Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla vähän sama syön ferrodania 2 tbl joka toinen pvä ja yks sit siinä välissä... mun hb ollu nyt 3 viimekerralla 98... ja ei meinaa nousta... se et valkovuoto lisääntyy ni ainaki itehuomasin tuossa taannoin et pikkuhousunsuojia ku pitää päivittäin ni vuoto vaan lisääntyy, mutta heti ku vaik päivällä tulee valkovuotoo ja vaihtaa alkkarit ni vähän vähempi tulee... noissa pikkuhousunsuojissa joku mikä aiheuttaa enempi myös tuota hiivaa sun muuta...
Päätä särkee jo toista päivää putkeen. Panadol ei paljon auta ja ibuprofeenia ei saisi enää tässä vaiheessa ottaa. En tiedä pitäiskö olla huolissaan. Meillä on perheessä flunssaa nyt ja päänsärkyä mulla on esiintynyt muissakin raskauksissa ja ilman raskauksia. Jään seuraamaan tilannetta.
Väsy on ja vihlontaa alapäässä sekä selkäkipua.. perusloppuraskauden setti
Voikohan närästys ilmentyä lähinnä huonona olona? Mä en yhtään tiedä miltä sellainen perinteinen närästykseksi mielletty polttelu tuntuu, ikinä ollut sellaista tuntemusta missään yhteydessä, mutta nyt aivan kuten viimeksikin loppuraskaudessa alkanut ilmetä sellaista jatkuvaa ylitäyttä lievästi pahoinvoivaa oloa, erityisesti syömisten jälkeen ja pahenee iltaa kohden. Ruokahalu ei ole ollenkaan normaali. Ja tänään nousi jotain oksennuksen makuista kurkkuunkin, että jotenkin tuo varmaan liittyy siihen kun maha alkaa olla niin ahtaalla ja ruoka alkaa nousta ylös sen seurauksena.
Voikohan närästys ilmentyä lähinnä huonona olona? Mä en yhtään tiedä miltä sellainen perinteinen närästykseksi mielletty polttelu tuntuu, ikinä ollut sellaista tuntemusta missään yhteydessä, mutta nyt aivan kuten viimeksikin loppuraskaudessa alkanut ilmetä sellaista jatkuvaa ylitäyttä lievästi pahoinvoivaa oloa, erityisesti syömisten jälkeen ja pahenee iltaa kohden. Ruokahalu ei ole ollenkaan normaali. Ja tänään nousi jotain oksennuksen makuista kurkkuunkin, että jotenkin tuo varmaan liittyy siihen kun maha alkaa olla niin ahtaalla ja ruoka alkaa nousta ylös sen seurauksena.
Ah,ihanat sukkapuikkokivut on ollu kaverina viikon verran. :D
Välillä viiltelee niin että tulee mietittyä että niin,miltäs ne synnytyskivut tuntuikaan.. Aika kultaa muistot..
Kutinaa.. aaargh! Tätä ei ole ollut muissa raskauksissa. Jalat (pohjat, pöydät ja varpaat) kutisee etenkin öisin.. raastavaa. Kävin labrassa, mutta arvot on kohdallaan. Hyvä tietysti, mutta ihnettelen, mistä tämä johtuu.. toivottavasti menee ohi pian eikä kestä koko loppuraskautta!
Verenpaine on ok. Virtsasta en just nyt tiedä. Tiistaina selviää. Eihän kutina kai raskausmyrkytyksen merkki ole..? Ei th ainakaan noista kysellyt.