Vadelmiina
Vauhtiin päässyt keskustelija
Minä myös jo viikon/ parin ajan tuntenu liikkeet, koko ajan vahvistuu. Viikkoja nyt 16+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kipu on siis vain ja ainoastaan tuolla häpyluun tienoilla eli mahassa, nivusissa tai sisuksissa muutenkaan ei tunnu mitään. Neuvola oli just ja liitoskivuksi veikkasi. Kuitenkaan kovin monella ei vaikuta tällaista tulleen vielä tässä vaiheessa ja olisinkin kiinnostunut, onko muilla ollut vastaavaa, ja etenkin että voiko tälle tehdä jotain (muuta kuin harjoittaa lantionpohjanlihaksia jne.)?
Sekin kiinnostais, että mahtaako tällainen mennä ohi vai onko luvassa kenties kärvistelyä ja ankka-kävelyä seuraavat 5+ kuukautta. 
inhottavaa!! Mustakin tuntuu et olis tuntunu jo liikkeitä ❤ tai ainakin tulee aina samaan kohtaa molemminpuolin ja just niissä kohdissa missä vauvat on rv 14+0 tai koon mukaan 14+2. Huoh huomenna yksityiselllä gynekäynti. Epäillyt tulehdusta viikon ja neuvolasta vaan et laita maitohappoja, mutta haluan varmistaa tilanteen. Vaivaako muita vielä huonosti nukutut yöt? Mä nukun nii huonosti et kääk:arghh:Mulla kipua häpyluussa, alaselässä, pakaroissa ja nivusissainhottavaa!! Mustakin tuntuu et olis tuntunu jo liikkeitä ❤ tai ainakin tulee aina samaan kohtaa molemminpuolin ja just niissä kohdissa missä vauvat on rv 14+0 tai koon mukaan 14+2. Huoh huomenna yksityiselllä gynekäynti. Epäillyt tulehdusta viikon ja neuvolasta vaan et laita maitohappoja, mutta haluan varmistaa tilanteen. Vaivaako muita vielä huonosti nukutut yöt? Mä nukun nii huonosti et kääk:arghh:
Mies sanoi että pitää mennä aiemmin nukkumaan ettei aamulla väsytä mutta kysynpähän vaan että mitä se auttaa jos kuitenkaan EI NUKU? En ymmärrä miten te joilla jo on lapsia selviätte...