Oireet

En osaa sanoa kanssa toimiiko, kun kunnon huonovointisuutta ei ole ollut. Pariin kertaan on kuitenki pistäny puuskuttaa. Kai olot pian ilmenee. Huomenna 6+0

Täällä meikä istuu vessassa tooooodella huononolon kanssa ja oksennuskammoisena pidättelee oksennusta..kyllä se viimen väkisin tulee kun olo niin kamala. Rv 6+1

Kirppu tsemppiä noihin oloihin! Mä kanssa vihaan oksentamista ja nyt on jo pari viikkoa ollut huono olo melkein ympäri vuorokauden... :sad001 joka päivä miettii, että kuinkahan kauan tätä lystiä tällä kertaa riittää. Nyt on viikkoja 7+5 eli luulen että vielä jonkun aikaa kestää...

Huomenta vaan. Aamu lähti normisti liikkeelle, mut aamuleipää haukkaamaisillani muljahti huono olo päälle. Tästäkö se alkaa 6+0

Kauheen monella tuntuu just tuolloin rv 6 jälkeen alkavan tuo huonovointisuus, jostain luin et pitikö viikon 9 olla paha?

Ittellä jäi eilen iltapalaleivästä puolet syömättä ja vähän käytiin yskimässä mut se oli siinä. Nyt aamulla taas niinkuin ois maha oikein täys ja se "pallo" painaa maata kohden. 7+1 tänään. Oireet pelottaa koska aikaisemmissa raskauksissa ei ole ollut oireita ollenkaan. Ekasta lapsesta närästi yhden päivän ennen synnytystä ja tokasta sain kynnenkokoisen suonikohjun takareiteen. That's it..

Minä oksentelin viime viikon töissä, nyt alko onneksi lomaviikko niin saapi olla rauhassa kotona. Ei oo kyllä kovin hääppönen olo :(

Yellowmellow, kuulostaapa pelottavalta!
Ei oo samanlaista kokemusta mutta viime raskaudessa kärsin kyllä migreenistä älyttömän usein..
Harva se päivä piti töistä lähteä kun näkökyky meni..
Vähän väliä sairaalassa kun tiputtivat suoneen parasetamolia kun ei oikein muuta voinut ottaa.. hyi!

Mulla alkoi itseasiassa pahimmat pahoinvoinnit myös 6+0 ja nyt "vasta" menossa 6+5. Eilen hain pahoinvointirannekkeet ja kyllä ne vaan auttaa! Tää aamu on ollut paras tällä viikolla. Ehkä huominen töihin menokin helpottuu näiden myötä.

Täällä huono olo ja oksentaminen jatkuu.. Mitään ei tee mieli syödä eikä juoda, tosin pakkohan se on ja käydä makuulle heti jottei oksentais... Nyt menossa 7+5 eli onko pahin vielä edessä??:hungover: Juhannusviikolla olis lomaviikko ku jaksais sinne asti sinnitellä...
Tsemppiä kaikille kanssa sisarille olojen kanssa!

Huomenna olis parempi näkyä ultrassa vilkas pikkupätkä, mä en halua kärsiä tästä pahoinvoinnista turhaan :wtf: Kaikki oksettaa vedestä pizzaan. Kauheen kiva, kun appikset on ihan kohta täällä, ja mä en kykene yhtään mihinkään muuhun kun makaamaan sohvalla ja pidättelemään oksennusta :yuck:

Mulla rv 9 menossa ja eilen illalla ja tänään ekaa kertaa lievä huonovointisuutta, joka helpottanu heti kun syönyt jotain. Oon välillä miettiny että oonko nyt oikeesti raskaana kun ei mitään kovin ihmeempiä oireita ole. :) Sitten kun alan miettimään paremmin niin hajuaisti on todella herkkä, viime viikkoon asti huippasi melkein joka päivä (vaikka olisin makuullani), iltaisin kuumeista oloa ja väsymystä, mielialan heilahteluja ja rinnat kipeänä. Että onhan noita sittenkin. Nytkin piti kesken tän kirjoittamisen juosta jääkaapille nappaamaan jotain pientä kun iski aivan yhtäkkiä huono olo. :D

Mulla aamut pahimmat :/ sitä kestää 2-3h ja alkaa helpottaa. Sen jälkeen syönkin kun hevonen kokoajan..

Täällä myös hajuaisti tarkentunut ja valitettavasti vaikuttaa siten että alkaa kyökittää moni epämiellyttävä haju. Tarkistin rannekkeiden paikkaa ja yhden aikaan alkoi olo helpottaa, huh!

Mulla on oudosti sattunut vasemmalle alavatsaan oikeastaan kolme viikkoa jo. Ihmetyttää kun kipu on hetkittäistä, kestää n. 5 min ja katoaa sitten.
Menkkamaista kipua on myös ollut saman ajan, suunnilleen joka päivä kipuilee varsinkin iltaisin tai rasituksessa. Vähän huolettaa :(

Milemile, se toispuoleinen kipu voi johtua keltarauhasen toiminnasta, ja se on ihan normaalia :) mulla viime raskaudessa oli tosi kovaakin kipua/viiltelyä toisella puolella, ja kaikki oli silti ok.

Ei okseta.....tänään 6+6 ja uusin oire hervottomat naurukohtaukset, jopa niistä huonoimmistaki vitseistä. Ukko on kova vitsailee ja hassuttelee....mulla jo vatsalihakset kipeet, kun ei sitä naurua meinaa saada millään loppumaan!! :joyful: Joskus mua tosikoksikin kutsuttu, mut nyt taitaa olla pari ruuvia löysällä!! :p

Jaa-ha voivottelin ettei oo mitään oireita nii eilempä alko sitte kertarykäsyllä. Oksensin, nukukin 2h päikkärit (ei tuntunu missään) ja huimaa. Sama tänää mutten onneksi oksentanu yökkiny kyl oon ja aamusta aamiaisen jälkeen huonoo oloo kesti sen 3 tuntia ennenku uskalsin edes juoda lasillista vettä. Eipä tätä oikeen salailla ku joka ruokailun jälkeen pitää mennä makoileen ja rauhottaan mahaa ettei joudu juokseen samantien vessaan.

Mua on alkanu närästää tai ei se varsinaisesti tunnu närästämiseltä vaan on tosi täysi olo johon rennie auttaa.

Takaisin