Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Komppaan yöllisiä pohkekramppeja! Kamala herätys! Muutenki mulla on iltasi jalat kipeet ja jopa turvoksissa :/

Mulla oli kramppeja ja suonenvetoja, mutta säännöllisesti nyt oon syönyt magnesiumia eikä oo hetkeen krampannut. Ja jos on tullut niin mulla on siihen varalle suihkutettuvaa, mikä auttaa nopeasti.

Onko kellään muulla mahavaivoi nyt raskaana olleessa? Ällövaroitus mut kun mulla ollut viikon ripulia ja ihmettelen et onks joku uusi raskausoire :D inhottava,ei ole kun aamuisin. En muista esikoisesta tällästä.
Rv 26+6

Senni mulla oli tossa kuukauden verran joko tai.. Jos ei ripulia niin maha kovalla jne :( nyt jostain syystä hieman rauhoittunut.

Senni_ mulla on joko erittäin kovalla tai sitten ihan ripulilla. Tosi ärsyttävää. :(

Vauvan potkut aiheuttaa välillä huonoa oloa. En tiiä mihin tuo potkii mutta tulee välillä vaan tosi väsynyt olo ja joskus taas ihan oksettava olo tosta. Niin tuo huono olo tulee tavallaan siitä että tuntuu tavallaan maha olevan tyhjä noiden potkujen jälkeen. Onko muilla tällästä?
23+0

Muokattu viimeksi:
Yöllisiin liitoskipuihin on auttanut kun oon muutaman yön pitäny tyynyä jalkovälissä, mutta mites niitä helpottaa päivällä? Työkaveri sanoi että hänellä auttoi lämpöpussi, pitää varmaa testata.

Et oo Fuji yksin. Välillä tuntuu, et potkut osuu just semmoseen paikkaan, et alkaa tehä pahaa :/ Mut onneks ei potki koko aikaa samaan kohtaan :)

Joo ei mullakaan aina tule tota mut välillä tosi voimakkaat potkut aiheuttaa semmosta huonoa oloa. Ihan ku ei olis koko päivänä syöny mitään.

Samoja pohjekramppeja on ollut täälläkin yöllisenä riesana, jotka ovat kyllä todella pirullisia.

Mulla alkoi toissayönä pohkeet krampata !! Onko siihen olemassa jotain selitystä ? Käytävä varmaan magnesiumia hakemassa, aamulla on niin tönkkö kävellä kun yöllä kramppailee pahasti... Suoliston toimintakin on vähän mitä sattuu, huomaan ikävöiväni "aamupalan jälkeistä vessahetkeä", kun sitä ei tule ja hätä yllättää milloin missäkin :smiley-angry016:smiley-ashamed004

Onneksi en selvästikään ole yksin pohkeideni ja suolistoni kanssa. Kun selkää särkee, teki mitä tahansa, kramppaavat pohkeet ei ainakaan auta "sopivan" kävelytyylin löytämisessä :D ja mihin menenkin, täytyy muistaa huolehtia siitä, että tarvittaessa pääsee äkkiä vessaan. Yleensä se tarve tulee jossain aivan väärässä paikassa. Rautalääke ei ainakaan yhtään helpota tilannetta..

Rautalääke sai minunkin mahan kuralle aluksi, mut nyt rauhottunut jo.
Nyt on tukalat vaivat tulleet! Kuumottaa, hiottaa, närästää ja meinaa lirahdella yskiessä! Onneks on tullut vain tippa housuun, mut pelottaa mihin se vielä johtaa!

Ärsyttävä olo... Flunssainen mutta fyysiset oireet puskee päälle. Selkä on aivan liekeissä ja lonkat. Maha on pinkeä kuin ilmapallo ja mikään asento ei ole hyvä. Pyörryttää.. Henkikin on ahtaalla. Puuh...

Caarina, tsemppiä. Kuulostaa just samanlaiselta olotilalta mikä mulla oli eilen illalla. Joka paikkaan särki ja raskas hengittää. Uni näköjään autto ko enää ei oo..:joyful:

Kiitos mude <3 huomiseen jos ei helpota niin käyn mittaas crp terveysasemalla. On tätä ny jatkunut jo maanantaista. Samalla saavat kurkata poskiontelot ja keuhkot. Se on joka syksy tähän omenasato aikaan tää sama tauti, nyt ilmeisesti raskauden vuoksi iski päälle kahta kovemmin...

Nyt se saapui tännekin. NÄRÄSTYS:hungover: esikoisesta alkoi rv19 ja nyt siis 4vko myöhässä tässä toisessa raskaudessa. Rennie yhtä tyhjän kanssa, aion hakea gavisconin kokeiluun jos se auttaisi. Täällä myös ahdistaa hengitys, siis levossa varsinkin huomaa, ei touhutessa.

yhdyn närästykseen ja varsinkin makuullaan hengen ahdistukseen ;/ kysymys kuuluu onko muilla sellaista äkillistä päänsärkyä ilmennyt? ihan kuin olisit nukkunut todella huonosti tai et olisi syönnyt pitkään aikaan. Itselläni on nyt alkanut toispuoleinen päänsärky jota yleensä aamuisin ja vain jos teen äkkinäisiä liikkeitä esim nouseminen. nukun hyvät yöunet, syön terveellisesti (okei vähän myös herkkuja), liikun omaan kuntooni nähden hyvin. en vain haluaisi syödä panadolia aina kun tuntuu päänsärkyä :sad001. Rv 24+3

Takaisin