Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pönttöä oon halaillu vähän väliä. Nukuin jopa kolmen tunnin päikkärit, hölmönä kuvittelin että olo voisi parantua...Yksi mieluinen oire on kun makea ei maistu yhtään. Aina olen ollut mahdoton sokerihiiri, mutta yhtään suklaata tai jäätelöä ei tee mieli. Yhden kaakaon olen jopa joutunut kaatamaan pois kun maistui niin kauheelta. Tämä oire saisi kestää minun puolesta vaikka loppuelämän.
Eikä, taasko se tuli?![]()
Täällä taas puolestaan ne iskiastyyppiset kivut on alkaneet. Viikkoja on nyt 7+5. Aioinkin juuri tulla tänne vähän kyselemään, että jokos ne hormonit alkaa löysäämään lantiota ja vaikuttaa niihin si-niveliin vai mistähän tämä nyt sitten johtuikaan?
Edellisessä raskaudessa olin puolesta välistä saakka melkein saikulla kun työ oli liikkumista ja selkäkivut säteili niin jalkoihin että kaupassa käyntikin oli huonoina päivinä tuskaa. Lääkäri sanoi ettei toki kyseessä ole iskiasvaiva vaan kuulemma ongelma si-nivelissä ja fysioterapeuttikin sanoi vain että koita kestää. Onneksi työnkuva on muuttunut niin elätän toivetta että pystyisin olemaan töissä ihan äitiyslomaan saakka. Mutta nyt kyllä taas huomaa että aika on kullannut muistot selkäkipujenkin suhteen.. :)