Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla maha reagoi sokerista heti ummetuksella. Mulla viimeksi ummetusta oli vikan kolmanneksen aikana. En muista alkuraskaudesta juuri, kun huonon olon.

Onko muilla mammoilla selän kans ongelmia? Mikä teillä on auttanu kipuihin kun kipulääkkeitä ei viiti ottaa (parasetamol ei vörki mulla)? Mulla esikoisen kans alkoi selkäsäryt ihan alkuraskaudessa ja nyt näyttäis olevan samat sävelet.. Yhyy!

Tänää ollu pala kurkussa koko päivän, toivottavasti ei rupee olee joka päivä. Tänää oli vp, ehkä sitä ei töissä kerkii aatteleen...

Mä skitsoilen tän oireiden puutteen kanssa niin että tein uuden testin. Eka näytti vaan yhtä viivaa eli kontrolliviiva jäi puuttumaan, joten piti tehdä vielä yks lisää. Se onneks näytti kahta. Huh. Viikkoja taitaa olla 6+2

Mä ilmoittaudun myös vähäoireisten joukkoon! Eka raskaus 6+0 ja plussasta päivälleen kaksi viikkoa. Pahoinvoinnista ei tietoakaan, ainoat selvät oireet on rintojen aristus, ummetus ja vatsan hyvin vähäinen nipistely. Ummetusta ollut ennenkin, ja muut oireet niiiin lievät etten edes huomaisi niitä ellen tietäisi olevani raskaana. Yhden viikkonäytöllisen varmistustestin tein, ja se onneksi näytti että hCG-tasot nousee sitä tahtia kun kuuluukin. :)En tiedä vaikuttaako, mutta oma äitini oli kuulemma myös hyvin vähäoireinen. Onhan se tietty kiva ettei tarvitse koko päivää viettää pää pöntössä, mutta jotenkin olisi itsellä varmempi olo jos olisi selvemmät oireet...

Joku jossain oli kirjottanu, että raskaana niin kauan ku toisin todistetaan. Sillai oon vähän yrittäny kääntää ajattelua. Ja rajottaa kaikenmaailman palstojen lukemista. Onko muita vinkkejä?

Se kuten oon aiemmin maininnut: jos kärsii matkapahoinvoinnista niin tod.näk kärsii raskauspahoinvoinnista :)

Täällä joka kärsii autossaki pahoinvoinnista varsinkin kesäisin.

Mulla ei myöskään ole mitään isoja oireita ja se kyllä kieltämättä mietityttää paljon. Mulla on päivittäin ollut menkkamaista kipua, vaikea saada unta ja vähäistä rintojen arkuutta (vain sivuilta???). Niin ja itken herkästi, mutta mä oon sellainen herkkä itkijä muutenkin. Mutta kiva lukea tosissaan että on muitakin :)

Täällä kans itkijä. Tai En oo vielä itkenyt, mut tänää ois tehny mieli viimeks itku tirauttaa tulevan loppusiivouksen takia.. Tähä mennessä pystynyt pidättämään.

Nyt on ollu muutaman kerran sellasta itkua, että samalla kun itken harmia, niin samalla nauran itselleni miten höpsö olen kun itken asiaa x .. Hankala yhdistelmä :D

Mulla on jännä raskaana ollessa. Mun tekis mieli ain pussata kaikkia ja halia jopa kauppajonossa tulee semmoi olo, että tekee mieli muiskauttaa ja halia ja hymyillä vaa kaikille tuntemattomille :hilarious::hilarious::hilarious:Joks kerta raskaana, kun oon ollu :hilarious:

musta tuntuu kans että välillä on liiankin hyvä päivä :D onko teillä enemmän ilmavaivoja nyt kun ootte raskaana? mulla törisee koko ajan :D mummu ruukasi sanoa että sekä joka pierua pidättää,se jotakin salaa :D

Onko ihan normaalia et nyt eka kerran on menkkamaisia kipuja tässä raskaudessa? Myös tosi huono oksettava olo tuli heti ruuan jälkeen ja jatkunut nyt iltaan. Pelottaa nuo menkkamaiset kivut kun jotenkin aattelin et niitä olisi 4 viikolla ja nyt menossa 6 viikko ja alkoivat tänään..

Takaisin