Oireet

On tää väsymys kyllä jotai ihan uskomatonta vedettiin 2 tunnin päikkärit pojan kanssa ja nyt ooonkin ihan töttöröö. Onneks tänää ei oo ollu ihan niin paha olo. Aamupäivä meni siinä kun ooteltii et mun isä tulee käymää, no 11 pintaa uli ja puolisen tuntia jakso olla. Ja me ei olla saatu mitää aikaseks ja mies tulee parin tunnin päästä...

Oon kyllä niin kateellinen teille jotka ootte kotona lapsen/lasten kansa! Kyllä tekee todella tiukkaa pysyä hereillä töissä. Haluttas vaan käpertyä johonki nurkkaan nukkumaan :D

Tää pahoinvointi on kammottaavaa.. Oon saanu tänään juotua 2 lasia mustikkakeittoo, kaikki muu vaan oksettaa. :hungover:

Päikkärit maistuis... Taas.

Tämä väsymys on kyllä uskomatonta. Esikoisen laitoin päiväunille niin nukahdan itsekin. Eilen olisin voinut nukkua koko illan. Eikä tätä helpota se, että poju 10 kk aloittaa aamuöisin elämöinnin klo 4.30. Sitä keskiraskauden energistä oloa odotellessa (ja sitä että poju nukkuis aamuun asti) !

Tulihan se huono olo sieltä kun pääsin mainitsemasta...

Nyt jatkuva yrjöolo, vatsassa velloo enkä yölläkään saanut nukuttua kun joutuu koko ajan nieleskelemään... :yuck: niin ja närästää alkaa heti, jos vatsa pääsee tyhjenemään.

Mulla on ollut paha närästys vaivana aiemmissa raskauksissa vasta ihan loppuvaiheessa. Onneks rennie on kuitenkin auttanut.

Täysin oireeton alkuraskaus. Olis jotain nii olis vähä kongreettisempi tää raskaus. Toisaalta taas onneksi ei oksu lennä.
Tai noh väsyttää, mutta taitaa johtua esikoisen levottomista öistä

Löyshän se mr oksu tännekin. Esikoinen vaa naureskeli vessan ovella kun äiti yökki... Ja viimeks mä oksensin vielä synnyttäessäkin. No kyllä se harveni viikon 10 vai 11 jälkeen mut nyt vasta 6+6 ja pari viikkoo pahaa oloo jo ollu. Kaippa tää tästä taas. Ja palkinto on kyllä tän kaiken ( vaivojen) arvonen!!

Koko ajan nälkä ja voi tätä väsymystä! Aamuisin etova olo joka ei kiva. Katsotaan jääkö vaan siihen.

Löyshän se mr oksu tännekin. Esikoinen vaa naureskeli vessan ovella kun äiti yökki... Ja viimeks mä oksensin vielä synnyttäessäkin. No kyllä se harveni viikon 10 vai 11 jälkeen mut nyt vasta 6+6 ja pari viikkoo pahaa oloo jo ollu. Kaippa tää tästä taas. Ja palkinto on kyllä tän kaiken ( vaivojen) arvonen!!

Saitko kipupiikin synnytyksessä? Mä sain ja sen takia aloin oksentaa eikä mikään pysynyt sisällä. Oli senkin takia ihan hirvee synnytys.

Mulla on alkanut tulla vähän huono olo. Tulee etenkin sen jälkeen, jos erehtyy syömään jotain makeaa. Nyt onkin hyvä aika karkkilakolle! Tai huono olo tulee myös silloin jos ei oo hetkeen syöny mitään (jatkuvaa syömistä siis, kilot ei ainakaan pääse karkaamaan...)

Tuohon liikkumiseen jota joku tuolla edellisellä sivulla kyseli, niin mä oon pystyny ihan hyvin liikkumaan normaaliin tahtiin :) eli pyöräilen lähes joka pvä vähintään 10km ja käyn tuttavan koiran kanssa tunnin parin kävely lenkeillä sillon tällön ja potkin footbackia poikaystävän kanssa :) ja sitten tuon lisäksi vielä sellaista normi liikkumista :)

Saitko kipupiikin synnytyksessä? Mä sain ja sen takia aloin oksentaa eikä mikään pysynyt sisällä. Oli senkin takia ihan hirvee synnytys.
Sain kipupiikkiä kahteenkymmeneen otteeseen. Synnytys kesti 2 vrk vesien menosta sektioon. Ei se kipupiikki pahaa oloo aiheuttanu kun sain sen jo ekana yönä osastolla ekan kerran. Epiduraali ei auttanu kun ekaan supistukseen aina lisäämisen yhteydessä niin niistä kivuista se huono olo tuli... Tää oli tokana yönä.

Tuo väsymys on kyllä hirveä.. Iltapäivät on hankalia ja viimeistään kahdeksalta tulee tunne että vois jo painua yöunille. Eilenkin menin heti ku lapset sai nukkumaan, puol ysin jälkeen.. :)

Mua vähän hirvittää, kun mitään isoja oireita ei ole tullut. Kahvikin maistuisi entiseen tahtiin (todella paljon) jos joisin. Nyt olen rajoittanut kuppiin aamulla ja kuppiin päivällä.

Toivoisin vähän enemmän oireita, kiitos!! (Toivottavasti en joudu katumaan toivettani)

Tänään 5+4 ja uusina oireina väsymystä ja vilua! Tähän asti on melkii joka päivä hiki valunu ja tänään oltava villapaita päällä, että tarkenee! :D

Rouva80 millä viikolla oot? Mulla alko etova olo n. viikko sit eli 6+0... Nyt mulla on niin sairaan huono olo koko ajan, että makaan vaan. :dead:

Vadelmavaahtis käske miehen googlettaa alkuraskauden väsymyksestä jos ei muuten tajua. Tsemppiä! Sille ei mitään voi ja se on aivan luonnollista joten miehen on kyllä ihan turha vihoitella.

Annulii oon judt ajatellu että mikä säkä kun valmistuin koulusta just eikä mitään hommia tiedossa, en kyllä ymmärrä miten jaks9aisin jossain töissä!

Takaisin