Oireet

Kova väsymys, huimaa kun nousee kyykystä ylös, pientä nipistelyä alavatsalla on ollut. Ja vessassa saa ravata useemmin.

Olikos täällä muita jotka vielä imettää esikoista? Mietin, että onko silloin niin ettei rinnat ehkä tule samalla tavalla aroiksi, kun joku niitä "leipoo ja käsittelee" vähän väliä :D :D
mä imetän kans ja mietin juur et tuleekohan tissit ollenkaan kipeeks. välillä nippasee kun poju rupee imee mut sekin sit hälvenee suht nopeesti :) vai onks niihi nippailuihin jne tottunu kun maitoa tulee :D

Nyt on parin päivän aikana aivan järkky väsy tullu piristämään työpäiviä :( verenpaineseurantaa oon kans töissä tehny kun esikoisen aikaan tuli raskausmyrkytys ja alapaine jo muutenkin koholla. Saas nähdä miten käy tällä kertaa!

Menkkamaiset mahakivut jatkuu mulla, viikkoja 7+. Joka kerta saa vessassa tarkistaa, että ei kai tuu täti kylään. :grin Alaselkä on myös kipeä ja väsymys tuntuu voimistuvan. Kivana uutena oireena nukkumaan mennessä merisairas olo, kun kaikki tuntuu pyörivän ja oksettava olo, muun perus kuvotuksen lisäksi. :wtf:

Täällä myös imetetään ja sama juttu kuin Tirppa ja Syysmorsian. Ei oo rinnat arat ja kahdessa aiemmassa oli niin arat ettei meinannut rintsikoita pystyä pitämään. Meidän vauva on kohta 10 kk ja tarkoitus imettää 1-vuotiaaksi. Olen ymmärtänyt ettei siitä masuasukille pitäis olla haittaa?

Ei tietääkseni, kyllähän jotkut tandem imettääkin.

Meillä neiti on jo 1v 3kk, niin ihan hyvä imetystaival takana :)

Danski: Mulla oli eilen nukkumaan mennessä kans just tollanen olo. Tuli huononolon aaltoja ja väsytti pirusti, mutta nukkumisesta ei meinannu tulla mitään ton oksetuksen ja jotenkin huojuvan olon takia. :D

Mulla on rytmihäiriöt loppunu. :) Lääkärillä oli mulle tänään soittoaika niin sain vaihdettua astmalääkkeen parempaan, ettei rytmihäiriöt ainakaan sen takia lisäänny. Muuten todella menkkamaista jomotusta ollut ja ilmavaivoja. :D

Tänään on ollu väsymys ihan tajutonta, eikä ruoka maistu... Ja vatsan turvotus on ihan hullua!
Mukavana bonuksena meni vielä selkäkin tänään esikoisen kanssa... Plaah.

Väsymys täälläkin päälimmäisenä..
2 päikkärit takana tänään ja oon jo ihan valmis nukkumaan.
Turvotus järkyttävää ja MIKÄÄN EI MAISTU MILTÄÄN!
En kestä. Hirvee nälkä ja halutaan jotain ja sitten syön ja se ei maistu miltään.
Ei eilen mäkkärin ruoka eikä tänään lasagne.

Mulla kans jäätävä väsymys, vois vissii vaa nukkuu ja nukkuu... Niin ja tänään ollu ajoittain aika etova olo. :yuck: Kaikenlaiset hajut tuntuu nyt myös tosi voimakkailta...

Kova väsymys, huimaa kun nousee kyykystä ylös, pientä nipistelyä alavatsalla on ollut. Ja vessassa saa ravata useemmin.

Olikos täällä muita jotka vielä imettää esikoista? Mietin, että onko silloin niin ettei rinnat ehkä tule samalla tavalla aroiksi, kun joku niitä "leipoo ja käsittelee" vähän väliä :D :D

Näitten lisäksi vielä sellainen repivä kipu nivusten ja alavatsan kohdalla. Sillai että jännittää yskäistä tai aivastaa, myös venyttäessä tuntuu. Muistan että samanlaista oli esikoisen kohdalla.

