Salo84, Kiitos jakamisesta! Voi että Jos ainoa helpotus tähän on synnytys..! Tulee aika tukalat 20vko, mikäli tästä vielä turpoaa :'D mutta onneks suurinosa kaikista oireista on kuulemma normaalia Ja koetulokset toistaiseksi normaalin puolella :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Salo84, Kiitos jakamisesta! Voi että Jos ainoa helpotus tähän on synnytys..! Tulee aika tukalat 20vko, mikäli tästä vielä turpoaa :'D mutta onneks suurinosa kaikista oireista on kuulemma normaalia Ja koetulokset toistaiseksi normaalin puolella :)
Suosittelen kokeilemaan merisuolajalkakylpyä tai suolakääreitä! Mulla tuli edellisen synnytyksen jälkeen järkyttävä jalkojen turvotus. Kaveri neuvoi että kuumaan veteen liottaa karkeaa merisuolaa niin paljon kun uppoaa ja kastella 2 pientä pyyhettä niihin ja kietoa jalkojen ympärille. Olipa uskomattoman tehokas, vaikka epäilin! Vaikutti heti ekalla kerralla :)
Mitenkäs teille tuo valkovuoto, onko muuttunut raskauden aikana? Mulla kävi tänään niin, että yhdynnän aikana /jälkeen oli lakanoihin tullut sellaista kellertävää vuotoa... Ja tunsin että nyt jotain valahtaa.. Pitääkö nyt olla huolissaan ja soittaa esim. Huomenna neuvolaan? Jos on joku tulehdus tms. Mulla on torstaina lääkärineuvola, mutta uskaltaako sinne asti odottaa? Mitään muita oireita ei ole ollut...siis kutinaa, kirvelyä tms...
Ennakkoon ällövarotus! :D
Mä eilen ihmettelin vessakäynnillä kun jäi paperiin kunnon klimppi kirkasta venyvää limaa mitä lie ollu. Valkovuotoa tulee muutenkin nyt enempi mut tommonen "ylläri" toistaseks vaan tuon kerran.