Oireet

Tervetuloa Pallo! :) Mulla on tänään ollut aika paljon menkkajomoja ja muutenkin vähän kurja olo pahoinvoinnin takia. Eiköhän nuo ihan normaaleja ole :) Tänään 6+1.

Heippa pallo :wink

Mulla ihan samaa jomotusta ollut ja viime raskauden ajan oli koko ajan.

Penni Mul vaan voimistuu noilla viikoilla Ekassa pahoinvointi ja ite oksentaminen loppui n. Vko 13... mutta olot jatkui sinne vko 20saakka :wtf: että niitä Tässä myös odotellessa!!!

Täytyy kans kaivaa ne rannekkeen jos nyt olis jotain helpotusta niistä . . .

Täällä 5+0

Mulla alko kevään raskaudessa yökötys noin viikoilla 6+0 tai jotain ja oksentelu 8+0 tai jotain. Oksentelu jatkukii sitten ihan loppuun asti, eli keskeytykseen 16+ viikoilla. Nyt ei ees yökötä vielä ja rv on huomenna 7+0. Toivotaan, et olot pysyy näin hyvänä ainakii joulukuun reissun ajan ja joulun.

Kellertävää niukkaa vuotoa havaittu nyt illalla. :wideyed: Pelottaa vähän.. viimeks alkion kehitys pysähyi näinä päivinä (6+3) ja silloin oli pieni rusehtava tuhru. Ei saa olla sama nyt!! :smiley-angry017 Ultra perjantaina, kunpa malttais järjissään sinne asti.. Kohdunnapukka oli pitkä mut sormen kärjelle "auki".

Onks teillä muilla miten muuttunu valkovuoto? Entä noi napukat? En muuten ois ronklannu, mut mul on käytös Lugesteron-keltarauhastuki ja se annostellaan emättimeen.:smiley-ashamed005

Mie oon kans pistäny merkille että valkovuoto on kellertävää nykyään. Enkä muista yhtään millasta vuoto oli viime raskaudessa. :(

Tuosta valkovuodosta, lääkäri sanoi eilen että että valkovuoto lisääntyy, mutta jos se ei haise niin ei tarvitse huolestua.
oliko se joku bakteerivaginoosi jos haisee..

Kovasti Miuku tsemppiä, toivottavasti tuhnu ei lisäänny.

Mulla oli koviakin menkkajomoja kaksi päivää ennen kuin alko äklöt.. Täällä äske käyty aika lähellä pönttöä.. Heräsin tunti ennen kelloa äklöön..

Miuku Mulla oli viime raskaudessa kellertävää vuotoa koko ajan. Loppuraskaudesta todettiin sit se joku bakteeri joka tarkoitti antibiootteja synnytyksen aikana ettei vauvaan tartu. Hyvin meni! :wink

Mulla tuli äsken pissillä pyyhkiessä kellertävää.. Toivottavasti ois eilis iltasen seksin jämiä, kun pitkillee vaa ollu, että nyt eksynyt vaa ulos..

Mulla pelottaa kun on suht hyvä ja normaali olo :nailbiting: boobsit ei oo enää läheskää niin kipeät, vähän ehkä vaan arat jos sitäkään. Oksettavat olot on johkin kaikonneet (eilen illalla oksetti mut luulen et johtu nälästä) väsyny oon kyllä, mutta aika normi olo muuten. Safkahimoja on mut niitä nyt on muutenkin, tai oon aina ollu vähä ahmatti :rolleyes: mutta siis nyt pelottaa oireettomuus. onko muilla samanlaista? rintojen kipeys helpottanut huimasti? oireettomuutta? mä oon nyt ihan varma et on tuulimuna tai jtn..:sour: ja nyt töissä hilluu osastolla norovirus, ihanaa iltavuoroa mulle :shifty:

Esikoisen päiväkotiryhmässä riehuu enterorokkoa taas, että taitaa poika jäädä kotihoitoon, kun rokko voi läpäistä istukan ja aiheuttaa keskenmenon..

Tsemppiä kaikille äklö oloihin! Ei yhtää mukavaa :/. Ite oon vielä säästyny. Mutta siis onko muilla häntäluun paikka kipeä istuessa, mulla oli esikoisesta ihan kauheen kipee ja taas tuntuu alkavan! Rv 5+5

Siis mulla on vähän arka emni93! Johtuuko sekin raskaudesta [emoji23] tosin se oli sikakipee joskus 1,5kk sitte ni aattelin että rasitujsesta tai sitte ollu valemenkat [emoji6]

Oireita piisaa kyllä. Etoo urakalla, nännit herkkänä edelleen. Mielessä on käynyt jos raskaus onkin neljä viikkoa edempänä kun ne edelliset menkat oli niin surkeet... mut taitaa olla vaan kuvitelmaa, kaikkea sitä mieli saa aikaiseksi kun oikeen pohtii :laughing002

Mie toivoisin, että oltais pidemmällä, että nää olot helpottuisi nopeammin :D Aika vaa matelee, kun päivät on niin pitkiä kärvellessä olojen kaa

Täällä oireet alkoi jo hedelmöityksen jälkeen, koska seuraava päivänä pääs iskemään kauhee flunssa (jota vielki parantelen).

Sit lähempänä menkkojen piti-tulla päivää rinnat alko aristaa, vihlo alaselkää, turvotusolo alavatsas ja nippaili alavatsas.

Edelleen nippailee ja rinnat arat, ällötysolo tulee jos en syö tarpeeksi usein. Toivottavasti Papu oikeassa paikassa :nailbiting:

Jennamarina mä oon ainaki laittanu raskauden piikkiin. Johtuukohan paikkojen löystymisestä... En tiiä sitte.

Takaisin