Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulostaa kyllä oudolle että eivät ota pyydettäessä.. Tosta tuli myös mieleen että pitänee itsekin painottaa noihin ruokiin mitkä vois auttaa tohon kun varoitettiin jo neuvolassa että voi sitten myöhemmin laskea liikaa..

Päivän rinkan kanssa vaeltamisen jälkeen oli selän oikaiseminen kipeää ja ylösnousu siitä aika hankalaa.

Yleensä vatsa toiminut 1-2 päivän välein ongelmitta mutta nyt muutaman päivän aikana ollut sellaista että kun menen yleiselle paikalle niin iskee jäätävä peehätä :grin hyvä kun välillä vessaan ehtii :hungover: ja siis tyyliin ennen lähtöä vatsa toiminut kotona normaalisti. Esikoisen odotusajallakin taisi olla tämmönen kausi. Arvatkaa vaan ärsyttääkö huomata että meinaa *askoa housuunsa yleisellä paikalla ja ihan hikikarpalot tulee otsalle? :grin varmaan nämä lämpökelitkin vaikuttaa.

Jokapäiväinen (erityisesti työpäivisin) kauhee päänsärky... tuntuu että pää hajoo.

Yleensä vatsa toiminut 1-2 päivän välein ongelmitta mutta nyt muutaman päivän aikana ollut sellaista että kun menen yleiselle paikalle niin iskee jäätävä peehätä :grin hyvä kun välillä vessaan ehtii :hungover: ja siis tyyliin ennen lähtöä vatsa toiminut kotona normaalisti. Esikoisen odotusajallakin taisi olla tämmönen kausi. Arvatkaa vaan ärsyttääkö huomata että meinaa *askoa housuunsa yleisellä paikalla ja ihan hikikarpalot tulee otsalle? :grin varmaan nämä lämpökelitkin vaikuttaa.

Joo, ei oo ummetusta havaittavissa täälläkään! :D Mulla tosin se kiire tulee aamulla jo, mutta sen verran hoppu on, etten suostu minnekään lähteä, ennen kuin aamuinen kakkosasia on hoidettu.

Okei sarjassamme oudot oireet.
1. Mun silmät on tosi kuivat - kun suljen niitä niin ne oikein "kihelmöi" kun tuntuu niin kuivilta
2. Mun varpaanvälit on ihan tosi kuivat ja kesii

Sama vika tuon vessankäymisen kanssa - aamusta ensin pissalle ja sit odotellaan 20min ja sit uusiks kakkosille o_O

Mulla on kans nuo kaks oiretta! Ja siis ei voi mennä nukkumaan ilman että rasvaa jalat ku muuten kutiaa koko yön :(
Herään näemmä myös 2 kertaa yössä vessaan jo ja hengästyn ihan mielettömän nopeasti

En tiiä onko sinänsä "oire", mutta onko muilla tullut kauheesti karvoitusta vatsaan?

Koko vatsa on semmosen nukan peitossa joka alkaa olla jo osin aika pitkää, lisäksi navan alapuolella ihan tummia karvoja.. nice.. o_O

Vaikea sanoa kyllä ku meikäläisellä on tota karvan kasvua ollu jo ennen raskautta.. Taisivat tyksissä sanoa tammikuussa että hirsutismia tai jotain.. Pikimustaa karvaa esim käsivarsissa ja mahassa.. :DD

Eikös karvainen maha ole pojan merkki?:) Mulla piti ainakin edellisessä poika raskaudessa paikkansa, pitkiä tummia karvoja, jotka piti nyppiä. Nyt vain pientä haaleaa haituvaa.

En tiiä mut eipä taida olla mun kohdalla mitään merkitystä noilla kun on tosiaan jo kauan ollu näin.. Toivon että ei tuu mitään karvoitusta kyllä lisää :DD

Hei! Googlasin ton ja mahtaakohan mullakin olla tota. Tuntuu yleensä vaan toisella puolella ja en ees osaa sanoa mistä toi tulee kun välillä tuntuu kävellessä ja välillä taas istuessa mut se on aina samassa kohdassa tossa alaselässä.. Pitääkö siitä huolestua? Ajattelin että on normaalia..

Hei! Googlasin ton ja mahtaakohan mullakin olla tota. Tuntuu yleensä vaan toisella puolella ja en ees osaa sanoa mistä toi tulee kun välillä tuntuu kävellessä ja välillä taas istuessa mut se on aina samassa kohdassa tossa alaselässä.. Pitääkö siitä huolestua? Ajattelin että on normaalia..

Neuvolassa ite kyselin tuosta ja ihan normaalia on. Lantion liitokset vaan antaa periksi hormoonien vaikutuksesta. Si-tukivyö voi auttaa ja jos tuntuu hyvältä, saa venytellä vapaasti..sanoi siis neuvolan täti.. Ite kävelen istumasta/kumarasta noustessa vähän aikaa kuin ankka, kun juilii tuonne häntäluun kummallekin puolelle..mutta kestetään! ;)

Mulla on ollut teinistä lähtien tummia pitkiä karvoja alavatsalla keskilinjassa. Ei ole ainakaan vielä lisääntynyt, enkä ole muutenkaan huomannut karvan kasvussa muutoksia. Mutta hiukset on kyllä harvinaisen surkeassa kunnossa ja naamakin näyttää ihan räjähtäneeltä. Nauroin yksi päivä miehelle, että mä en ole lähes neljään kuukauteen juonut tippaakaan alkoholia, mutta peilikuva näyttää siltä kun mulla olisi vuosisadan krapula. Se siitä raskauden hehkusta. :grin

Hmm, tässä tän viikon ajan ollu normaalia runsaampaa valkovuotoa, välillä jopa ihan vetistä ja ykskaks saattaa "lorahtaa" ?! Läpinäkyvää/vaaleaa ja hieman makean tuoksuista ehkä.. Aina ollut runsaampaa valkovuotoa mutta onko tämä sitten enää normaalia?

Rv 17 + 2

Takaisin