Yellowmellow
Näppärä viestien naputtelija
Onko muilta ketkä sairastaa aurallista migreeniä? Mua pelottaa nyt tosi paljon et tekee saman kun edellisessä raskaudessa. Olin silloin jo ihan viimisilläni kun yksin kotona ollessani ilmaantuivat näköhäiriöt. Tarkoitan tällä, että en pystynyt enää lukemaan (ei tullut mitään sahalaitaa ym normaali oiretta) vaan tilanne "levisi" niin että puhe alkoi samaan aikaan puuroutumaan ja olin sekavan oloinen. Sain soitettua Jorvin synnärille josta ne sanoi, että välittömästi sairaalaan. Mut kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan aivoverenvuotoon epäilyn takia!!! Pelästyttiin tosi paljon kun tuntui olevan tosi kyseessä oireiden perusteella. Puhe alkoi kuitenkin selviämään n. Tunnin kuluessa oireiden ilmaannuttua ja sain kuulla, että sain migreeni kohtauksen. Minkään laista päänsärkyä en potenut. Kuulema on raskaushormooneista johtuva oire jos sairastaa juuri aurallista migreeniä... Ja jos tällä kertaa tulee vastaava kohtaus, sanoi neuvolasta, että heti soitto hätänro kun ei voi olla sata varma mikä kohtaus on päällä! Onko kohtalotovereita, kokemusta?
Mulla on vaan ihan hirvee hiki koko ajan ja ei nää helteetkään ole vielä edea kunnolla alkaneet niin pelottaa kuinka kesästä selvitään. Meillä on mies todella paha hikoileen ympäri vuoden ja voin sanoa et jopa se katsoon mua nyt hyvin kieroon. 
Ja iltaa kohden enemmän kuin aamuisin. Ota näistä nyt selvää..