Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli syke viimeks 101 :D Käveltiin ehkä 200m ennen neuvolaa, kai se sen takia varmaan oli nii korkee.. Meil on kauppaan 5km, mikä on hiton hyvä, mul ei oo siis ajokorttia nii en pääse sinne herkkuja ostaan. Esikoisen aikaan kauppa oli vieressä ja mä söin hulluna herkkuja synnytyksen jälkeen ja lihoin. Ja tääl kulkee bussi ehkä 2 krt päivässä :D

Täällä kans yks herkkuhimoinen! Sekin vähän päivästä toiseen vaihtelee, tänään olis voinut tyhjätä pakkasen jäätelöstä ja keksipurkit kans, mutta toistaiseksi järki pysynyt päässä, kun vauvalla tosiaan iso painoennuste muutenkin.

Onpa ollu tukala ilta. Maha ollu muutaman tunnin ihan pinkeänä ja jonkin verran vihlonu tuolla alakerrassa. Ihan uutta tällainen, onhan näitä ollu, mutta huomattavasti vähemmän aikaa kestäny. Jospa se tästä kun rauhoittuu unille..

Mulla kanssa tänään ekaa kertaa tuli ihan keltaoranssia nestettä rinnoista! Mä en ole syöny porkkanaa niin ei varmaan siitä johdu :) mutta hämmentävää kun on ollut vaan kirkasta nestettä tähän asti.

Yöllä heräsin kipuun oikeassa jalassa, tarkalleen siis reidessä mutta kipu lähti jo ylhäältä.. ei sen päällä pystynyt nukkua, sattui vaan.. en tiedä mitä kello oli mutta aamulla kun heräsin oli kipu pois.. mutta huonosti nukuttu yö tämän kivun takia plus joku muu levottomuus oli jo nukkumaan mennessä..

Yöllä heräsin kipuun oikeassa jalassa, tarkalleen siis reidessä mutta kipu lähti jo ylhäältä.. ei sen päällä pystynyt nukkua, sattui vaan.. en tiedä mitä kello oli mutta aamulla kun heräsin oli kipu pois.. mutta huonosti nukuttu yö tämän kivun takia plus joku muu levottomuus oli jo nukkumaan mennessä..

Joo noi kivut on niin ihania.. Mulla kipu tuntuu niinku lonkasta polveen ja pahimmillaan itseasiassa olkapäästä polveen.
Onneks ei oo kuitenkaan levottomuutta nukkumaan mennessä. Eilenkin sain aikaiseksi lukea kirjaa :)

No mä mietin et onko jotain vauvan laskeutumiskipua kun tuntui tosta ylhäältä sisä/pääli reidellä jotain kipua, sellaista vetävää/viiltävää mutta sattui kokoajan.. mut oli vaan tosiaan tämä toinen jalka, jonka päällä nukun muutenkin suht.vähän nykyään.. mut tiedä sitte mikä lie oli, meni ainakin ohi.. ja vauva touhusi myös yöllä.. meinasin hakea kipulääkettä kipuun myös mutta olin aivan liian väsynyt..

Mulle on alkanut tulla sellaisia ihme kipu impulsseja (tai siltä ne tuntuvat). Ne tulee ihan yhtäkkiä ja kestää n. 1-2sek ja tulee muutaman sarjoissa toiseen pakaraan välillä kävellessä. Välillä tuntuu että jalka lähtee alta. Alko n. Viikko sitten. Onko muilla tämmöistä?

Ei herranjestas tätä selkäkipua ja lisäks lonkat+nivuset. melkee jo itkettää... hengittäminen on myös vaikeeta ja pienikin ponnistus hengästyttää ja hengittäminen on kamalan tuntusta. luin joltain sivulta että kun vauva laskeutuu niin hengittäminen taas helpottuu mutta koskas se laskeutuminen sitte tapahtuu?

Ite oon sitä mieltä että vauva painaa johonkin hermoon tai isoon verisuoneen niin sattuu/puutuu.

Muoks. Välillä toi kipu tulee just vihlaisuna mikä menee nopeasti ohi ja välillä kestää just pidempään..

En tiedä missä asennossa olisin, kun maha tuntuu siltä, että repeää. Pingottaa ahdistavasti joka paikasta ja rintojen alta on edelleen kosketusarka. hetken voi olla jossain asennossa, kunnes alkaa taas pingottamaan :sad010ihmettelen, ettei yhtään raskausarpea ole silti vielä tullut. tosin sekin on varmaan vaan ajan kysymys.
Ottaisin mieluummin mitä tahansa muuta kipua, järki lähtee tämän kanssa! mutta ei mitään merkkiäkään esim. supistuksista, vauvan laskeutumisesta ym.

Mulle on alkanut tulla sellaisia ihme kipu impulsseja (tai siltä ne tuntuvat). Ne tulee ihan yhtäkkiä ja kestää n. 1-2sek ja tulee muutaman sarjoissa toiseen pakaraan välillä kävellessä. Välillä tuntuu että jalka lähtee alta. Alko n. Viikko sitten. Onko muilla tämmöistä?

Mulla ollut samaa muutama viikko. Ihan järkyn tuntusta ja kestää hetken, tuntuu tosiaan kun jalka menis alta. Iskias kipua kaiketi :(

Milla tuntuu että jokin painaa häntäluuhun, on tosi arka ja paineen tuntua. Selkäkipu jäi jäädäkseen viikonlopun reissusta tai sitten olis alkanut joka tapauksessa. Supistukset ottaa välillä myös selkäpuolelle, edelleen kivuttomia mutta napakoituu näiden viikkojen kuluessa selkeästi. Supistuksen aikana olo tosi epämukava

Mulla on tuo häntäluu oikutellut kesästä lähtien, varmaan saan nyt sen leveen perän mitä on kaikilla mun suvun synnyttäneillä tädeillä :D

Takaisin