Oireet

Mulla oli tänään aamulla ekaa kertaa semmonen et oikee yökkäsin, mitään ei kuitenkaan tullut. Pelkään et tästäkö se alkaa kun nyt jo huomenna 10+0. Luulin et oisin välttynyt kun ei Oo juurikaan tommosta ollut.

Tsemppiä Kirppu :Heartred Oliko sulla esikoisestakin pitkään pahoinvointia?

Huomenna rv10 alkaa. Ja tosiaan tänääkin oksennettu ja kyökitty. Kaikki alkoi siitä että menin parin tunnin päästä aamupalasta pyöräilemään. Kotiin tultaessa olisi vissiin heti pitänyt laittaa ruokaa suuhun ja oksu tuli kun keitin perunoita. Töissä kuvottava olo tuli taas kun ruokailusta aikaa neljä tuntia.. kyökein päivän päätteeks mutta mitää ei tullutkaan... huomenna kokeilen kahden kolmen tunnin syöntitaktiikkaa. Pitääkö se olon poissa... saas nähdä. Miten ihmeessä saa raskauden pidettyä salassa jos näitä oloja alkaa enemmänkin olemaan seuralaisena x))

Täällä on välillä vielä kans etova olo ja sillon tällön tulee yökkäys refleksi, mutta ei onneks mitään ulos..

Pahin oire ton etovan olon lisäksi on herkkyys. Tää on ihan naurettavaa, kun itkeä tuhrustaa turhan takia :rolleyes: Meidän koiralla on maanantaina aika hammaskivenpoistoon ja mä täällä itken sitä, kun se pitää nukuttaa sitä toimenpidettä varten :D En kyllä kykene olemaan paikalla, kun se nukutus tapahtuu, saa toi toinen puolisko mennä sinne huoneeseen mukaan, koska mä itken varmasti myös vaikka odottaisin sen aikaa autossa :rolleyes:

Ei sitä saakaan aamuelokuun :bag: nimim. Jäin nelosesta kiinni joskus rv 8, kun heitin komeet huutoyrjöt puskaan perhekerhon jälkeen parkkiksella :banghead:

Niin, mä olin siis jo koko perhekerhon ajan, n.2,5h tuntia pidätellyt, mutta sitten ei vaan enää pystynyt :facepalm:

Tänään rv 11+0. Pahoinvointi ja etominen väistyny, väsymys edelleen jäätävä ja rinnat ihan tajuttoman kipeet ja jatkaa aina vaan turpoamista..

Mulla on iltaisin ihan hirveen kuuma :o kauheeta kun yrittää ruveta nukkuu ja sit hiki vaan valuu
Sama. Ja miehellä nyt joku kesäflunssa ja hohkaa niinkuin pieni kamiina lisää lämpöä. Pakko oli pyytää meneen mahdollisimman kauas. :p Lisäks nukutaan mun toiveesta ikkuna auki ja tää yks sitten palelee kahden viltin alla.. :rolleyes:

Täällä myös yks hikoilija.. Oon aina ollu tälläne helposti hikoova mut nyt tää on jtn iha käsittämätöntä

Tuo hikoilu on kyllä jotai iha järkyttävää.. Varsinki ku nyt oon huomannu että hiki haisee paljon pahemmalle ja tosi pistävälle verrattuna ennen raskautta:depressed:

Zeni: oli mulla. Esikon(pojan) kohdalla oli ekan 6kk:tt ja tokan(tytön) kohdalla rv 16 asti. Eli pitkä tovi vielä jäljellä jos menee samaa rataa kuin kaksi edellistä :(

Mulla vähän etominen helpottanut mut tää närästys! Ei mulla tyttöjen odotusaikana ole ollut tällasta... :inpain:

Oonko ainut, jonka on ruvennu tekeen mieli seksiä? :D täällä ei mies (kappas vaan) laita pahakseen tätä oiretta, mutta sit jos puuhiin asti pääsee niin alkaakin huono olo nostaan päätään :hilarious:
Ja täällä hikoilu alkanu kans nyt parina päivänä ihan tosissaan ja just nimenomaan illalla nukkuun mentäessä on pakko tuulettaa makkaria, että vois ees kuvitella menevänsä nukkumaan.. Peiton oon suosiolla vaihtanu pelkkään lakanaan jo toissa päivänä.

Täälä on tänään ähelletty ummetuksen kourissa. Alusta saakka olen kärsinyt ruuansulatusvaivoista ja on tuntunut niinkuin ruoka ei kulkis suolistossa normisti eteenpäin. Aika inhottava vaiva tämäkin. Syön joka aamu kuitupuuroa ja juon aika paljon vettäkin, ehkä liikunta on jäänyt vähän vähemmälle jatkuvan huonovointisuuden ja väsymyksen takia.
Uskaltaiskohan kokeilla Mikrolax peräruisketta että sais tän tilanteen helpotettua jotenkin, onko kellään kokemusta? Lähinnä mua pelottaa jos se aiheuttaa supisteluja ja jopa keskenmenon....

En ole ikinä kuullut että peräruiske aiheuttaisi keskenmenoa. Mutta suosittelisin ottamaan yhteyttä neuvolaan ja aloittamaan niiden suosittelemalla pehmeämmällä valmisteella, joka vaan jouduttaa suolen toimintaa. Kun peräruiske on hetken helpotus ja usein käytettynä usein vaan laiskistaa suolta entisestään.

Takaisin