Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ooo shiit nyt on tainnut 40min aikana tulla ekoja supistuksia. Nostin koiraa lattialta ja sit iski tullut ehkä 5kpl ja kestänyt 30sek-1min... Mut ihan siedettävää - pistää puuskuttamaan mutta ei sentään huutamaan

Jenni89 mulla on samanlainen fiilis, että olis poikittain vatsassa...mut saan odotella viikon 36 ultraan...

Olen ruokavaliota terveellistänyt entisestään ja sitten tänään hetken mielijohteesta päätin vetää överit nachoilla, juustokastikkeella ja salsalla...voin kertoo, että EI jatkoon. Olo ollut aivan karmea. En ole moniin viikkoihin syönyt mitään tuollaista herkkua...voi ähky ja närästys.

Miulla on ens viikolla (rv36+2) ultra missä tarkistaavat tarjonnan. Saapi nähä miten päin sillon ollaan. Koko ajan mennee sammaan asentoon, välillä käy suorassa. :D itepäinen jo mahassa!

Jeps, taas tässä reilu kolme tuntia nukuttu parissa pätkässä ja nyt tunti unta odoteltu, mutta olevinaan ei väsytä enää... kyllä tympäsee..

Sonjuska, ihan sama täällä! Ehkä 1-2 kunnon unet viikossa, muuten mennään näillä lyhyillä. Onneksi on älypuhelin, äänikirjat ja kuulokkeet. Muuten kävisi aika pitkäksi.

Miulla liitoskivut paheni aikalailla, kun olin eilen paljon aktiivisempi. Kävin kolmesti yläkerrassa ja pari kertaa pihalla. En siis mitään ihmeellistä tehnyt, mutta aika paljon verrattuna viikkojen makaamiseen. Onneksi Panadol auttaa.

Kyllä saa puhelin laturin jatkona olla koko ajan kun ei muuta tekemistä yöaikaan ole. Laskeskelin, että tässä on viimeisen viiden vuorokauden aikaan nukuttu n. 20 tuntia ja päiväunia en oo saanu otettua. Millähän hormooneilla tässä pörrää kun normaalisti oisin aivan tööt ja kuitannu univelat jo jollain 12-14 tunnin yöunilla?

Täälä kans herätään ennen kukonlaulua ja vaikea saada enää unta. Nyt ku mies palas taas töihin niin herään sen kans 5 jälkeen :/ nyt esikoinen heräs 6 ja hain sen viereen ja se nukahti äsken, itte en edelleenkää saa unta. Pitkä päivä tulos.
Mut on ny parina aamuna herättäny menkkajomot, tosi kipiä alamaha ja häpyluu. Ärsyttävää, vissiin poika painaa jotenki yön aikana.

Mulla on nyt alkanu ihan jatkuvana just alaselkäkipu, alamahaan ja häpyluuhun... joskus ihan sietämätön et vaan saa kyyneleet silmissä odottaa et lääkkeet vaikuttais

Gagezzz kannattaa länpöpussia käyttää kans. Mulla ei lääke auta, mutta lämpö auttaa

Uhhuh. Vähänkin liikkunut nii alkaa kylkeen pistää kuin ois juossu. Kivuttomia suppareita kans jonnii verran. Kyllä melkoista lyllertämistä on meno..

Alkaa olla jo aika säälittävää, kun tasamaalla taapertaessakin hengästyy. Samoin kenkiä jalkaan äheltäessä, tai jos pitää kantaa yhtään mitään maitopurkkia painavampaa yli kolmen metrin matkan... :meh:

Mua ei vaivaa unettomuus, päinvastoin. Tai no, heräilen joka kerta kun pitää kääntää kylkeä, uni ei tule, jos tiettyyn aikaan yöllä herää. Päiväunille tulee kyllä nukahdettua reippaasti, se tietysti verottaa yötä, mutta muuten ei päivällä jaksa.. Varmaan huonolla hbllakin osuutensa tähän päiväväsymykseen. Pitäisi taas ottaa tuota rautaa, mutta maha on ollut niin hyvä, kun ei ole sitä viikkoon ottanut, että ei kyllä tekis mieli.

Mua ei vaivaa unettomuus, päinvastoin. Tai no, heräilen joka kerta kun pitää kääntää kylkeä, uni ei tule, jos tiettyyn aikaan yöllä herää. Päiväunille tulee kyllä nukahdettua reippaasti, se tietysti verottaa yötä, mutta muuten ei päivällä jaksa.. Varmaan huonolla hbllakin osuutensa tähän päiväväsymykseen. Pitäisi taas ottaa tuota rautaa, mutta maha on ollut niin hyvä, kun ei ole sitä viikkoon ottanut, että ei kyllä tekis mieli.

Mä sain makarelli verilätyyllä hb:n nousemaan! Söin päivittäin niitä.

^^mulla taas se vietti katosi yhtäkkiä kuin tuhka tuuleen... Kuka hommaisi loput tarvittavat "lastenhuoneeseen" ja laittais vielä paikoilelenkin

Viettiä juu, pari koneellista viel pyykkiä pesemättä, huomenna ruvettava ompeluhommiin... sänky on vielä maalaamatta niin sitä en voi valmiiks laittaa... :( :D

Ai niin se sänky.. Mies alkoi sitä syksyllä tehdä puutyökurssilla ja se on autuaasti vielä kesken :D pitää vissihin tehdä äippälaatikosta väliaikanen jos siltä näyttää. Toki puutyökurssi alkaa taas ensviikolla.

Kellään muulla nivelkipuja sormissa? Mulla eilen yhtäkkiä alkoi sattumaan sormien niveliin. Turvotusta ollut koko ajan ja sormuksista huomaa että lisääntynyt viime aikoina. Mutta nyt tuli sormiin särkyä myös. Polvissakin vähän tuntuu, liekö lisääntynyt painokin vaikuttaa :(

Miul on molemmat ranteen nivelet kipeet jos käännän niitä.. mut luulen että rasitusta ku oon töissä kantanut isoa kassia varmaan vähä huonoissa asennoissa. Mut ei oo ikinä ennen ollu tälleen.. et en tiiä :D

Ärsyttävänä oireena tullu suonikohju häpyhuuleen, kuulemma ihan yleistä neuvolankin mukaan, aika rajun näköistä vaan, onko muilla ollu?

Takaisin