Oireet

Mulla on jo kolmatta kertaa sama "oire", josta ajaudun tekemään raskaustestiä: itkuherkkyys. Viimeisimmässä odotuksessa pillitin hysteerisesti saatuani pienen takaiskun työprojektissa, siis ihan no-big-deal. Nyt nyyhkytin kun katsoimme elokuvaa, jossa kouluikäinen tyttö sai adoptiokodin ja kaiken kruunasi kyyneleet kaunotar ja hirviö -elokuvan lopussa. Ei siis muuta kuin testiä ostamaan ja tulos oli odotettu <3

Mulla on kaikki oireet kadonnut :/ Ainoa mikä on, niin iltasin tulee uni tosi hyvin. Tuntuu että mahan nippailutkin on hävinny tyystin :( En kyllä yhtään muista mitä oireita edellisissä raskauksissa oli, mutta kyllä tää oireettomuus on ihan hanurista...

Mulla on kaikki oireet kadonnut :/ Ainoa mikä on, niin iltasin tulee uni tosi hyvin. Tuntuu että mahan nippailutkin on hävinny tyystin :( En kyllä yhtään muista mitä oireita edellisissä raskauksissa oli, mutta kyllä tää oireettomuus on ihan hanurista...

Mullakaan ei oo oikeestaan mitään. No nännejäku puristaa nii siinä on vielä vähän "kipua" :D Ei nippaile mahaa eikä jomota.. Mut yritän olla huolehtimatta kun samallailla oli esikoisesta..

Mullakaan ei oo oikeestaan mitään. No nännejäku puristaa nii siinä on vielä vähän "kipua" :D Ei nippaile mahaa eikä jomota.. Mut yritän olla huolehtimatta kun samallailla oli esikoisesta..

Tuon kun olin kirjoittanut ja menin päivälevolle ni johan alko vatsaa juilimaan [emoji23] Ja juu, nännit täällä kans arat jos puristelee.

Jopas yllätti kun tänään äklötti ja oksetti koko päivän, illalla vasta helpotti. Ja tosiaan, tissit kokonaisuudessaan on täälläkin niin kipeät ettei kärsi juosta :D

Mulla alkaa kyllä kohta huumori loppua tän väsymyksen kanssa. Vaikka nukun yli 10h niin kun kello soi (vielä lomalla, eli ei ees kovin aikaisin), niin ihan siis fyysisesti en meinaa päästä ylös kun väsyttää niin törkeästi. Just sellanen olo, kun olisit just pääsy syvään uneen ja sit pitää herätä. Ihan hirveetä. Ja kun sitä väsymystä jatkuu useita tunteja heräämisen jälkeen.

Tänään rv 7+2. Nyt ollaan oltu pari päivää oksentamatta vaikka huono olo valtaa kropan, jos ruokailuväli venähtää pariksi tunniksi. Olen tyytyväinen olotilaani nyt, sillä hyperemeesi on elämäni kauhein kokemus ja jos selviän tästä raskaudesta nyt vain tällä kuvottavalla ololla ja närästyksellä, olen ikuisesti onnellinen. :rolleyes: Viime viikko oli kauhea,liian kauhea edes muistella. Onneksi sain apua ajoissa olooni. Masu paisuu hurjaa vauhtia. Huomaa kyllä että kolmatta odotellaan. :wtf:

Voiko hikka johtua raskaudesta? :grin mulla tulee useamman kerran päivässä hikkakohtauksia! Tosi outoa.

Viime yönä heräsin kauhean pahaan oloon joka jatkui aamulle, nyt alkaa jo helpottaa.

Täällä aamulla ku heräsin huomasin itsekkin että tissit kkasvanut kokoa isommaksi ja niin pinkeenä että, tuntuu kun maito olisi pakkaantunut.. no onneks oli edellisen raskauden/imetyksen jälkeen tissit pienentynyt kahella koolla että on vielä kolmea kokoa rintsikoita, en oo raaskinut isoksi jäänneitä pois heittää kun tiennyt että jos vielä lapsia tulee niin kasvaa ainakin jonkun verran, aikasemminhan mulla ei tissit raskauksissa oo kasvanut, mutta nyt huomasin että on :D no mikäs siinä kuhan ei kovin kipeeks tulisi... myös maha alkanu turvottaa tai pömpöttää, saas nähä kauan pysyy salassa :D

Mulla on ajoittain tosi paha olo ja väsyttää tosi paljon!

