Olipas huojentavaa käyä eilen neuvolassa ja nähdä ultrassa, kaikki oli hyvin ja alkio vastasi viikkoja 9+1 niinkuin pitääkin. Oon panikoinu ku oon ollut oikeastaan täysin oireeton. Ainoastaan joulun aikaan (viikkoja kai noin 6) parina päivänä oli vähän paha olo. Toki välillä on ollu itku herkässä mitä oudommista syistä, mutta monestikkin normikierron lopussa itken kaikesta. Olikin niin kiva nähdä pikkunen ultrassa ja nähä kun sydän sykki
eli kaikki oireettomat panikoijat, oireettomuus ei aina tarkota pahaa :angelic:
eli kaikki oireettomat panikoijat, oireettomuus ei aina tarkota pahaa :angelic:

Ostan kohta toiset vitskut kun ihan järjetöntä olla huonoissa oloissa jonkun vitamiinin takia!
Yöt valvottaa liki 3 asti tai sitten kun herää yöllä vessaan, ei enää saa unta millään! Mielialan vaihtelut myös aika rankkoja, sekä itselle että miehelle!
Vaivasta toiseen siis mennään, hehkeyttä odotellessa
Täytyy varmaan alkaa meditoimaan tms
Juu vaikkei kuuleman mukaan näillä viikoilla suurta masua vielä pitäisikään olla niin tuossapa vaan näyttää pömpöttävän! Kävin jo ostamassa ensimmäiset mamafarkut kun alkoi nuo legginsit kyllästyttää ja ahh ihan loistavat - suosittelen!
Esikoisesta mulla tais helpottaa pahoinvointi joskus rv 11 tai aiemmin ja se kyllä kesti kuukaudenpäivät. Nyt on tätä pahoinvointia kestänyt kyllä myös kuukauden, mutta olotila senkun vaan pahenee. No esikoisesta olinkin tosi huolissaan, kun yhtäkkiä raskausoireet loppuivat ja odottelin reilun viikon oireettomana, että pääsin ultraan ja olin varma, että vauvalle on sattunut jotain, mutta kaikki olikin onneksi hyvin. Nyt ois ultraan reilu viikko aikaa..
Kärsin siitä useita kuukausia esikoisen ajalta..
ennen plussaa alkoi ylityöpäivän aikana kasvamaan kunnon paise naamaan, aattelin sillon että nyt se tatti oikeasti kasvaa otsaan. Mutta aiemmin ollut ihan hyväkuntoinen iho ja nyt vaan finniä pukkaa.