Oireet?

Varmaan kamalaa tuo jatkuva pahoinvointi, ei osaa edes kuvitella..! Ja nimenomaan töissä olo lienee aika tuskaa. :sad001 myös sen takia ettei tässä vaiheessa halua töissä kenenkään tietävän!
 
Taitaa olla vatsatauti. Sen verran mahakin sekaisin ja oksennus lebtää
. Toivon ainaki et on ohimenevää.
 
Juuri itsekin täällä tuskailen pahoinvoinnin kanssa ja mietin, että mitenköhän töiden käy. Opettaja kun olen niin on hieman hankalaa, kun töissä oikeasti on oltava tasan klo 8 eikä vessaan pääse ihan milloin huvittaa. :eek: Päivä kerrallaan vain katsottava mihin suuntaan tämä menee. Nyt tuli vielä flunssakin. En ala. Vaikka silti olen toki onnellinen. Ajattelin testata niitä pahoinvointirannekkeita jos ne edes vähän auttais. Ihan koko ajan täytyy syödä, muuten tulee viimeistään tunnin päästä ruokailusta tosi etova olo. Tsemppiä muillekin!
 
Ehdin alkuun jo pelästyä kun ei ollut niitä "paljon puhuttuja" oireita eli pahoinvointia ja tissi/nännikipua. Mutta ilmeisesti oireita on yhtä vaihtelevasti kuin on odottajiakin? :)
Ei ole minullakaan tissit kipeänä tai herkillä, eikä todellakaan tunnu täyteläisemmiltä! :laughing5
 
Iskallt, okei, hyvä tietää [emoji4][emoji4] Pää välillä tekee tepposet kun tuntuu että "kaikilla" on joitain oireita mitä ei sit just itellä oo :D
 
Tiedän tunteen, Kuutio :) Ainoa oire oli munisten jomottelu ja sekin on jäänyt nyt taka-alalle. Muistaakseni esikoista odottaessakaan minulla ei ollut tissit herkillä, kuin vasta myöhemmin. Se oli varsin oireeton raskaus ja näyttäisi tämäkin olevan.
Loppu vaiheessa sitten tuli turvotusta ja ties mitä muuta kolotusta :grin
 
Aamulla herätty siihen, että oksetti tosi paljon! Käänsin kylkeä ja vähän helpotti.
Sängystä noustua tuli niin huono olo, että oli pakko mennä oksentamaan.
Tästä tää vissiin alkaa :depressed: kunhan pysyis edes aamupahoinvointina, viimeks oli aamusta iltaan.

Rv 6+1
Ultra lähenee! Jännää:nailbiting:
 
Ou nou Meritähti90 :sad001

Iskallt, toiv. mennään tuolla sun oireettomalla/vähäoireisella..!
 
Voi Meritähti, toivottavasti pysyy nimensä veroisesti aamupahoinvointina!

Eilen illalla oli hieman etova olo ja hieman enemmän etova, kun iltapalam sain syötyä. Ei tullut ylös asti, eikä kurkkuunkaan. Muutoin ei ole ollut etovasta olosta tietoakaan.
 
En tiedä johtuuko raskaudesta, mutta ruokaa ei tee mieli syödä (ei kyllä mitään muutakaan). Tottakai jotain syön, mutta liian vähän..
 
Itellä alkoi jo monta päivää ennen oletettuja kuukautisia ihan kunnon menkkajomot ja muutamana päivänä tuli pientä vaaleanpunaista vuotoa paperiin vessakäynnillä. Kerkesin jo laittaa siteenkin housuihin ja valitella miehelle että en tuu enää ikinä raskaaksi varmaan :D Sitten yhtäkkiä tuli semmonen nopee ohimenevä olo että nyt oon raskaana mut en sit ajatellu sitä sen enempää. Nyt perjantaina tulin esikoisen kans mummolasta kotiin ja ajattelin että teen ovistestin kun se on mulle raskaudesta antanu aiemminkin vinkkiä, ja viiva olikin aika vahva. Sit aattelin että sama on tehdä myös kaapissa lojuva raskaustesti. Jätin testin pöydälle ja aloin vaihtaan pojan vaippaa, kun hoksasin et tikussa on viiva! Nyt oonki tehnyt jo useamman positiivisen testin.

