Oireet

Kävimpä sitten sokerirasituksessa tänä aamuna ja tuliaisena aivan järkyttävä migreenikohtaus :arghh:. Luulin(/toivoin) jo kuolevani, isäntäkin kyseli joko viepi sairaalaan... seuraavaa sokerirasitusta ei tule...
 
Mullakin on ollut menkkakipujen tyyppistä vihlontaa alavatsalla koko päivän, mutta ei vuotoja. Ainakaan vielä. Voikohan nuo kivut tosiaan liittyä tähän aikaan kk… Mulla viikkoja 11+6.
 
Tuo suupielien halkeilu taisi olla puutosta jostakin, en vaan kuollakseni muista minkä vitamiinin
 
Mulla halkeilee suupielet myös, on kyllä aina halkeillut ennen raskauttakin. Aika tujua b-vitaminiia syön, että ei ainakaan omalla kohdalla pitäisi johtua siitä. Bepanthenia kunnon kerros aina yöksi niin kyllä helpottaa :)
 
Mulla alkoi eilen päivällä alaselkäkipu ja se on jatkunut tänään enemmän ja vähemmän koko päivän. Särkylääkettä en oo kuitenkaan tarvinnu. Tänään aamulla alkoi myös ruskea vuoto joka muuttui veriseksi ja taas ruskeaksi. Siteen jouduin laittamaan mutta silti tosi vähäistä. Päätä särkenyt myös koko päivän ja ollut tosi väsynyt olo. Ajankohta jälleen juurikin ovulaation/menkkojen aikaan kuten kuukaus sitten kun myös tuli vuotoa. Seuraan miten etenee... mutta pelottaa ihan hirveästi että mitä jos kaikki ei olekaan kunnossa...:eek: Nyt viikot 11+2 ja np-ultraan aika viikon päästä torstaina...

Saatiin tänään huonoja uutisia. Oireiden perusteella pyysivät tulemaan päivystykseen. Alaselkäkipu paheni viime yönä ja vuoto jatkui. Ultrassa selvisi, että raskaus on mennyt kesken jo n.3vko sitten. Kohtu ei vielä ainakaan ole itsestään alkanut tyhjentyä vaikka vuotoa onkin ja kivut jatkuu joten huomenna otan lääkkeet ja toivottavasti hoituu sillä. Olo on turta ja epätodellinen. Ensimmäinen raskaus ja hyvin toivottu sellainen ja pitikin käydä näin... Ei auta muuta kun toivoa että seuraavalla kerralla on parempi onni. Poistun siis täältä keskusteluista. Toivottavasti ei teidän muiden enää tässä vaiheessa tarvitse tätä kokea, on muuten sen verran hirveä kokemus etten toivo kellekkään...
 
Saatiin tänään huonoja uutisia. Oireiden perusteella pyysivät tulemaan päivystykseen. Alaselkäkipu paheni viime yönä ja vuoto jatkui. Ultrassa selvisi, että raskaus on mennyt kesken jo n.3vko sitten. Kohtu ei vielä ainakaan ole itsestään alkanut tyhjentyä vaikka vuotoa onkin ja kivut jatkuu joten huomenna otan lääkkeet ja toivottavasti hoituu sillä. Olo on turta ja epätodellinen. Ensimmäinen raskaus ja hyvin toivottu sellainen ja pitikin käydä näin... Ei auta muuta kun toivoa että seuraavalla kerralla on parempi onni. Poistun siis täältä keskusteluista. Toivottavasti ei teidän muiden enää tässä vaiheessa tarvitse tätä kokea, on muuten sen verran hirveä kokemus etten toivo kellekkään...

Voi ei Pullauunissa... Voimia! Ja semmoinen teletappinen kaukohalaus.
 
Pullauunissa voi ei :sad001 olen niin pahoillani, kovasti jaksamista raskaassa tilanteessa :Heartred
 
Voi onpa tosi harmi pullauunissa! Itsellä viime syksynä tuli keskenmeno eka raskaudessa kanssa ja kyllähän se harmitti paljon. Yhtenä positiivisena juttuna näin itse kuitenkin sen, että vaikka se ei ollut sitten elinkelpoinen yksilö niin tulipahan ainakin todiste siitä että voin tulla raskaaksi, ympärillä kun ollut useita lapsettomuudestakin kärsineitä. Ja niin tulinkin sitten kaksien kuukautisten jälkeen uudestaan raskaaksi. Pikaista toipumista ja onnea tulevaan!
 
Pahoittelut ja voimia Pullauunissa!! :Heartred Mulla kans tosiaan ensimmänen meni kesken 7. viikolla. En ois ikinä uskonut et omalle iohdalle sattuu. Todella iso pettymys. Mun kroppa lähti kuitenkin toimimaan normaalisti km:n jälkeen ja ajateltiin, et heti uutta yritystä kun tumtui et uusi raskaus on ainut mikä suruun auttaa. Tärppi kävi heti uudesta kierrosta (ei menkkoja välissä) ja tosiaan tänään nt-ultrassa kaikki hyvin. Jaksamista jatkoon!!
 
Jaksamisia Pullauunissa :Heartred

Minä ehdin jo huokaista helpotuksesta, että pahoinvointi loppuu kun en ole ollut tällä viikolla enää niin väsynytkään. Nyt on sitten kaksi päivää ollut sellainen olo, että odotan vain milloin tulee oksennus..

Ja minullakin on oikea suunpieli auki, tosin minulla aukeaa talvisin muutenkin. Minulla on myös vitamiinit tauolla huonon olon takia, mikä ei auta asiaa.
 
Kiitos kaikille lämpöisistä sanoista. Toivottomaltahan tää tuntuu nyt mutta kovasti yritetään ajatella niin ettei pikkuinen vaan ollut tarpeeksi vahva selviytyäkseen ja näin sen kuuluikin siksi mennä. Ottaa varmasti aikansa ja katsotaan miten tästä päästään eteenpäin... Kiva kuulla (jos niin voi edes sanoa) että täällä on kohtalotovereita ja kuitenkin seuraavalla kerralla kaikki mennyt hyvin. Antaa uskoa meillekin tulevaan. :Heartred
 
Voih, olen niin pahoillani! Itsellänihän on tullut vuotoa kolmesti jo ja todellakin maanantain ultra jännittää paljon...
 
Onko muita joilla vaan jatkuu oksentelu ja pahoinvointi? Täällä taas pahenemaan päin oksentelu. Tulee ihan kaikki ulos.

13+1
 
Takaisin
Top