Oireet

Täällä myös nyt tullut närästys mukaan kuvioihin. Viimeksi auttoi ihan rennie, toivottavasti nytkin. Hyvä kun näin ennen töihin lähtöä lukee näitä tekstejä niin muisti tuon paketin nostaa esille niin jospa lähtisi töihinkin mukaan päivää helpottamaan.

Rv 13+0 eilen tuli joku ihme pahoinvointikohtaus. Kesti koko iltapäivän illan. Jatkui tänäänkin. Just kun luuli pääsevänsä eroon.. muutenkin tukala olo.. sain ventoline inhalaattorin mun kovaan yskäänkin. Todella ihanaa kun saa henkeä taas. Saikulla ollut nyt kolme päivää.. huomenna pitäisi jaksaa töihin lähteä..

Onko muilla tuntunut outoja vihlasuita? Tänään kun heräsin ja menin istumaan tuolille, tuntui kova viiltävä kipu emättimessä n. 5 sekunnin ajan. Onkohan ihan normaalia..?

Lillae mulla tulee kans vihlasuja esim jos nostan lenni huonos kulmas nopeesti syliin tai jos nousen nopiaa

Vihlasuja täälläkin, kohdun kasvukipuja olettaisin, eli ihan harmittomia. Yleensä itsellä tulee niitä jos nousee ylös tai vaihtaa asentoa tms

Mulla tuntuu aika paljonkin noita vihlasuja ja sit on myös sellaisia tuikkauksia välillä. Tuntuu aika epämiellyttävältä, mutta kaippa ne niitä kasvukipuja on.

Täällä myös vihlaisuja ja tuikkimista. Repäisykivuista olen aiemmin vain lukenut, mutta nyt on pari kertaa nopeasti asentoa muuttaessa tuntunut semmonen kova vihlaisu, onkohan repäisykivusta kyse? Missä vaiheessa raskautta niitä ylipäänsä on? Tänään on 10+2.

Mulla tulee vihlaisuja alavatsaan usein, jos nousen liian nopeasti. Ne olen tulkinnut repäisykivuiksi.
Jos liikun paljon alkaa tuntua pistävää kipua alapäässä (saattaa kestää useita sekunteja) ja sen olen ajatellut liitoskivuksi.
Tiädä näistä sitte.

Mullakin "repäisykipuja" (olettaisin) kun yskin tai aivastan, mutta tämä aamuinen säikäytti kun oli aika kova viiltävä kipu ja kesti useita sekunteja, että ihan piti pysähtyä odottelemaan milloin loppuu. Mutta juu tiedä nyt sitten näitä, mitkä ovat normaaleita ja mitkä ei..

Mut myös kipu ihan pysäytti tänään kun nousin nopeasti sohvalta ylös. Muistutti liitoskipua josta kärsin paljon esikoisen odotusaikaan.

Mullakin on alavatsassa/alapäässä vaikka mitä vihlontoja, välillä jonottaa välillä vihloo, kohdussa myös paineen tunnetta. Kun ei kovia kipuja ole eikä vuotoja, niin uskon kaiken kuuluvan asiaan. Kohtu kun kasvaa nyt niin hurjaa vauhtia ettei ihmekään jos välillä tuntuu.

Mulla iski nyt yökötys, ruoka yököttää. Tänään sain syötyä lautaselta vaan salaatin, ruoka ei menny alas. Toivottavasti ei jatku kauaa tämä,muutenkin syön liian vähän. Nyt siis rv 12+6 menossa.

Elmeri, miten meni ultra? Toivottavasti sait hyviä uutisia!

Maikkoo,mulla on juuri precis kuvailemaasi oiretta. Närästää kaikki koko ajan ja tulee röyhtäys ja oksuyökkäys samalla kertaa, aika ihanaa :eek: rennie helpottaa sen verran, että viitsii imeskellä.

Vähän aaltoilevaa pahoinvointia täällä, eilen oksensin aamulla ja illalla mutta tänään en kertaakaan. Välillä ei edes ole paha olo. Turvotus ja närästys seurana kuitenkin.

9+4

Kiitos kiitos KIITOS Pampula83 omeprazol-vinkistä! Eilen kävin apteekista sitä hakemassa ja tänään ollut ensimmäinen päivä koko alkuraskauteen kun ei ole ollut tukala olo vatsan takia! Olo on jopa melko normaali nyt kun ei kuoleman väsymyskään enää vaivaa ♡

Mites teillä muilla pahoinvointi, onko jo loppunut? Täällä nyt rv13+3 ja nyt viimeset kolme päivää tosi etova olo varsinki syönnin jälkeen. Tuntuu että pahoinvointi on palannut pahempana takaisin.

Mites teillä muilla pahoinvointi, onko jo loppunut? Täällä nyt rv13+3 ja nyt viimeset kolme päivää tosi etova olo varsinki syönnin jälkeen. Tuntuu että pahoinvointi on palannut pahempana takaisin.

Mulla on nyt alkanut vasta kunnolla etominen, mikään ei maistu ja syömisen jälkeen etoo kahta kauheemmin, rv 13+0 menossa. Aiemmin ei tällästä ollut.

Haaveilija. Mulla kanssa!!! Rv 13+1. Hyi elämä. Ja minä kun luulin että helpotti jo mutta EI 100 kertaa pahempi nyt kun jatkuva etova olo. Toivottavasti helpottaisi kohta.

Mäkin oon kärsinyt tämän viikon entistä pahemmasta pahoinvoinnista. Toissapäivänä oksensin kolmesti, tänään ollut koko päivän oksennus kurkussa ja ihan jäätävä etova olo (niinkuin viikoilla 5-7). Tässä välissä olo oli jo parempi ja pahoinvointi vaan ajoittaista. Nyt 13+2.

Lohduttavaa kuulla että muillakin samoja oireita vielä. Ehkä tää siis on ihan normaalia. Ite ei oo tarvinnu yrjötä mutta ei se kaukana oo ollu. Töissä on vähä tuskasta välillä olla kun pitää yrittää esittää normaalia vaikka olo on ihan järkky. :depressed:

Mulla kans on edelleen pahoinvointia 14+2. Viikko sitten helpotti pariksi päivää, mutta oksentaminen alkoikin sit uudestaan.

Takaisin