Oireet

Toivottavasti saat, Jutila, huomenna hyviä uutisia!

Mulla on rintojen arkuus vaihdellut päivänkin aikana normaalista ja tosi kipeään.
Väsy on kova. Tuntuu, etten mitään jaksa. Kiinnostaa vain nukkuminen! Vatsan seutu on turvoksissa. Pahoinvointi on pahentunut. Mulle aiheuttaa voimakasta etomista mikä vain, esim. Huono musiikki, ikävät asiat tv:ssä jne.. ei välttis tarvin olla haju tai ruoka..
Tänään rv 8+2 ja raskaus etenee normaalisti (ultrattu tänään).

Ja vielä kun valittaa vähän lisää niin itikat!! Ne valvottaa vielä lisää!! Mitä olette muuten mieltä näistä itikkamyrkyistä? Meillä olisi se pistorasiaan laitettava myrkky mut en ole uskaltanut pitää kuin vähän aiemmin ja sit hyvin tuulettanut. Mut kun sen tartteis melkein koko yöksi.:sour:

En uskaltaisi itse mitään hyönteismyrkkyjä käyttää. Voisko ajatella sängyn päälle viritellä jotain verhoa...

Ei kyllä taida verho onnistuu kun kaksi koiraa nukkuu myös sängyllä. :rolleyes: Pitää varmaan vain ruveta illalla listimään kaikki öttiäiset ja etittävä reiät mistä ne yöllä tulee, luultavasti takan kautta!:bored: Tuota pistorasiaan laitettavaa oon nyt käyttänyt päivällä, ovi kiinni ja otan hyvissä ajoin pois ja annan ikkunan olla auki useamman tunnin ennen nukkumaan menoa.

Ainakin Raidin pistorasiaan laitettavan hyttyskarkottimen ohjeissa lukee näin: "Alle 3-vuotiaiden lasten tai raskaana olevien naisten läsnäoloa ei suositella laitteen ollessa päällä." En käyttäisi.

Kannattaa teipata peltien ja hormien( hormien tuuletuksen varmistamiseks ollaan käytetty hyttysverkkoa, ei tuu ötökät sisään, mut hormi saa ilmaa:) ) rei'iät umpeen takasta, sekä huolehtia et on kaikki vetoluukut ym. Suljettu, niin väheneevät ainakin( jollei oo sit muita kulkureittejä itikoilla) :)

Tsemppiä Jutila, peukut pystyssä, että sieltä huomenna löytyisi pieni murunen voimassa hyvin ja kasvamassa :Heartred

Täällä tuntuu kuin pahoinvointi olis hitusen helpottanu... Oksentanut olen kyllä tänään pari kertaa ja huono-olo on välillä mutta on hetkiä jolloin ei ole mitään... Ehkä tämä tästä kääntyy.. Nyt rv 8+1..

Juuri vedin toista tuntia unta palloon kun ei vaan jaksa. :dead:
Töissä istuessa tuntui niinkuin ois joku hermo vähän puristuksissa lantion seudulla enkä saanu sitä mitenkään jumpattua pois. Tosi ilkee semmonen jatkuva pieni paineen tai sähkön tunne.. :sour:

Täälläkin nukuttu kolmen tunnin päikkärit ja saunassa meinasin alkaa kans nuokkua. Tosi kivaa, kun ei jaksa m i t ä ä n.

Täälläkin nukuttu kolmen tunnin päikkärit ja saunassa meinasin alkaa kans nuokkua. Tosi kivaa, kun ei jaksa m i t ä ä n.

Pistän vielä hitusen paremmaksi. Oon kesälomalla (Onneksi!) ja lapset on mummolassa. Eli mulla ei ole mitään velvoittavaa syytä nousta sängystä, paitsi vessaan ja syömään. Oon tänään herännyt klo 10, nukkunut päikkäreitä 11-13,14-15, 17-19 ja olisin jo valmis yöunille.. :couchpotato:

Pistän vielä hitusen paremmaksi. Oon kesälomalla (Onneksi!) ja lapset on mummolassa. Eli mulla ei ole mitään velvoittavaa syytä nousta sängystä, paitsi vessaan ja syömään. Oon tänään herännyt klo 10, nukkunut päikkäreitä 11-13,14-15, 17-19 ja olisin jo valmis yöunille.. :couchpotato:

Oi että, mulleki kelpais tommonen loma :gen053

Nii mullekki! Mun piti mennä päikkäreille, kun isot oli kerhossa ja pienet päikkäreillä ja mies jossain pihahommissa, mutta unohduin tänne. Duh!

No, huomenna pitää käydä noukkimassa kuopus kotiin, mutta pojat jäävät vielä toistaiseksi mummolaan. Saa nähdä millaset olot sitä yllättää, ku ei saakaan nukkua niin paljon ku haluaa :D

Siellä se vauveli heilutteli kovasti käsiään. Kooltaan taisi olla neljä päivää oletettua pienempi, voi hyvinkin pitää paikkansa, en halua siitä alkaa huolestumaan. Eli tällä hetkellä kaikki hyvin, vuotoa ei näkynyt. Parit iloitkut on tässä päässyt tirauttamaan. :) Ehkä tällä jaksaa Juhannuksen yli np-ultraan ja täytys olla kai onnellinen oireettomuudesta.

Ihana kuulla Jutila, että siellä on tällä hetkellä kaikki hyvin! Toivotaan että on loppuun asti!

Hienoja uutisia Jutilalla!

On se lohduttavaa et muutkin on väsyneitä. Mulla on päiviä ettei jaksas mitää ja sit näitä vähän ahkerampia et jaksaa täällä foorumillakin hengata :grin mut toivon et parin viikon päästä helpottaa kun alkaa oleen se viikko 12 menossa sit...

Mulla tuli eilen todella paljon valkovuotoa, mutta tänään taas vähemmän. Huonoa oloa on ollut joka aamu sunnuntaista alkaen. Olenkin aamupalan mennyt syömään sänkyyn, jonka jälkeen voi maata rauhassa vielä hetki. Tänään oli ensimmäinen kerta kun pystyin ottamaan rannekkeet pois jo ennen puoltapäivää. Röyhtäilen koko ajan. Uni maistuis, mutta töihin pitää mennä. Haistan kaikkea ja epämiellyttävät hajut saavat etovan olon. Myös ajatus niistä jotka aiheutti etovan refleksin saa mielikuvalla uudelleen kakomaan.. Makea on pysynyt poissa ja ennen raskautta halusin koko ajan suklaata ja karkkia. Enteileekö terveellinen ruokavalio poikaa ;)

Takaisin