Huhhuh, tänään iski kunnolla pahoinvointi. Aloin syömään aamupalaa ja melkein lensi oksennus. Makuulla oleminen helpotti, ei voinut edes istua... Nyt jo helpotti. Toivottavasti teillä muillakin helpottaa, ei ollut kovin mukavaa! Aika vähällä olen näköjään selvinnyt.
Lisäksi mulla on ollut hieman vuotoa ja kipuja. Muutaman kerran tullut kovaa kipua, joka kestää 15 sekuntia ja sen jälkeen ei koko päivänä mitään. Aluksi nuo vuodot ja kivut pelotti paljon, mutta nyt jo uskon että taitaa olla ihan normaalia... Äiti sanoi onneksi että hänellä oli samanlaisia kipuja. Onneksi on google, muuten olisin aivan hermoraunio! :D
Nyt kun olen lueskellut kaikkia raskauskirjoja yms, tajusin että myös metallin maku suussa on yksi oire... Varsinkin ennen kun tiesin olevani raskaana se oli jotain aivan järkyttävää ja syytin tietenkin miestä (ajattelin että oli likaisilla sormilla koskenut huuliin ennen kuin pussaa mua tai jättänyt parran pesemättä saunan jälkeen). No onneksi selvisi sekin niin saa ukkokin olla rauhassa :D :D
Huomaan myös herkistyväni helposti (jos joku esim. selittää ihan normaalia asiaa, alkaa yhtäkkiä itkettää) ja jos suutun, niin suutun koko päiväksi. Normaalisti kun suutun niin 5 min päästä en enää edes muista koko asiaa, nyt viha helpottaa vasta illalla ennen kuin alkaa nukkumaan. En mitenkään yritä takertua siihen vihaan mutta se ei mene ohi vaikka kuinka olisin siitä välittämättä...