksentanut pari kertaa. Liittyy flunssaan ja limasuuteen.

Tissien, erityisesti nännien kipuilu; pistely ja jomotus. :( Esikoisen kohdalla tissit oli vaan arat, mut nyt ne pistelee miten sattuu. Tuntuu ihan kun sähköiskuja sais. :rolleyes:

Kellään kokemusta, että mikähän tähän auttais? :(

Kuulostaa pahasti siltä, että maito ns. nousis/maitotiehyet aukee? Onko nänneihin ilmestyny ensimaitoa?

Mulla nimittäin tätä oli jo ekassa raskaudessa ja nyt taas...kihelmöi, nipistelee ja välillä jopa vihlasee. Nänneihin alkanu ilmestyy ensimaitoa (ku puristaa nänniä, niin ilmestyy paksua valkoista töhnää). Pian tuo muuttuu "vetisemmäksi" ja kuivuu sellaiseksi keltaiseksi ja kovaksi nänneihin.

Kirjottelin tuol aiemmin et pahaolo on kadonnut ja olin huolissani onkohan kaikki hyvin. Noh pahaolo on palannut.. yääääk. 10+3

Täällä ollut aivan karsee kuvotus, mutta nyt näyttää että ois enää vaan iltapäivästä alkaen. Viime viikot on siis ollut 24/7. Kerran on oksennus tullut ja silloin ei edes ollut niin paha olo kuin tavallisesti. Toisaalta nyt tulee ihan hirveitä närästyskohtauksia. Tähän päälle vielä kunnon syysflunssa niin johan on hehkee olo.
10+2

Kuulostaa pahasti siltä, että maito ns. nousis/maitotiehyet aukee? Onko nänneihin ilmestyny ensimaitoa?

Mulla nimittäin tätä oli jo ekassa raskaudessa ja nyt taas...kihelmöi, nipistelee ja välillä jopa vihlasee. Nänneihin alkanu ilmestyy ensimaitoa (ku puristaa nänniä, niin ilmestyy paksua valkoista töhnää). Pian tuo muuttuu "vetisemmäksi" ja kuivuu sellaiseksi keltaiseksi ja kovaksi nänneihin.

Se voi olla, en vaan osannut ajatella että alkais näin varhain! :/ viimeksi maitoa tuli vasta huomattavasti myöhemmillä viikoilla, mutta vastaavaa kipuilua ei ollut missään vaiheessa.

Mulla alkanut nyt tää älytön herkkyys, tänään itkee pillitin taas, kun elokuvaa katsoin, itkin niin iloista ja suruista, yks ilta tässä aloin itkeä, koska mies nukahti sohvalle elokuvan aikana... ihan siis järjettömistä syistä itkeskelen jatkuvasti, osasin tätä kyllä odottaakkin, toivottavasti kukaan ei tuu sanoo mitään typerää koska alan varmasti itkemään :D ja tiedän että tää tulee jatkumaan imetyksen loppumiseen saakka… niin kuin aikaisemminkin, olin ehtinyt jo unohtaa tämän "oireen" :)

Mä pillitän myös. On tosi ärsyttävää kun alkaa vaan itkettään heti jos joku harmittaa tai joudun jostain ikävästä asiasta sanomaan. Mun pomo oli unohtanut ilmottaa mulle yhdestä palaverista ja jouduin sille sanomaan että pahoitin siitä mieleni ja tietty sille tuli vähän paha mieli koska oli unohtanut ja mua vaan itketti tämä kaikki. Että yritä siinä nyt olla sitten jotenkin ammattimainen :D Mun pomo kyllä tietää että oon raskaana mutta olipa vähän noloa silti.

Kamala olo. Olen niiiin raivoissani, jos tämä on turhaa, enkä todellakaan tiedä koska olen valmis yrittämään uudestaan, jos menee nyt pieleen.. Vain esikoisesta on ollut näin huono olo, ehkä lasken sen mielessäni hyväksi merkiksi :) (vaikka tiedän ettei se niin toimi)

Mulla oli alussa kuvotusta, joka loppu melko nopsaa. Tänään kuitenki aika monet hajut saanu ihan yökkimäänki! :meh: En ymmärrä. Ei esikoisesta tällästä ollu....josko ois sit kuitenki tyttö tää :eek:

Takaisin