Oireet

On niin surullista ja ahdistavaa lukea noita keskenmenojuttuja <\3 hirveen yleistä tuntuu olevan :( ..tänään heräsin (jälleen) 05.00 kun ois saanut nukkua pitkään.. eka ajatus huoli, että miks ei oo paha olo kun eilen herätessä oli ihan järkyttävä huonovointisuus.. no tänään se oli nälkä (ja pissahätä) kun herätti.. Myös tissit tuntu valahtavan rintakehältä ja gosi arat, nekin tainneet viimein tajuta että jotain tapahtuu :D

Mäkin keväällä luin jostain kissan sylki ois jotenki paha odottavalle. En oo ikinä pitäny niiden kynsistä, joten en oo onneks lähelläkään :D Tuttu sitten kyllä antaa kissojen hyppiä, syödä ihmisten lautasilta ja sen asunto haisee AINA iha kissan kuselle, että oon tulehtua siihen löyhkään. Oli kyl p*askassa sen laatikko. Ihme kun sen ukko ei sit huoltanut, tosin tällä Ollu raskaudessa mitää oireitakaa ja sit taaperoki asuu siin löyhkässä... Meni vähän ohi aiheen :D Järkytyin vaan niin siit kissan kusen ja paskan määrästä :D

Lemona, mä vetäisin tartarpihvin just ennen kuin sain tietää raskaudesta. Kävin tällä viikolla vasta-ainetestissä. Tuloksia vaan joutuu odottelemaan pitkään, 7-10 arkipäivää...

Meillä mies hoitaa nyt kissojen hiekkalaatikoiden puhdistuksen. Meillä on ollu jo yli kaheksan vuotta sisäkissoja ja sitä ennen lapsuudessa ulkoilevia ja metsästäviä kissoja. Multa otettiin keväällä myös tuo toksotesti ja negatiivinen oli. Helpompi tokso on kai saadakin lihasta tai multaisista kasviksista.

Tänä aamuna meinasi pienesti olla paha olo ennen kuin söin aamiaisen, mut meni nopeasti ohi.

Mä oon aina vastuussa ollu kissojen vessasta koska mies saa reippaita allergisia reaktioita kissanvessaa siivotessa, mutta nyt on siirtynyt sille vastuu. Vähän ehkä käy sääliks, mutta meillä kaikki kolme kissaa metsästäviä ulkokissoja, hiiriä sataa kotiin tasasta tahtia millon päättöminä ja millon kokonaisina joten uskoisin meillä riskin olevan superkorkea...

Meilläkin on kaksi kissaa, mutta sisäkissoja ovat. Mua mietityttää sen pellettipurun leijaileminen siivotessa, mut pidän vaikka paitaa nenän edessä sen aikaa. En mä usko, että noilla on mitään. Mun äiti huolehti esikoisen raskauden aikana, että en sitten saa siivota kissanvessaa, joten laitoin miehen tekemään sen, ja nautin kun ei tartte itse haistella :p

5+3 eikä vieläkään mitään mainittavia oireita. Ehkä ihan pikkupikkuriikkistä kuvotusta lyhyitä hetkiä silloin tällöin, mutta ei muuta. Viime odotuksessa pahoinvointi alkanut 6+ viikolla, saa nähdä miten nyt käy.

Onko kellään muulla niin kauheeta oloa että oksettaa ja oksentaa 24/7 mikään ei pysy sisällä? mä alan kohta huolestua..

Onko kellään muulla niin kauheeta oloa että oksettaa ja oksentaa 24/7 mikään ei pysy sisällä? mä alan kohta huolestua..
Mulla oli viime raskaudessa tollasia päiviä. jos kestää kauan, niin voi joutua tiputukseen sairaalaan. googleta hyperemeesi.

Mietin jo et oonko saanu tartunnan, ku meil hillunu viikon ajan osastolla noro (oon siis lastensairaalassa töissä). Eilen alko oksuilu töissä aamulla ku otin aamukahvista huikan ja siit tähän asti oon oksennellu viimeisen kerran äsken ja voinu huonosti. Joskus ruoka pysyy sisällä pidempään ja joskus tulee ulos hetimmiten. Mut norossa kuuluis tulla myös toista kautta ja mulla taas on maha ollu liianki kovalla koko raskauden ajan. tänää 7+6. terveisin epätoivoinen :depressed:

Sitruunalilja: eihän kaikilla noro reagoi samalla tavalla. Joillakin voi nostaa pelkän kuumeen, ja jollain oksun tai riplat. Itse oon taas, että lentää kummastakin ja yhtä aikaa ja taukoamatta se 7-9h.

Kiitos balacenia, googeloin. toivottavasti ei olis tuota vaivaa. :sad001 Pilvilinna mul mun mielestä kerran aiemmin noro ollut ja tuli kans kummastakii päästä. nyt vaan oksennan ja olo on ku ois maailman kauhein kankkunen päällä kokoajan.. meen huomen lääkärii jos ei helpotu, koska la ois töitäkin..

Minulla on riesana kans tää ihme ripuli. ja siis ihan täysin ripulina tulee. onneks oon aina sattunu kotona olee ku rupee mahaa vääntämään. :D tätä on muutamana päivänä nyt ollu. ja kerran päivässä. ei onneks iha joka päivä!

Ottaisin tollasem ripulin mielelläni kuin nämä olot.. Tänää ei oo auttanut mikää mikä auttoi eile. Esikoisen uhma tähän lisäksi ei naurata. Ei suostu päiväunille, huutaa ja riehuu sen minkä kerkiää ja mä taas janoan unille jos auttas..

Tsemppiä kaikille oireiden kanssa! :Heartred mulla on valkovuoto ollut koko plussauksen ajan runsasta. Nyt tänään tuli aavistus oranssia vuotoa. Tosin toivon kovasti tämän johtuvan "kuukautiskierrosta". Tähän aikaan normisti ois ollut menkat.

Esikoisen päiväkotiryhmässä riehuu enterorokkoa taas, että taitaa poika jäädä kotihoitoon, kun rokko voi läpäistä istukan ja aiheuttaa keskenmenon..

Mulla oli just pari viikkoa sitten enterorokko, ja äitiyspolilla sanoivat ettei tarvitse olla huolissaan. Loppuraskaudessa vasta entero voi tarttua lapseen.

Täällä oireettomuus jatkuu, en tiedä onko hyvä vai huono juttu. Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole ollut, joten kaipa se sitten vain positiivinen asia on.

Mulla nyt 5+0 eikä mitään oireita... Ehkä pientä nippailua alavatsalla silloin tällöin muttei muuta :)

Mulla oli just pari viikkoa sitten enterorokko, ja äitiyspolilla sanoivat ettei tarvitse olla huolissaan. Loppuraskaudessa vasta entero voi tarttua lapseen.

Täällä oireettomuus jatkuu, en tiedä onko hyvä vai huono juttu. Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole ollut, joten kaipa se sitten vain positiivinen asia on.

Täällä taas laput, että läpäisee istukan ja aiheuttaa keskenmenoja. Neuvola oli myös vahvasti sitä mieltä, että kotihoidossa kannattaa pitää jos vain voi pojan ja alkion takia. Outoa! No en halua riskejä ottaa.

Takaisin