Oireet

Mulla ei oo minkäänlaisia oireita myöskään. Nyt 7+3 ja välillä pelottaa et onko mukana mitää :D

Tänään on ollut ehkä pahin päivä kaikista, mikään ei ole pysynyt sisällä ja koko ajan kutvelo olo :depressed: Pönttöä oon halaillu vähän väliä. Nukuin jopa kolmen tunnin päikkärit, hölmönä kuvittelin että olo voisi parantua...
Onneksi yrjöjen välissä sain leipastu yhen voikkarikakun ja täyskärin, huomenna on kolmen pienimmän synttärijuhlat.

Täällä myös turvotusta löytyy, kaikki housut puristaa. Rintoja aristaa ja vessassa täytyy ravata pitkin päivää ja joka yö herättää kerran vessaa, eikä sen jälkeen meinaa unta saada. Oksentanut en ole kertaakaan, pientä pahoinvointia oli parin viikon ajan noin viikoilla 5-6, en jälkeen ei oikeestaan ollenkaan.

Yksi mieluinen oire on kun makea ei maistu yhtään. Aina olen ollut mahdoton sokerihiiri, mutta yhtään suklaata tai jäätelöä ei tee mieli. Yhden kaakaon olen jopa joutunut kaatamaan pois kun maistui niin kauheelta. Tämä oire saisi kestää minun puolesta vaikka loppuelämän.

Mulla on tänää rv8+3 ja kaikkein kamalin päivä. Toivotaa ettei tästä enää mee pahemmaks. Vatta sekasi,kuumeinen olo kylmä ja kuuma, pahaa oloa jatkuu ja tolkuton väsymys. Jaloilla ei jaksa olla lainkaan. Eilen tehtiin muuttoa uuteen kotiin ja aattelin et onpas hyvä fiilis ja rehkein ja tänään se sit vissiinki kostautu :( Pissahätä on kans koko ajan ja jotenki likanen olo vaik ois justii käyny pesulla ja finnejä pukkaa..
Ei mikään hehkeän raskaana oleva olo :D

Miulla kauhee väsymys, mahaa nippailee ja turvottaa. Selkäki kipuilee välillä enemmän ku aiemmin. Hiukset ei rasvotu eikä naama kuki, samaa oli ku tyttöjä ootin :)ja tää päänsärky!!!! Ihanaa jos alkaa taas hormoonipäänsäryt, niihin ei auta ku synnytys.

Yksi mieluinen oire on kun makea ei maistu yhtään. Aina olen ollut mahdoton sokerihiiri, mutta yhtään suklaata tai jäätelöä ei tee mieli. Yhden kaakaon olen jopa joutunut kaatamaan pois kun maistui niin kauheelta. Tämä oire saisi kestää minun puolesta vaikka loppuelämän.

Mulla oli sama tunne alussa, mutta nyt kun viikkoja on kasassa kymmenen ja risat niin makeeta tekee koko ajan mieli! Toivottavasti sun käy paremmin :D

Eikä, taasko se tuli? :depressed:

Niin näkkyy. :/ja vasta ku soitin sen neuvola-ajan ja terkka kysy onko ollu mitä aiemmissa raskauksissa ja tuli puheeks se päänsärky ni sillon sain vielä sannoo ettei oo alkanu... ja tosiaan soitin sen maanantaina. :o aika äkkiä näkkyy tilanteet muuttuu. Aiemmissa sentään viikkoo ennen nt-ultraa alkanu, nyt JO 6+4. Jospa tää tästä.

Eilen käytiin hiekkalaatikolla niin mulla oli huom. Normaalisti väljät ja valuvat ulkoiluhousut ja nehän puristi. Huh huh. Kotona lököhousut, johonkin kun lähtee niin väljemmät farkut mut kohtahan sitä ollaan jo tokalla kolmanneksella! Ekoilla alkaa?? Jo ens viikolla!!

Mä muistan kun viime odotuksessa kävin mammahousuja ostaan niin sovittaessa oli väljät mut äkkiä niitä alko tarviimaan!! Vähän Npultran jälkeen se oli ja kuukautta myöhemmin puserot piti vaihtaa...

Painaako muilla kohtu virtsarakkoon pahasti et tuntuu että ois kauhee pissahätä ja sit saat pinnistellä et tulee pari tippaa o_O näin hyvin sitä kerkee unohtamaan nää. Viikkoja kasassa 11+1

Jatkuva vessahätä tippojen takia täälläkin.

