Oireet

Täällä oireillaan samalla tavalla kun aiemminkin, väsymys koko ajan ja huippaa aina aamuisin, pakko olla mehu lasi sängyn vieressä :D nyt myös uutena tulleita oireita jatkuva pissalla ravaaminen ja siivous into, mä siis inhoon siivoomista ja siivoan vaan jos sotkusta, nyt saatan pyyhkiä pöytiä vaikka olisin 10min aikasemmin ne pyyhkinyt... myös sit laiskottaa paljon :DD kaveri joka ei tiedä tästä raskaudesta edes sanoi että mulla on rinnat turvonnut, itse en kyllä ole huomannut tätä, mutta eihän tollasia ite heti nää :D

Ja sit hengästyminen, meillä kakskerroksinen kämppä ja jo pelkästään noiden rappujen alas tulo aamulla saa hengästymään :D

Mulla ainuat oireet on kovat menkkakivut/kramppailu, rintojen arkuus ja päänahan rasvoittuminen. Kaikki mulle normi kuukautisten alkuun liittyviä. En siis tietäis olevani raskaana ellen ois testiä tehnyt, kun menkat myöhässä. Ma lääkäri puhu 4 raskausviikosta mut sen tarkempaa en tiedä vielä. Ti selviää enempi, mikä tilanne. Pahoinvointia ei ole vielä ollut. Jotain pientä tuhruvuotoa tullut pari päivää.

Alussa rinnat oli tosi pinkeät ja kuumottavat, nyt vieläkin hiukan herkät mutta nyt 5+0 helpottanut. Nippailuja oli 4. viikolla paljon, nyt vain harvakseltaan. Väsyttää ja janottaa, vessakäyntejä välillä tiheään. Onnistuin saamaan heti pienen flunssan. Jotenkin mietin oliko väsymys ym. flunssan syytä ja vähäiset oireet laitto mietityttään että meniköhän kesken, mutta ainakin eilen näytti edelleen plussaa.

oireet jotain ihan muuta kuin edelliset: repäisykipua, turvotusta, huimausta. Siksi tää pelottaakin, kun kaksi syntynyttä on raskaana tehnyt hirveän kivun otsalle kuumasta (esim kuuma vesi suihkussa, uunin luukun aukasu jne) ja nyt ei mitään tuttua ja turvallista...

Mua lähinnä pelottaa, kun oireet on tosi vähissä. Väsyneempi oon ollu ja sit semmosta menkkajomotusta. Niin ja ihan älytön huimaus.

Mulla alkaa mahakrampit ja kipu muutenkin pikku hiljaa helpottamaan. Rinnat on kipeet. Edelleenkään ei pahoinvointia, ei päänsärkyä.

Mulla on särkenyt koko viikon non-stoppina päätä ja pahenee aina kun rasittaa itseään :banghead: varmaan osittain syypää se, että jätin plussan jälkeen kahvin kokonaan, ihan tarkoituksella mutta myös siksi että se ällötti.

Pahoinvoinnista ei oikein voi vielä puhua, mutta kasvava kuvotus on nostanut päätään.

Täällä kolme päivää oksennettu. Jatkuva etova olo ja päänsärky. B 6-vitamiini ei auta. Pahoinvointilääkkeitä en suostu syömään. Aika kultaa muistot totaalisesti. :banghead:

Alaselkä veti ihan jumiin tänään, sama homma oli esikoisen kanssa. Joten tutulla kaavalla taidetaan mennä :D

Täällä on alkanut pisteleen rintoja, hiki on koko ajan, väsyttää tajuttomasti eikä kahvikaan enää maistu kunnolla vaikka oon kahvin suurkuluttaja yleensä :D

Mulla on särkenyt koko viikon non-stoppina päätä ja pahenee aina kun rasittaa itseään :banghead: varmaan osittain syypää se, että jätin plussan jälkeen kahvin kokonaan, ihan tarkoituksella mutta myös siksi että se ällötti.

Pahoinvoinnista ei oikein voi vielä puhua, mutta kasvava kuvotus on nostanut päätään.

Joo, mulla on kans tää aivan järkyttävä päänsärky [emoji52] ja nyt heitti vielä kivasti kuumeenki melkein 39

Oireina ollut menkkakivut, tissit on turvoksissa ja arat. Närästää,mut jätin kahvin minimiin niin nyt se loppui. Närästyksen takia tuli oksennettuakin. Aamuisin on heti nälkä, ja tyhjällä vatsalla on huono olo. Muutenkin jos menee nälkä yli, niin etoava olo valtaa. Ja oon kiukkunen kuin ampiainen. Mies aamulla totesikin et hän ei sit jaksa kokoo 9kk:tta jos tää on tällasta kokoajan :D

Täytyykö tässä huolestua kun ei vieläkään oo mitään tuntemuksia/arkuutta rinnoissa...? Muistan et esikoisesta jossain vaiheessa tuli tosi kipeeks, mut en muista ajankohtaa.
Nyt menossa 5+6

Mulla alkaa nyt laskurin mukaan 7. raskausviikko ja pahoinvointia ei ole. Ei päänsärkyä. Rinnat arat edelleen ja jostain syystä kasvot ja hiuspohja rasvoittuu nopeesti. YÖKS!!!!Onks kellään muulla ollu tämmöistä? Mulla siis normaalisti enemmänkin kuiva päänahka.

Minulla on ollut väsymystä. En koskaan aikaisemmin ole nukkunut päiväunia ja nyt voisin ottaa niitä kokoajan. Ja voi tuota haukotuksien määrää !! Inhottavinta on hajuaistin herkistyminen. Julkisissa alkaa etomaan kaikki ihmiset ympärillä. Tulisi talvi niin eivät haisisi niin pahalle.
Muuten on ollut samat kuin teilläkin, rinnat todella arat ja vessassa ramppausta. Nyt menossa 6 viikko.

Mulla on ollu oireina nyt juilimista ja kolotuksia alamahalla, lantio on myös ollu todella kipeä, närästys sekä etova olo on nostanut hattuaan. Haju- ja makuaisti on herkistyny entisestään ja oon ku perseeseen ammuttu karhu,siis ihan yhtä pahalla tuulella olin kun odotin esikoispoikaaki :D

Joku pelkäsi sitä että ei pahemmin oireita, aina ei oireita tuu esikoisen kanssa ainoat oireet mulla oli päänsärky joka alko vasta puolessavälissä vai jälkeen :) rinnat ei ollut kertaakaan kipeät kummassakaan raskaudessa, eikä kuopuksenkaan aikana oikein muita oireita ollut kun väsymys joka johtui varmaan anemiasta, mulla siis kummassakin raskaudessa ollut anemia kuopuksen kanssa niin paha että piti tipassa käydä, toivottavasti nyt ei tulis ainakaan pahaa

Takaisin