Oireet

Minäkin olen ihan jäässä…
Lisäksi taas migreeniä! Tänään hain lääkäriltä estolääkityksen, en vaan kestä enää jatkuvaa migreeniä.
Hajuaisti tarkentuu, mahavihlaisut on melkein ohi, aamuisin venytellessä tosin repäisykipuja. Ja nyt siis 4+4.
Ja nyt on sitten ihan virallisestikin todettu verikokeesta, että raskaana ollaan :D Kinusin työterveyslääkäriltä :)

Saanko udella minkä estolääkityksen sait? Mulla on nyt ollu keskiviikosta lähtien enemmän ja vähemmän migreeniä :arghh:

Karhunpentu: Metoprolol Orion, 1 tabletti päivässä. Jos ei auta, niin nostetaan annosta. Lisäksi täsmälääkkeitä saa syödä ihan normaalisti.

Voi että tätä väsymystä. Nytkin heräsin 4 tunnin päikkäreiltä.. ihan pelottaa ensiviikon työvuorot kun on sekaisin aamu-,ilta ja yövuoroja... etova olo velloo varsinkin iltaisin ja makean syöminen ei houkuttele. Minulla myös valuu hiki. Koko ajan. Vaikka istuisin vain paikoillani niin hiki valuu ja suihku tuntuu enemmän kun houkuttelevalta :D

Väsymys täälläkin, tuntuu et vois nukahtaa istualleen. Muita oireita ei juur ole, mut ehtiihän noita tulemaan, jos on tullakseen?

Mulla oli eilen ennen lounasta tosi huono olo, luulin että alan oksentamaan. Koko eilisen päivän etoi tosi paljon - tänään sitä ei ole ollut ollenkaan. Tosi jännä!

Hiki on mullakin pinnassa tosi herkästi :depressed:

Mulla kans eilen oli todella pahaolo, tänään sit on vaan sillon tällöin tullu vähän etova olo. Nyt kylläkin vatsa on ihan sekasin :s

Mulla myös vatsa sekaisin ja ilmavaivoja ihan sikana. Sit aina kun pieraisee niin repäisee vatsasta :grin

Mulla on alavatsa kipeä. Vähän huolestuttavaa, koska nämä ei ole enää samanlaisia kipuja kun ihan alussa, vaan samoja kipuja joita mulla oli viimeksi ennen keskenmenoa. Semmoista jomottavaa kipua ala/keskivatsassa, ei vihlovaa kipua sivuilla. :( Toivottavasti hätäilen turhaan, mutta kyllä pelottaa...

Toivotaan bea, et olis harmittomia kohdun kasvukipuja vaan :)

Rv 5+1 ja voi vi**u nyt se huono olo alkaa nostaa päätään :( nouuuuuu.. yöllä alko vatsaa vääntämään ja ei muutakuin vessaan ja nyt aamusta sama juttu sekä huono olo

Mulla kesti kuvotus vaan kolme päivää. Odotin jo, koska kunnon pahoinvointi alkaa....mutta ei. Nyt ollut alavatsassa menkkamaisia kipuja kaks päivää.:eek:

Nilla mullakin on ollut noita menkkamaisia kipuja ja ne vähän jänskättää :eek: muuten vaa kaamee turvotus masussa ja etoo usein.

Pahoinvointi jatkuu edelleen onneksi lievänä mutta aaltomaisena! Ja koko aika väsyttää ihan turhauttavan paljon :D Rv 9+2

Mä ostin rannekkeet, kun tuntuu et automatkoilla tulee huono olo :/ muuten pahoinvointia ei oo ollut, hiukan ehkä jos ruokailuväli on pidentynyt.
Nyt on rantautunut kauhee väsymys, en tiedä johtuuks se eilisistä perhejuhlista vai raskaudesta. Tänään menossa 5+0.

Takaisin