Tänään alkanut rintoja pikkuhiljaa särkeä. Ekassa raskaudessa muistan kun hirveä jomotus oli alkuun. Pahoinvointia ei vielä, mutta pelkään pahoin että kyllä se sieltä vielä tulee. Myös hirvee jano ollut nyt!
 
Unohtui muuten yksi oire, josta en edes tajunnut mistä johtuu. Eli useita päiviä ennen plussaa otsa alkoi kukkimaan ihan hirveästi. Muuten ei juuri koskaan näppyjä ole ja nyt kunnon armeija. En osannut odottaa, että nyt olisi onni osunut kohdalle, joten en myöskään osannut yhdistää mahdolliseen plussaan. Vasta myöhemmin tajusin yhteyden.
 
Kivaa Haley et ollaan molemmat täällä, jotenkin oli käsitys et oisit tuolla marraskuun odottajissa :) Täällä edelleenkin aika oireetonta ainut ja vallitseva oire jatkuva nälkä vaatii hyvää itsekuria ettei ravaa kokoajan jotain syömässä :D
 
Ja taas päivä aloitettu oksentamalla! Hyi että! Ei mulla viimeks ihan näin aikaisin alkanut :sour:
Muina oireina edelleen tissit kipeet ja väsyttää.
 
Täälläkin sitten alkoi viikonloppuna se jäätävä kuvotusolo, mitä jo "kaipasin" ku aiemmissakin raskauksissa ollut. Koko hereilläoloajan yököttää niin ettei oikein mitään pysty tekemään kun täytys vaan vaakatasossa olla. Vielä en ole oksentanut, mutta se lienee vain ajankysymys. Yyyhhh.
 
Mul kyl edelleen oireet tulee ja menee. Mut iltaisin kyl olo pahin ja aamulla kun vaa saa äkkiä ruokaa suuhun ni olo hyvä. Väsy on kamala ja hikoilen ku pieni sika [emoji38]
 
Nyt on tännekin tullu tuo ihana väsymys, ei jaksais millään nousta sängystä mut pakkohan se on lähtee tuolle pojalle puuroo tekemään, eilen päivällä oli myös nukuttava tunnin unet samaanaikaan pojan kanssa. Mulle näyttää aamuväsymykseen auttavan se kun juo 0.5 litraa vettä :)
 
June, mullakin monta päivää oli etova olo aamusta iltaan. Eilen aamul ekaa kertaa oksensin ja viel illallakin etoi. Tänään jo pari kertaa saanu käydä halailee pyttyä, mut se kyllä auttaa!
Ehkäpä säkin kohta pääset jo "tositoimiin" :hilarious:

Tsemppiä muille väsymyksen kanssa! Mulla tänään vapaapäivä ja aion kyllä vaan maata, nukkua ja oksentaa :grin

Rv 6+2
 
Täälläkin 24/7 etova olo ja aamupala oksennettu.. silti oon jaksanu koko aamun touhuta ja siivoilla pikkumiehen kanssa :) iltaisin sitte sohvanpohjalle kun mies tulee:p
 
Tuntuu tosiaan hassulta olla Haleyn kanssa samassa ryhmässä, kun tuntuu että ehdin ikuisuuden seurata kuumeiluketjuja! :grin En oikeasti ikuisuutta seurannut, mutta se tuntui siltä. Hurrasin Haleylle kun viimein tärppäsi! :joyful:


Nyt on tännekin tullu tuo ihana väsymys, ei jaksais millään nousta sängystä mut pakkohan se on lähtee tuolle pojalle puuroo tekemään, eilen päivällä oli myös nukuttava tunnin unet samaanaikaan pojan kanssa. Mulle näyttää aamuväsymykseen auttavan se kun juo 0.5 litraa vettä :)
Minulla ei ole aamulla ongelmaa nousta ylös, kun olen alkanut heräilemään öisin ja aikaisin aamulla... Ensimmäisen kerran tänäänkin heräsin jo seiskan aikaan. Mutta päivällä sitten iskee ihan kauhea väsymys ja meinaan istualleen nukahtaa.
Vesi kyllä toimii erinomaisena herättäjänä :thumleft
 
Takaisin
Top