Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ikävän päivän valitsi pahoinvointi takaisin tulolleen, esikoisella alkoi eskari ja kuopuksella oli viimeinen keskoskontrolli keskussairaalalla. Onneksi olot kuitenkin helpotti kun otti hetken lepiä sohvalla.Mulla ollu samaa mut käsittääkseni on tosiaan vaan harjotus suppareita ja menee lepäilyllä ohi:)Onko muilla ollut/onko tietoa kuuluuko asiaan. Tänään alkoi voimakas paineen tunne vatsalla. Paine kestää hetken, mutta menee kyllä ohitse. On ollut aikaisemminkin, mutta tänään erityisesti. Tunnetta pahensi, kun tuli juostua lyhyt matka bussiin. Lisäksi ollut repäisykipuja, ei kauhean pahoja, mutta on kuitenkin.
Hätäilenkö turhia vai onko aihetta soitella lääkärille..?
Muoks. Rv 18+5
Mulla ollu samaa mut käsittääkseni on tosiaan vaan harjotus suppareita ja menee lepäilyllä ohi:)
Tänään 16+6 ja pari päivää sitten alkoi aivan jäätävä alaselkäkipu! Alaselkä painuu normaalistikin vähän notkolle ja nyt notko vaan syvenee minkä seurauksena selän lihakset kiristyy tosi pahasti... Koko alaselän alue tulehtuneen oloinen ja lihakset paikoin ihan kosketusarat. Tukivyö ja lämpöpussi käytössä ja nyt on ollut pakko ottaa myös pari Panadolia päivässä. Selätintä oon myös käyttänyt ja yrittänyt varovasti venytellä ja kävellä kivun sallimissa rajoissa.Muita hyviä vinkkejä tarjolla?
Samaan aikaan tosi kovia liitos/repäisykipuja, jotka pääsääntöisesti toispuoleisia ja tuntuu kuin puukolla iskwttäisiin vasemmalle puolelle alavatsaan Tässä raskaudessa ollut aiemminkin repäisykipuja muttei näin pahojaAiemmissa kahdessa raskaudessa selvisi kyllä paljon vähemmällä näiden suhteen. Onko muilla alkanut juuri näillä viikoilla liitoskivut pahenemaan?