On kyllä ollut jotenkin tosi erilainen, rankempi raskaus verrattuna kahteen edelliseen.. Alun oireettomuuden jälkeen tullut ensinäkin ihan jäätävä väsymys, nukun lähemmäs 18 tuntia vuorokaudessa ja silti ihan puhki. Toisena pahoinvointi. Melkein päivittäin tulee oksennus. Aiemmista ollut sellasta enemmänkin kuvotusta ja heikkoa oloa, joka sit helpottanut syömisellä, ei niinkään oksettavaa oloa. Mutta nyt on ihan silkkaa oksetusta johon auttaa vaan se oksentaminen, hetkellisesti. Nyt ei kyllä onneks ole ollut raivareita eikä niitä hirveitä lantion alueen- ja iskiaskipuja joista kaks edellistä raskautta oon kärsinyt ihan ekoista viikoista lähtien.

Onko kellään muulla oireita kadonnut aikaisilla viikoilla? Itseltä nimittäin on kadonnut oikeastaan muutamaksi päivää se ällötys kokonaan! Hyvin vähän on nyt ollut mitään oireita ja tottakai se vähän mietityttää kun eka oli huonoa oloa ja nyt ei juuri mitään lukuunottamatta rintojen pientä kipua... Oon viikolla 7+3.

Jennimus, mulla on 7+0, se pieni pahoinvointi mikä on ollut niin on kadonnut. Samoin kun pienet vatsan nippailut on kadonnut melkeen kokonaan. Mulla oli pari viikkoa sitten ihan kauheet kivut. Johtuivat vissiin kyllä keltarauhasesta.
Mulla on nyt tullut oireena ilmeisesti unettomuus :o

Täällä taas puolestaan ne iskiastyyppiset kivut on alkaneet. Viikkoja on nyt 7+5. Aioinkin juuri tulla tänne vähän kyselemään, että jokos ne hormonit alkaa löysäämään lantiota ja vaikuttaa niihin si-niveliin vai mistähän tämä nyt sitten johtuikaan?

Edellisessä raskaudessa olin puolesta välistä saakka melkein saikulla kun työ oli liikkumista ja selkäkivut säteili niin jalkoihin että kaupassa käyntikin oli huonoina päivinä tuskaa. Lääkäri sanoi ettei toki kyseessä ole iskiasvaiva vaan kuulemma ongelma si-nivelissä ja fysioterapeuttikin sanoi vain että koita kestää. Onneksi työnkuva on muuttunut niin elätän toivetta että pystyisin olemaan töissä ihan äitiyslomaan saakka. Mutta nyt kyllä taas huomaa että aika on kullannut muistot selkäkipujenkin suhteen.. :)

Täällä taas puolestaan ne iskiastyyppiset kivut on alkaneet. Viikkoja on nyt 7+5. Aioinkin juuri tulla tänne vähän kyselemään, että jokos ne hormonit alkaa löysäämään lantiota ja vaikuttaa niihin si-niveliin vai mistähän tämä nyt sitten johtuikaan?

Edellisessä raskaudessa olin puolesta välistä saakka melkein saikulla kun työ oli liikkumista ja selkäkivut säteili niin jalkoihin että kaupassa käyntikin oli huonoina päivinä tuskaa. Lääkäri sanoi ettei toki kyseessä ole iskiasvaiva vaan kuulemma ongelma si-nivelissä ja fysioterapeuttikin sanoi vain että koita kestää. Onneksi työnkuva on muuttunut niin elätän toivetta että pystyisin olemaan töissä ihan äitiyslomaan saakka. Mutta nyt kyllä taas huomaa että aika on kullannut muistot selkäkipujenkin suhteen.. :)

Mulla oli noita ton kymppi viikon ja nyt ainakin ollu pari päivää pois! Toivotaan että sullaki helpottais hetkeks :)

Voihan yök! Mä jo kerkesin iloita että huono olo olis laantumassa mut ei, tänään on ollu veto ihan pois ja olo on kuin merisairaalla.

Huhhui tänään on ollut kyllä hankala päivä. Pahaa oloa ei ole ollut nimeksikään koko aikana, mut tänään töissä alkoi huimata todella paljon ja oli paha olo. Sinnittelin kuitenkin päivän loppuun välillä huilaten takahuoneessa. Juuri perjantaina neuvolassa todettiin hemoglobiinin olevan vain 107 kun marraskuussa se oli 136. Ei ihmekään jos alkaa huimata. Tänään 9+3 <3

Takaisin