Oireet

Itselläni rinnat olivat alkuraskaudesta todella kipeät ja turvonneet. Pahimillaan oireet olivat viikoilla 6 ja 7. Tämän jälkeen helpotti huomattavasti. Väsymys on tosin pysynyt matkassa ja nännit ovat edelleen todella kipeät välillä. Vatsalla nukkuminen on toisina öinä epämukavaa ja vessassa on pakko käydä vähintään kerran yössä.

Vatsassa on päivittäin jonkinlaisia tuntemuksia, mutta osan näistä olen laittanut ilman syyksi. Ilmaa kerääntyy vatsaan todella paljon.
 
Nyt ehkä uskallan jo iloita, oksentelu on loppunut! Tai no, muutaman kerran viikon sisään, mut ei enää pariin päivään kertaakaan. Edelleen tulee huono olo jos ei muista syödä ja väsyttää uskomattoman paljon, mut ei oksentelua! :D ulkonakin oon vaihtelevalla menestyksellä pystyny käväsemään, ja pari kertaa kaupassakin (tosin mies teki työn, mä vaan työnsin rattaita :D). Tuntuu et elämä alkaa pikkuhiljaa voittaa! :)

-onnellinen rv 10+1 :Heartred
 
Mulla onkin tuon perjantaisen iloitsemisen jälkeen ollut nyt taas eilen ja tänään pahempi olo... Oksentaa ei kuitenkaan ole tarvinnut, eiköhän tämä tästä ennemmin tai myöhemmin!
On kyllä sellainen olo että menis nyt vaan seuraavat 2-3 viikkoa oikein nopeaan ja onnellisesti ohi, sit vois siihen energiseen keskiraskauteen jumittua vaikka kuinka pitkäksi aikaa :grin
 
Täällä elätellään toiveita, että tulevalla viikolla helpottaisi oksentelu, paha olo ja väsymys. Jotta pääsisi ihmisten ilmoille ja töihin. Kohta tuun hulluksi..

12+0
 
Täällä elätellään toiveita, että tulevalla viikolla helpottaisi oksentelu, paha olo ja väsymys. Jotta pääsisi ihmisten ilmoille ja töihin. Kohta tuun hulluksi..

12+0

Ootko ollu pitkään sairaslomalla? Toivottavasti alkaa helpottaa, täällä 10+2 ja kauheet olot! Huomenna yritän taas mennä töihin, lähes koko viime viikon olin sairaslomalla. Tuntuu vaan et melkei hävettää hakee lisää, mutta jos ei pysty töihin niin ei vaan pysty...
 
Ootko ollu pitkään sairaslomalla? Toivottavasti alkaa helpottaa, täällä 10+2 ja kauheet olot! Huomenna yritän taas mennä töihin, lähes koko viime viikon olin sairaslomalla. Tuntuu vaan et melkei hävettää hakee lisää, mutta jos ei pysty töihin niin ei vaan pysty...

Kaksi kuukautta oon ollut sairaslomalla ja petipotilaana. Sitten kun ei lennä oksennus niin olen aina ulkona käynyt portaalla istumassa tai kävelemässä muutaman minuutin. Etten ihan homehdu sisälle. Pyörryttää myös tosi paljon joka päivä. Hyvållä omallatunnolla saa kyllä jokainen raskaana oleva hakea saikkua jos oikeasti sellainen olo on ettei töihin kykene. Täytyyhän ajatella myös pientä mahan asukkia
 
Mulla onkin tuon perjantaisen iloitsemisen jälkeen ollut nyt taas eilen ja tänään pahempi olo... Oksentaa ei kuitenkaan ole tarvinnut, eiköhän tämä tästä ennemmin tai myöhemmin!
On kyllä sellainen olo että menis nyt vaan seuraavat 2-3 viikkoa oikein nopeaan ja onnellisesti ohi, sit vois siihen energiseen keskiraskauteen jumittua vaikka kuinka pitkäksi aikaa :grin
Mullakin kävi niin et ku lauantaina iloitsin pahan olon helpottamisesta ja oksennusvapaista päivistä ni samana iltana oksensin. Ja joka aamu sen jälkeen D: mut toisaalta, kerran päivässä oksentaminen tuntuu edelleen helpotukselta :D enkä myöskään malta odottaa keskiraskautta ja energiaa!
 
No täällä ainakin edelleen BINGO! :angry9 Tänäänkin toppasi imuri maton reunaan vaikka olisi pitänyt mennä alle - nollasta sataan alta sekunnin ja yksinään kirota ja riepottaa imuria takaisin komeroon kuin suurempaakin syntistä. Kumma kun ei saanut mattokin häätöä, kai se olisi miehenkin syy voinut olla jos olisi ollut kotona :schoked025Josko loppuviikosta uskaltaisi koittaa uudelleen :smiley-angelic006
 
Hahah kuulostaa niin tutulta :D no me käytii miehen kans yhes kaupas ruokaostoksil ja siel harvemmin käydää ni haukuin sen puljun maanrakoo ihan vaa siks ku en sielt saanu sitä leivänpäällis kinkkua mistä tykkään :D tosin miehelle siitä raivosin kuinka huono se kauppa on ja en enää ikinä käy siellä :D
 
Mulla on tänään tullut ruskeaa paksua vuotoa, oon ihan kauhussaan, vaikka ei kai pitäs olla niin syytä huoleen ku ei oo punaista vuotoa.. Neuvolan soittoaika meni ohi kun töissä oli niin kiireistä just siihen aikaan. Ei voinu sinnekkään soittaa.
 
Mulla kans tänään ruskeaa vuotoa ja menkkamaisia kipuja, joita ei oo ollut tähän asti..johtuisko että nyt ois menkka-aika jollennois raskaana..rv nyt 12+2 ja huomenna nt-ultra.
 
Suupielet ovat auenneet mitä ennen raskautta tuskin koskaan käynyt. Ollut jo pidemmän aikaa... Mistähän voisi johtua? Vitamiinit käytössä ja ruokapuoli monipuolistunu nyt raskauden myötä.
 
Mulla alkoi eilen päivällä alaselkäkipu ja se on jatkunut tänään enemmän ja vähemmän koko päivän. Särkylääkettä en oo kuitenkaan tarvinnu. Tänään aamulla alkoi myös ruskea vuoto joka muuttui veriseksi ja taas ruskeaksi. Siteen jouduin laittamaan mutta silti tosi vähäistä. Päätä särkenyt myös koko päivän ja ollut tosi väsynyt olo. Ajankohta jälleen juurikin ovulaation/menkkojen aikaan kuten kuukaus sitten kun myös tuli vuotoa. Seuraan miten etenee... mutta pelottaa ihan hirveästi että mitä jos kaikki ei olekaan kunnossa...:eek: Nyt viikot 11+2 ja np-ultraan aika viikon päästä torstaina...
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top