Sitä vaan mietin, että miten tämä pissalla ravaaminen on nyt jo kuvioissa, eikö sen pitäisi tulla vasta vähän paremmilla viikoilla kuin 4+?

Syysmorsian, mulla ainakin alko samantien plussauksesta tää pissalla ravaaminen! :wideyed: tuntuu, et jatkuvasti on rakko täynnä ja yölläkii herään pissalle 2-3 kertaa...

Myöskin imetän edelleen, eikä ole rinnat tulleet samalla lailla ajoiksi kuin esikoisen raskausaikana. Vähän silloin tuntuu ilkeeltään kun imettää. Muuten ei mitään.

Lääkäri määräsi tänään pahoinvointiin Stemetil-pahoinvointilääkettä. Vaakuutti, että ei ole vaaraksi sikiölle. Vaikka pakkausselosteessa luki ettei saa käyttää raskausaikana.
Onko muilla kokemuksia tästä lääkkeestä?

Mua nii huvittaa ku luen teistä raskaana imettävistä, ku tääki o asia mikä tänä päivänä vissii onkin iha turvallista, mut aikanaa oma äiti joutu lopettaa mun imettämisen 5kk ku oliki uudestaa raskaana ja sillo oli näin neuvottu neuvolassa:D

Lääkäri määräsi tänään pahoinvointiin Stemetil-pahoinvointilääkettä. Vaakuutti, että ei ole vaaraksi sikiölle. Vaikka pakkausselosteessa luki ettei saa käyttää raskausaikana.
Onko muilla kokemuksia tästä lääkkeestä?

Itellä ei ole tästä lääkkeestä kokemusta, mutta suosittelen soittamaan teratologiseen tietopalveluun, heillä on siellä viimeisin tieto lääkkeiden vaikutuksesta sikiöön

http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Sivut/default.aspx

Liityn joukon jatkoksi, samoja oireita täälläkin. Pirteys tipotiessään ja järkyttävä väsymys, nukuin kahdet päiväunet tänään niinkun eilenkin ja silti olo on ihan tokkurainen. Yököttävä olo tulee aalloissa ja samalla kauheet kylmät väreet, aikoihin en ole saanu alas mitään terveellistä.

Mua nii huvittaa ku luen teistä raskaana imettävistä, ku tääki o asia mikä tänä päivänä vissii onkin iha turvallista, mut aikanaa oma äiti joutu lopettaa mun imettämisen 5kk ku oliki uudestaa raskaana ja sillo oli näin neuvottu neuvolassa:D
Mua jännittää kans et vaikuttaakohan jtn.. Mut ei varmaan näin aikasessa vaiheessa ehkä vielä :)

Moikka kaikille...
Laskettu aika menis ihan tammikuun lopulle..28.1.2017
Itsellä lapset tyttö 11v ja poika 6v.itsellä ikää 34v.(kuukaus vielä niin 35)

Tää raskaus ollut kyllä niin outo..viikot nyt pitäis olla 3+4..eli testi ei oo viel näyttäny plussaa mutta oireet...voi itku...kova väsymys...rinnat kuumottaa..kauhee valkovuoto....edellispäivänä alkoi kuvotus(ei oksentelu)...ja nämä oudot pistelyt ja kivut alavatsas..molemmissa kyljissä sekä alaselässä. Muutama yö sitten ei tiennyt missä asennossa nukkuisi..
Ja vatsa muuttu muutamassa päivässä kuin olisin viimisilläni raskaana ja vatsa on pinkee..ei tiedä mihin suuntaa kääntyis ku vatsas tuntuu 2 kovaa palloa...

Tätä ennen 1 km. Ja 3.5 olin naistenpolilla ja 4 munaa oli kuulemma siel hyväl mallilla lähtökuopissa

Eli oottelen tässä et sais sen plussan vielä tikkuun...

Kyfi, oireet kuulostais hyvältä :wink
Omanapa; onks pakko mennä töihin jos ei taho... Väsyttää...:dead:

Takaisin