Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Joillakin selällään makuu aiheuttaa pahaa oloa, koska painaa alaonttolaskimoa kasaan ja verenkierto heikkenee eli monesti kyljellään makoilu suositeltavaa.olen nyt ollut "kesälomalla" pariviikkoa ja äitiysloma jatkuun suoraa eli enää en palaa töihin. päätin että yritän saada unta varastoon ja rentoutua niin hyvin kuin pystyn. nyt ongelmani on se että mikään makuuasento ei tunnu hyvältä, ei selällään eikä kyljillään. harmittaa koska haluaisin öisin nukkua! Jätkä nukkuu kyllä yöt ja antaa mun olla rauhassa mutta itsestä tuntuu että makoilessa loppuu happi ja koko kroppa puutuu. koko ajan tuntuu että niska ei saa tarpeeksi tukea ja sitten otankin lisää tyynyjä mutta ei. Uni ei vaan tule vaikka nukuttaa ihan sikana.... tää on mulle niin uutta koska oon nukkunu tosi hyvin aina ja raskauden aikanaki ihan pari hassua yötä menny vessassa ravatessa. HALUAN NUKKUA![]()

kyllä ihmettelen miksi ei ole lantiokipuja ilmaantunut, yksi ainut ilta vaan tuntui keilapallo jalkojenvälissä ja se teki jäynää kävellessä, mut tää vauva päättikin et istuen olikin hänestä paljon mukavempaa ..