Oireet

Eilen illalla en ollut väsynyt, en yhtään niinkuin aikaisempina päivinä. Rinnatkin tuntuivat ei niin kipeiltä. Sanoin jo miehelle, että olikohan tässä. Pitäisi vaan olla kuuntelematta itseään niin tarkkaan ja antaa ajan kulua.. Rinnat tänään kuitenkin kipeät ja vähän etoo. Olon muutokset vaan hämää. :sorry:

5+4

Eilen iski jälleen pahoinvointi voimakkaana. Ruokaa yritetty saada alas, mikään ei maistu ja ihan järkyttävä kuvotus aaltoilee. Toivotaan että viikot menisi nopeaa. Rv 8+3.:bored:

Mulla ei pahemmin ole vielä oireita. Viikkojakin vasta alle 5 (4+2/3). Rinnat on vähän arat ja parina päivänä ollut repäisykipuja. Esikoisesta mulla oli outoja, aika koviakin alavatsakipuja tässä alkuraskaudessa. Samoin ihan hirveä nälkä oli esikoisen odotusaikaan. Nyt ei ole vielä iskenyt, mutta inhottaa jo ajatus neuvolasta ja vaa'alle joutumisesta vaikka ihan normaalipainoinen/hoikka olenkin. Viime kerralla alkuraskaudesta paino nousi voimakkaasti sen kamalan jatkuvan nälän takia.

4+2/3

Välillä vain tulee niitä päiviä ja hetkiä, jolloin ei tunnu yhtään siltä että olisi raskaana. :Heartpink

Ymmärrän epävarmuuden. Mä olen tosi arkana ja peloissani. Edellinen meni kesken 7+4 (tai alkoi silloin km), joten seuraavat kolme viikkoa tulevat olemaan vielä yhtä tuskailua. Sen takia mä täälläkin ravaan ihan muuten vain. En osaa keskittyä mihinkään.

Sekin on kuitenkin yksi oire. Keskittyminen ihan nollissa.

Eilen iski jälleen pahoinvointi voimakkaana. Ruokaa yritetty saada alas, mikään ei maistu ja ihan järkyttävä kuvotus aaltoilee. Toivotaan että viikot menisi nopeaa. Rv 8+3.:bored:

Täälläkin samaa oiretta että ei oikeen mitään tee mieli syödä, kun heti rupee oksettamaan. En edes pysty miettimään ruokaa tällä hetkellä :yuck: Toivon tosiaan kans et viikot menis nopeaa ja että tää on ohimenevää..

Hei, pakko kysyä. Onko ihan normaalia jos seksin jälkeen tulee aivan jäätäviä vatsa kramppeja? Ne heti koveni jos seisoi/liikkui, vain makuuasennossa oli hyvä olla. Tärisin jo eilen pelosta että nytkö tämä menee kesken.

Onko muilla ollut vastaavaa?

jes, etova olo tuli jäädäkseen. Tissit ollu yhtäsoittoo kipeet jo viikkoja. huoah.

Mulla on tullut ja on tullut myös ilman raskautta tosin ei noin pahoja että kovenis

Täällä seksi sujuu fyysisesti ihan kuten ennenkin, ei oo mitään ylimääräisiä tuntemuksia. Noita kipukohtauksia tulee itsellekin aina kerran viikkoon tai kahteen, tosin vaan. Eikä itellä myöskään oo ollu kerrassaan pienintäkään vuotoa sitten edellisten oikeiden menkkojen.

Muuten oireet on aika samoja kun tähänkin asti, tissejä koskee, mahaa kilpailee välillä, väsyttää ja etenkin aamuisin ja iltapäivisin etoo.

6+1

Mulla on oireet muuttunu vähän ihan alkuoireista. Edelleen jäätävä väsymys, rinnat hieman arat, huimaa välillä, hengästyn tosi äkkii, turvottaa ja närästää. Alavatsan kivut on vähentynyt. Pahoinvointia ei oo ollu ainakaa vielä yhtään. 6+1

Muokattu viimeksi:
Mulla oli tänään varhaisultra ja pieni sydän sykki 6+3 ihan niin kuin omatkin laskut :) Nännit on tosi kipeät ja väsymystä on. Pahaa ola ei juurikaan eikä muuta mut aamusin ei kyl kauheesti tekis mieli syödä mitään..

Mua on alkanu paleltaa ihan älyttömästi! Ja koko ajan on nälkä, mut ruoka ei maistu oikeen millekään.

Täällä kans huomannut ettei oikeen pysty keskittymään mihinkään, eikä saa mitään aikaseks! Tiskit ja pyykit sun muut odottaa, mut mitään ei oikein jaksa tehdä/saa aikaseks.

Niin ja se turvotus.. sekä vatsassa että jaloissa iltasin ihan jäätävä turvotus vaikkei olis syönytkään huonosti ja olis liikkunut ja juonut vettä.. Kait sitä saa kohta sormuksenkin ottaa pois ku sen vielä saa pois..

7+4

Tuo saamattomuus ja väsymys on kyllä heittämättä pahin tässä. Itellä ainakin syö just ihan arkiskareista ja kämppä on kun hävityksen kaupunki. Miestä saa koko ajan olla pyytämässä tekee sitä ja tätä kun ei jaksa.

6+2

Rv 7+0 ja oireina väsymys (ei kuitenkaan yhtä paha kuin edeltävässä tuulimunaraskaudessa, sillon oli ihan "kuolemanväsymys" koko ajan), pissalle joutuu heräämään vähintään kerran yössä, kauhea nälkä koko ajan ja on pahoinvointia jos ei ehdi/syödä tarpeeks usein (mut ei onneks oksentelua) :)

Väsyttää! Pyöräilin just töistä kotiin ja aloin itkeä väsymystä. Voihan hormonit! Ei edes mikään surullinen olo ole. Nyt makaan hetken sohvalla ennen kuin haen esikoisen hoidosta kun kerran pääsin töistäkin aiemmin.
Rinnat on vähän arat, ruoka maistuu hieman huonosti, välillä heikottaa. Eilen vihloi alamahaan.
Edellinen raskaus oli aika oireeton. Tuntui että onko ollenkaan raskaana.

4+5

Eipä hirveesti oo oireita... väsymystä kyllä löytyy. Voisin vaan kokoajan nukkua :o onneks on tuo esikoinen jonka kans touhuta muuten en pääsis sängystä varmaan ylös!!

Mä hajoan tähän väsymykseen!:dead: Voisin nukkua 12h putkeen. Mut esikko on vähä toista mieltä.:woot: Imetys sattuu, päätä särkee, maistuu metalli suussa,paha olo, yököttää, hirvee nälkä koko ajan ja tekee mieli miestä kovasti.:oops: Hirvee makea himo koko ajan!:hilarious:

3+6

Muokattu viimeksi:
Pakko kysyä kun ihmetyttää.. Onko kellään noussu lämpö ja alkanu vilu, vaikka ei ihan heti niitä oireita ollutkaan? Mulla noussu lämpö tänään vähä yli 37, ja muutamat päivät ollu ihan jäässä, nyt 6+2...En tiedä oonko tulossa kipeeksi vai voiko tää lämpöily alkaa vasta tässä vaiheessa :confused:

Takaisin