Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin ajoittain koko raskauden ajan siis oireillut häntäluu ja esikoisen raskaudessakin oli jo tuttua. Nyt tää paine ja kipu on vaan niin erilaista aiempaan verrattuna. Esim vaikka kävis vaan pissalla niin pytyllä istuminen tuntuu pahalta. Normi tuolilla ei kiukuttele niin pahasti.

Pyllerö täälläkin ollut järkky närästys tänään. Pitkästä aikaa. Ja yllättäen mikään ei auta.

Joo välillä tulee täälläkin tunne että just tulee pissat housuun.. inhottavaa.. just sunnuntaina viimeks mies meni ensin vessaan ja heti perään tuli itselle hirvee pissahätä ja meinasin pissata housuun... nyt viimeyön "jalkakivun" seuraus on hirveä kipu alapäässä.. ja jaloissa.. käveleminen vaikeeta.. pieni paine tuntuu peräpäässä.. vauvan pää on jo todella alhaalla mut ei oo kiinnittynyt viime neuvolassa (viime ke...) eikä vatsa laskeutunut..mahtaakohan olla nyt laskeutumisesta kyse, supistuksia ei ole..

Kaverilla synnytys alkoi, ei lapsiveden menolla, vaan sillä että tuli pissat housuun kun mukelo laskeutui kerralla toiden virtsarakon päälle. Oli kauppareissulla.

Hah :D sama kai se mitä sieltä valuu. ..pitäis käydä ostamassa niitä inkontinenssisuojia Tokmannilta.

Mullakin on jonkin sortin turvotusta kun ei kihlasormus irtoa. Pitäiskö se ottaa pois loppuraskauden ajaks, ettei tuu mitään ongelmia :-o

Mullakin on jonkin sortin turvotusta kun ei kihlasormus irtoa. Pitäiskö se ottaa pois loppuraskauden ajaks, ettei tuu mitään ongelmia :-o

Kannattaa. Kaverin isoisä oli kelloseppä ja se on kuulemma joutunut ihan leikkaamaan töissä niitä sormuksia irti. Ilmeisesti jos tarpeeksi turvottaa niin veri ei kierrä kunnolla jos on sormus. Tosta syystä en ole tosiaan pitkään aikaan ite käyttäny sormusta..

Me ollaan oltu kihloissa -12 asti eikä pidetä sormuksia kumpikaan muutakun jossain sukujuhlissa... Tyylin hautajaisissa, 80v synttäreillä jne... Koitin yks päivä, joo ei mahu ees pikkusormeen enää... Onneks ei oo tulos "edustustilaisuuksia" :P

Mä otin aina työpäivän ajaksi pois ja loppujen lopuksi oon muistanut käyttää sitä vain vapaapäivillä ja lomilla. Enkä aina silloinkaan.

En uskaltanut käyttää pitkään aikaan, kun töissä oli pakko ottaa pois, mutta nyt on mahtunut ongelmitta! (Paitsi lenkkien jälkeen)

Mä otin vihkisormuksen pois viime viikolla perjantaina, siihen asti halusin niin kovasti käyttää sitä :) Mutta nyt parempi näin, että ei vaan tule sitä tilannetta, että se pitäisi leikata pois ja menisi pilalle.

Huulet kuoriutuu. Siis kipeämmät kuin vain rohtuneet. Suun sisäpuolella syviä viiltohaavoja ja ulkopuolella roikkuu nahkariekaleita. Ja ei auta vaik kui rasvais. Aamulla herätessä on kuivat ja suun liikuttaminen saa aikaan repeämiä. En tiiä onko pakkanen vai vitamiininpuutos nyt syynä.

Mulla Caarina ei ihan noin paha vielä, mutta kuivat kuitenkin. Ja olen huulirasvojen suurkuluttaja, minnekään en lähde ilman. Luulen, että keli vaikuttaa jonkin verran. Kuivaa nimittäin kädetkin vaikka oon lisännyt rasvauskertoja/pv. Mulla siis taipumusta atopiaan muutenkin.

Huomasin eilen illalla ekaa kertaa että tulee maitoa. Vaikka ties et sitäkin voi tulla jo ennen synnytystä niin tuli se silti jotenkin järkytyksenä. Onneks on toi mies joka hiukan tietää asioista ja osaa rauhotella ku panikoin ihan älyttömistä asioista :D

Takaisin