Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Totta, hyvä että on muitakin, mua jo nolotti vähän edes kirjoittaa asiasta. :D

Mulla lorahti eilen ekan kerran kun aivastus tuli :D toivottavasti ei tuu usein.

Tänään aamulla huomasin, että rinnat ovat alkaneet tihkuttaa kirkasta nestettä. On myös parina päivänä tullut harkkasuppareita.

No mä aivastuksen seurauksena pissasin housuuni keskellä Lontoota. Oli ihan hirveä pissahätä ja aivastus tuli ihan puskista. :D

Mulla supisteli eilen kans ku päivän paimensin viittä lasta 1,5-7v :P Hirveä kina koko ajan ja tuntu et itellä järki lähtee.. mun äiti nauro ku lopulta olin kärpäslätkä (paarmoja paimensin oikeasti :D ) kädessä ja sillä heiluin js pidin jöötä :D välillä kyllä itku meinas päästä et oonko mie hullu et vielä yhen teen lissää tähän katraaseen :S Onneksi nuista viidestä vain yks on "minun" ja loput mun siskojen.. Toisen siskon kans yhteinen piha kun asutaan paritalossa ja sillä ne kolme vilkkainta :P

Mulla oli kakkosen kanssa ihan hirveetä toi virtsankarkailu tai just sillai et aivastaessa tai ponnostaessa lirahti housuun.. pelkäsinkin että sellaseksko se nyt jää, mut se vaiva jäi onneks kans synnärille. Nyt ei vielä pahemmin oo lirahdellu, mut eiköhän senkin aika kohta taas ole

Täällä kans lirahtaa kyllä tippa jos varomatta aivastaa :rolleyes: ei esikoisen odotuksessa ollu tällasta ongelmaa! Pitää alkaa ostaa pikkuhousunsuojia :D
Hirveä keskittyminen, kun oon vuosia pidättänyt aivastusta, ja nyt pitää keskittyä aivastamaan ulos, ja vielä piättämäänkin :D

Jaahas se tais hiiva tulla kylään.. ei kait se auta ku apteekissa käydä mutka :(

Kyllä lirahtaa täälläkin. Pitänee aloitella alapääjumpat :)

Mulla oli parina iltana tosi kokkareista valkovuotoa, eilen taas ei mitään. Jouduin soittaa läheisen kaupungin äippäpolille eilen että voisko olla hiivaa tai muuta (tällä kylällä on lääkäri pois tän ja ens viikkoo ja neuvolassakin tuuraaja niin ei osannut sanoa mitään), niin käski seurailla tilannetta ja sit soittamaan sinne aikaa, jos on vuoto vielä kokkareista/alkaa kutina/verenvuotoa tms. Nyt toivon vaan, ettei tuu enää mitää, ei huvittais lähteä vajaa 50km ajelemaan sairaalalle.

Olin niin helpottunut, kun luin, että en todellakaan ole ainoa, jolla lirahtelee, että pääsi itku :grin ajattelin vain, että kaksosten odottaja "saa" tuplasti kaikkia vaivojakin :D Muuten täällä kaikki suhteellisen hyvin, pahoinvointi on vähentynyt todella paljon. Viime päivät on ollut paljon "kasvukipu"- tuntemuksia alavatsalla.

Minoon taas yhtäkkiä ollut ihan tolkuttoman väsynyt viimeiset kaksi päivää. Silmät painuu väkisin umpeen ja pakko mennä maate. Eikös nyt pitäisi olla se reipas toinen kolmannes, kun rv on 15 :D

Tämän lisäksi nännit on alkanut kutiamaan. Raaps raaps round the town.

Mulle on kans tullut uudestaan väsymys. Se jo kerkes jokin aika sitten katoamaan.

Mulla kans. Eilen simahdin jo kasilta joskin heräsin jo puoli seitsemän huonoon oloon mitä ei ole pitkään aikaan ollut. Veikkaan että niska niin jumissa. Tänään sit nukahdin päikkäreille :D

Oon kärsiny nyt useamman päivän päänsärystä, mikä on sinäänsä hämmentävää kun en yleensä päänsärkyä sairasta usein. Toivottavasti tästä ei puhkea migreeni.. :confused:

Mä heräsin tänään jo viideltä. Sitten kukuin 2,5 h saamatta unta. Muu perhe nukkui, joten menin alakerran sohvalle sit ihmettelemään. Jotenkin tullut nukuttua vähän huonosti ja nähtyä ihmeellisiä unia.. Ja eilen kävin lasten kaa kävelyllä ja potkimassa futista, niin kävely välillä vihloi alavatsaa.

Onneksi mulla ei ole ollut päänsärkyä, mitä monella on täällä ollut. Ei varmasti ole kivaa. Varsinkaan jos se on jatkuva riesa. Heitteleekö muilla mielialat? Mulla heittelee edelleen.. Ihanaa tämä raskaanaolo..

Nyt parin päivän väsymyksen jälkeen oon nukkunut öitäni aivan tuhottoman huonosti. Heräilen jokaiseen asennonvaihtoon, lakana tuntuu huonolta, kiukuttaa, kun ei saa nukuttua, peitto on tyhmä, on liian kuuma jne. On kurjaa tämä. :/

Muakin vaivaa edelleen väsymys, viikkoja 14+1. Nukun esikoisen kanssa 2 tunnin päiväunia ja silti olen valmis sänkyyn klo 21.

Päänsärky vaivaa, saattaa olla tuolla ukkosellakin vaikutusta asiaan. Mä nukun myös huonosti, mutta muuten on väsymys pysynyt poissa.

Eilen oltiin koko päivän Särkänniemessä ja jalat oli ihan loppu ja nukahdin heti sohvalle kun kotiin päästiin.

Mulla oli päänsärkyä pari viikkoa ja nyt onneksi loppunut. Unet loppuu puol 5-6 välillä joka aamu ja sit vain pyörin ja hyörin sängyssä. Asennon vaihto on taas alkanu herättään ku tuntuu repäsykivut mahassa. Pinna on todella kireällä ja olisin niin ollu valmis lähettään miehen tytön Timbuktuun miljoona kertaa :( Yritin miehelle et lähetään kahestaan syötteelle katsoon MTB kisoja ku viiminen loma vkloppu.. no eihän me saatu tytölle hoitajaa et se siitä. Välillä on kyl kova ahistus vitutus.. Mie niin ootan et yläkerta valmistuu et saa hautautua sinne piiloon :D

Aamuisin aivastuttaa monta kertaa peräkkäin. Hetken kun on jalkeilla ollut ni menee sit ohi. Viimeksi oli sama aivastelu, mikä lie :) nilkkojen turvotusta kans mut johtui varmasti kun töissä joutui päivät istumaan ja tauoilla vaan jalkeilla. :\

Takaisin