Oireet

Desiree84 samat olot täällä, nyt 6+2. Pahin on kun oman ihon haju yököttää, tekisi mieli käydä suihkussa koko ajan. Odotan niin sitä hetkeä että tää alku on ohi! Jos jotain positiivista pitää keksiä, niin eipähän tarvitse miettiä että onko raskaana vai ei :D

Täällä etova olo ollut aaltoilevana taas tänään ja eilen. Saa nähdä jatkuuko vai häipyykö taas :D

Eilen oli jo aika huono olo tänää parempi ellei tästä pahene. Käytii isommassa, kauemmassa puistossa kun naapuri houkutteli mukaan. Eipä sitä enää pysty vaa makaan vaikka haluiskin. No 2 tunnin päikkärit otettiin, mä laitoin ensin pyykit ja hyvin ehin nukahtaa. Hyvästi tää päikkärien oma aika... Menee nukkuessa.

Ja mä oon ihan jäässä!!! En tiiä johtuuko et ulkona vaa 10 C lämmintä vai raskaudesta

Muokattu viimeksi:
Minäkin olen ihan jäässä…
Lisäksi taas migreeniä! Tänään hain lääkäriltä estolääkityksen, en vaan kestä enää jatkuvaa migreeniä.
Hajuaisti tarkentuu, mahavihlaisut on melkein ohi, aamuisin venytellessä tosin repäisykipuja. Ja nyt siis 4+4.
Ja nyt on sitten ihan virallisestikin todettu verikokeesta, että raskaana ollaan :D Kinusin työterveyslääkäriltä :)

Mulla on välillä hirveitä vatsakramppeja :( äsken ajoin autoa niin tuli hirvew kramppi ja sit en oikeen tunnista et onko se vatsan vellomista vai mitä kun tuntuu painetta alavatsalla. Onneksi se oli nyt vaan pyrstöyskää :D

Kauhea olo. Mulla on vatsatauti. Onneksi tiedän sen siitä, kun toinen lapsikin oksensi. Mulla on tullut molemmista päistä. Raskauden väsy + pahoinvointi + masupöpö = :dead::hungover:
Huomenna varmaan kuitenkin jo parempi.

Mä oon ihan kuoleman väsyny. Heräämisestä asti tuijottaa vaa kelloo et koska voi mennä takaisin nukkumaan. Rinnat jumalattoman kipeet, turvottaa,tuskahiki ja lievää kuvotusta :( Ja tietty haju/makuaisti herkistyny ja itkettää :D

Nyt se taas alko. Hiukset rasvottuu ihan älytöntä tahtia. Pakko alkaa pestä päivittäin, vaikka ei sekään hyvää tee.. mutta nolottaa olla tämmönen liimaletti. Näppyjäkin tuntuu olevan päänahassa siellä täällä. Viime kerralla oli ihan sama juttu..:meh:

Muakin on viluttanu tänään. Ja huimannu. Verenpaine 101/71 eli melkoisen matala. Kaupassa piti oikein pysähtyä, kun vihlaisi niin kovan kivun vatsaan. Mutta sitä ihmettelen, ettei oo sellainen kova väsymys kuin viime raskaudessa näihin aikoihin.

Onko ketään muuta, joka olisi vielä toistaiseksi vähäisillä oireilla? Tiedän kyllä, ettei oireettomuus tai vähät oireet mitään pahaa meinaa, mutta silti aina mietityttää.

Onhan mullakin vähän oireita, mut kyl hyvin vähän. Väsyttävä olo ja menkkamaisia kipuja välillä. Joskus vähän huimaa. Ällöttävä olo ollut joskus aamuisin ja muutamia kertoja yököttänyt, mut siihen se sit onkin rajoittunut.

Mulla ainakin on tosi vähän oireita. Ei pitäs verrata edellisiin raskauksiin, mutta kyllähän se pistää miettimään, kun edellisillä kerroilla on ollut paljon enemmän oireita tässä vaiheessa kuin nyt... Ihan satunnaista pahoinvointia on ollut, paleltaa ja välillä nipistelee kohdun seudulla. Ja väsyttää. Väsyttää niin pirusti! Tänäänkin heräsin vasta 11.30 (mies oli lasten kanssa aamun ja antoi mun nukkua :Heartbigred) ja oon nyt jo ihan kuollu ja menossa kohta sänkyyn :chicken:

Huh mikä viikko! On ollut niin paha olo koko viikon, että kaikki energia on mennyt ruoan sisällä pitämiseen (osin huonolla menestyksellä.. :( ). Oon onnellisena nukkunut esikoisen kanssa 2,5 tunnin päikkäreitä, mutta ei mikään unimäärä tunnu auttavan tähän väsymykseen.

Tuo hiusten rasvoittuminen on alkanut myös täällä. Tuntuu, että kun kuivuvat pesun jälkeen, ovat jo vähän likaiset.... Ja alaselkä on niin kipeä, että kävelen kuin ankka.

Tänään on ollut parempi päivä! Ei okseta ihan kokoajan. Nyt rv 9+2.

Onko ketään muuta, joka olisi vielä toistaiseksi vähäisillä oireilla? Tiedän kyllä, ettei oireettomuus tai vähät oireet mitään pahaa meinaa, mutta silti aina mietityttää.

Onhan mullakin vähän oireita, mut kyl hyvin vähän. Väsyttävä olo ja menkkamaisia kipuja välillä. Joskus vähän huimaa. Ällöttävä olo ollut joskus aamuisin ja muutamia kertoja yököttänyt, mut siihen se sit onkin rajoittunut.
Mulla on vielä vähemmän oireita. Tosin just nyt oksettaa. Mutta oli monta päivää ilman yhtäkään oireita. Poika raskaudessa vähemmän oireita ;) viime raskaudessa mulla ei ollut muuta kun lopussa liitoskipuja, terve poika tuli :)

Täällä etoo taas.. Koitin syödä vähän jugurttia aamupalaks, kun kohta olis lähtö polttareihin.. Jos tästä päivästä selviän niin oon aika häpi :D

Tänään poksahti viikko 5 käyntiin ja mitään oireita ei ole kuin tukkoisuus iltaisin,öisin ja aamuisin. Toisaalta nautin tästä koska viikon kahden päästä toivon että niitä oireita ei olisi :)

Mulla on ollut nyt painontunnetta mahassa. Kohtu tuntuu ihmeen isolta, kun miettii, et viikkoja on vasta 5+2. Farkun ylänappi tuntuu kurjalta istuessa.

Niin joo! Kukkiihan mulla naama iloisesti ja rasvoittuu nyt kyllä todella paljon helpommin...

Äsken oltiin kavereiden kanssa syömässä. Tuli syötyä vähän liikaa ja siitä tuli aivan kamala olo. Normaalistikin toki ällöttää, mutta nyt pelkkä ruuan haju tässä tilassa sai hissin nousemaan kurkkuun ja kylmänhiki puski pintaan. Tuli kyl sellanen olo, että toiste en itteeni ahtaa noin täyteen! :dead:

Hunajapupu mulla oli ihan sama juttu tuossa 5+2 ja huomasin sen takia jännittäväni koko ajan vatsalihaksia. Helpotti mulla ainakin kun alkoi käyttää löysempiä housuja ja käy veskissä heti kun vaan vähänki tuntuu pissahätä olevan. 5+5 tänään ja kohdusta hävinny painon tunne melkii kokonaan...hassusti vaan muljuaa välillä! Pistää ihan naurattamaan. :)

Takaisin