Mää ihmettelen välil näit raskausoppait, heh. Niissä kun sanotaan että et syö kahden edestä ja raskauden lopussa riittää lasi maitoo ja leipä tyydyttämään lisääntyneen ravinnon tarpeen. Mun on pakko kyseenalaistaa asia. Siis ihan hirveä nälkä parin tunnin välein, niin että jalatki menee veteläksi. Huoh, toivottavasti nyt nousis paino maltilla tällä syömisellä
Mulla ihan sama juttu. Tunnin päästä syömisestä tulee jo se pieni nälän tunne, ja tunnin päästä siitä on melkein saatava jotain jotta ei tuu kauhee heikotus ja huono olo.

mutta ompahan mies tyytyväinen.. 

Sille olikin tarvetta, molemmat miehen kanssa oltiin viikonloppuna vatsataudissa eikä täällä ole siis tapahtunut mitään, ei kehdannut enää itekkään olla kotona. 

Huimaa vielä, mutta mulla on taas varmaan vaan verenpaineet alhaalla. Ja väsymys. Hohhoijaa, jotenkin ajattelin että siitäkin olisi jo pahin takana, mutta ei.... No, mielummin kuitenkin kärsin väsymyksestä kuin jatkuvasta oksentelusta. Oli ihana oikeesti syödä eilen! Uusia pottuja, grillimakkaraa (mun heikkous
), salaatteja, pihviä, JÄÄTELÖÄ!!! Mä oon niin läski