Hikka voi johtua raskaudesta, mulla on oireena aivastelu :D

Täällä ei ole ollut hirveästi oireita vielä ja se onkin mietityttänyt ja pelottanut, kunnes tänään (jos pieniä alavatsan jomotteluja ja turvotusta ei lasketa.) ilmoitti ensimmäiset kuvotuksen ja huonon olon oireensa ilmoille. Mä voin pahoin esikoisen raskausaikana aina rv20 viikolle asti ja kuopuksen raskausaikana oksensin muutamia kertoja. Kuopuksessa oli sellanen ihana 24/7 kuvotus joka muistaakseni loppui jo rv12-15 tietämillä. Pahoinvointi on nostanut aina päätään rv6-7 ja nyt alkaa kovasti näyttää siltä, että sama kaava toistuu. Toisaalta huojentavaa, että on oireita, mutta apuva kun tietää taas, että mitä edessä. :puke

Ja päänsäryt, mistä nää oikein tupsahti. Voisin rojahtaa vaan sohvalle nukkumaan myös.

Viime viikolla oli koko ajan kauhee nälkä, mutta en osannut vielä yhdistää kun esikoinen saanut alkunsa hoidolla ja häntä vielä imetän. Väsymystä ja pahoinvointia ei oo vielä onneksi ilmaantunu, huom VIELÄ :)

Noniin, eilen kun "mainostin" oireettomuutta, niin tänään töissä lähdin sit ruokapöydästä oksentamaan. Ja koska pieni työyhteisö, niin pakko se oli kertoa kun meinasivat oksutautisena laittaa mut kotiin [emoji23] En ehkä vielä ois halunnut kertoa, mutta näin pääsi nyt käymään :/

Mua kyllä tosissaan huolettaa tää oireettomuus kun esikoisesta oli jo tässä vaiheessa tissit kipeet ja pientä kuvotusta. Viivatkaan ei ole mitenkään supervahvat mutta ei nyt sentään suurennuslasia tarvitse eli näkyy kyllä ihan hyvin. En nyt oikein osaa yhtään rauhoittua. Alkuraskauden ultraan menen yksityiselle kyllä mutta siihenkin kolme viikkoa. Ihan hulluna pelottaa että onkin tuulimuna tai menee kesken.

Nonii...alkaa täälläkin alavatsakivut helpottaa, niin jo pukkaa uutta oiretta. Tissit on kipeet, varsinki aamuisin kun herää ja nousee sängystä ni tulee semmonen kiva räjähtävä kipu tisuihi. Auts! Pahoinvointi alkaa myös nostaa enempi ja enempi päätään. Huomenna siis rv 7+0

Mua kyllä tosissaan huolettaa tää oireettomuus kun esikoisesta oli jo tässä vaiheessa tissit kipeet ja pientä kuvotusta. Viivatkaan ei ole mitenkään supervahvat mutta ei nyt sentään suurennuslasia tarvitse eli näkyy kyllä ihan hyvin. En nyt oikein osaa yhtään rauhoittua. Alkuraskauden ultraan menen yksityiselle kyllä mutta siihenkin kolme viikkoa. Ihan hulluna pelottaa että onkin tuulimuna tai menee kesken.

Saisitko yhtään aikaistettua sitä teidän varhaisultraa? Oman mielenrauhan takia olis kyllä hyvä jos sais varmistuksen nopeasti, oli sitten kaikki hyvin tai ei. Mä oon kyllä ihan varma että kyllä siellä on pikkukaverilla kaikki hyvin :Heartred

Siis mulla on alkanut tulla suonenvetoja! Ja ne on nyt keskittyny tonne jalkapohjaan. Tuntuu muuten todella ikävältä :( Molemmissa aikasemmissa raskauksissa on myös ollu suonenvetoja sekä lihaskramppeja. Huh ne vasta sattuuki, toivon todellakin että täs raskaudes säästytään niiltä o_O

Saisitko yhtään aikaistettua sitä teidän varhaisultraa? Oman mielenrauhan takia olis kyllä hyvä jos sais varmistuksen nopeasti, oli sitten kaikki hyvin tai ei. Mä oon kyllä ihan varma että kyllä siellä on pikkukaverilla kaikki hyvin :Heartred

No saishan sitä mutta en halua liian aikasin mennä että siellä sit jotain näkyiskin.

4+0, juu tiedän, on aikaista mutta vertaan tietty ekaan raskauteen jossa oli jo oireet ja kunnon viivat. Tänäänkin vielä ihan hailakka viiva, täytyy mennä ostamaan pari testiä lisää ja testata vielä loppuviikosta. Varmaan ihan tyhmää verrata kun kai ne raskaudet voi olla ihan erilaiset. Ehkä oon vähän hassu kun panikoin
: D

Takaisin