Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon nyt päässy helpolla, ei kivistä eikä kolota mistään, mut ainoot mikkä vaivaa niin ummetus ja pukamat, yök! Eilen sain jotain apua onneks ummetukseen ja se auttaa. Tosin työt vie mehut ja sen jälkeen jaksais tehä enää mitään :(

päänsärky vissiin jo kolmatta päivää :arghh: panadol aamuin illoin aika vakio. Pitkään aikaan olikin niin ettei särkenyt ja nyt taas..

Närästys joka helpotti tossa tokan kolmanneksen alussa on tullut takaisin.
Hirveä määrä finnejä (joka paikassa) ja tukka pitää pestä kerta päivään muuten rasvoittuu järjettömän paljon.
Raskaus ei ole mun parasta aikaa :)

En kestä! Mulla on alkanut virtsakarkailu aina kun aivastan. ei oo koskaan ennen ollut tällaista ongelmaa :sad001

En tiiä onko närästystä vai mitä ihmettä. Nyt iltasin jos makoilen pitkiä aikoja ja hikkaan/röyhtään niin oksennus pukkaa tulemaan kurkun perälle. Voi ällötys. Mut sit ei oo minkään näköstä polttelua. Jos ois ni olisin aika varma et on närästys. Öisin välillä kramppaa pohkeet ja nenästä tulee taas aikalailla joka päivä verta.
Mun alaselän/häntäluun seudun kipuilu on lähes kadonnut kokonaan ja pystyn liikkumaan normaalisti, mitä nyt vähän vaapun :D

^^ Noi pohkeet! Mulla on ihan sama ja löin vaan flunssan/balleriinojen piikkiin. Molemmat pohkeet kramppaa ja on lihasjumeja täynnä. Ja jos röyhtään heti ruuan jälkeen pukkaa oksennusta melko korkealle. Tosin mulla on myös sitä närästystä.

Noi aivastamiset (tai yskäsyt) on pahat eteenkin jos on rakko vähän täydempi. :rolleyes:

mulla ollut nyt 3pv sellaista pientä menkkamaista kipua mahassa ei ole kokoaikaa vaan välillä. onkohan ihan normaalia. rv 24 menossa.

mulla ollut nyt 3pv sellaista pientä menkkamaista kipua mahassa ei ole kokoaikaa vaan välillä. onkohan ihan normaalia. rv 24 menossa.

Kyllä mulla tulee vielä noita jomotuksia ja oon ite yhdistänyt ne kasvuun. Tuntuu kylläkään ikävältä ja voi olla monta päivää peräkkäin ja sit muutama päivä taukoa taas jne :) 22+5 tänään.

Semmone huvittavampi vaiva ilmenny et oon alkanu kuorsaamaa nukkuessa ja välil nii kovaa et mieski huomauttanu ja itekki herään siihe. :D Ennen en oo siis kuorsannu ikinä vaa sievästi tuhissu. No menkööt röyhtäilyn ja ilmavaivojen kans samaa sikailu-kategoriaa ja kasvavan mahan piikkii :angelic:

On tää nyt yksi hemmetin ärsyttävyys taas.. Jos ei närästä niin sitten särkee pää! Millä ihmeellä oikein pitäisi kestää tätä jouluun saakka? siis ihan oikeasti en tiedä mitä tehdä tän kanssa :(

Mulla turpoo naama.. Tuntuu et kaikki vesi mitä juon niin jää kasvoihin (ja sormiin). Pissattaa myös ihan possuna ja se sattuu. Siis ei niinku pissiitissä vaan jotenkin täysi rakko sattuu ja se sattuu kun rakko on tyhjentynyt. Pissaamisen jälkeen sattuu alaselkään... Päänsärky myös aika hassua. Välillä kipee silmän vierestä ja välillä nenän varressa mutta yhdistettävissä päänsärkyyn.

Caarina, mulla myös rakkoon sattuu ja pissaamisen jälkeen alaselkään. Samaa oli viime raskaudessa.

Mä olen myös oppinut aivastamaan jalat ristissä... Tänään sitten iski pitkästä aikaa aamupahoinvointi päälle. Oksensin ja pissasin sitten samaan aikaan, kun en osaa vielä oksentaa jalat ristissä :facepalm:

Jes, nyt tuli liitoskivut! Yritän metsästää tukivyön jostain jos siitä olisi apua.
Jos lirahtelee, oon kuullut että lantionpohjalihasten treenaaminen voisi auttaa.

Juu no ei auta :sorry: Olen koko ikäni niitä fanaattisesti treenannut. Kova aivastus tai oksentaminen saa kaikesta huolimatta lirahtamaan.

Joo se auttaa tiettyyn pisteeseen mut siitä eteenpäin vaikka miten treenaa niin ei auta..

Yölliset pohjekrampit.. ja ne on jotenki normaalia pahempia, jalkapöytä vääntyy kokonaan vinkuralle ja vastavenytysasentoa ei meinaa löytyä ollenkaan :(

Takaisin