Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samaa hengitys ja hengästymis vaivaa täälläkin. Musta tuntuu kun pääsin 2 ekaa kolmannesta mielestäni aika helpolla, niin nyt kyllä on hankala olla niidenkin edestä.

soitin muusta asiasta kättärin päivystykseen ja ajattelin sitten kysyä samalla tästä raskaasta hengittämisestä ja ihmeen nopeasta sykkeestä. No sanoivat että jos vielä tuntuu niin herkästi vaa päivystykseen soittoo.... jotenkin harmillista kun muuten menny koko aika niin mukavasti :(

Täälläkin ollu pitkiä öitä viime aikoina. Kerran pari yössä vessassa, molempia lonkkia särkee ja viime yönä sitten yläselässä oli joku jumi eikä mikään asento ollu hyvä. Ja jos ei jostain kolota, sitten ei muuten vain uni tule -.-' välillä on niin kuumakin ja kun heittää peittoa syrjään, kohta palelee. On tää rankkaa :D

Ihan kuin mun yöt! :D

Vatsaa särkee? Siis kun painaa vatsaa niin se sattuu ihan kun olisi vatsalihakset tms tosi hellänä. Tai jos kumartuu eteenpäin niin sattuu. Ei oo aiemmin ollut moista. Tyhmää.

Mä alan näköjään jo valvoa etukäteen.. eihän tässä oiskaan kun reilut 9vkoa jäljellä. Pitkät ajat edessä, jos unet pysyy yhtä huonoina, mitä nyt on viikon ajan olleet. Asennon kanssa ei olis ongelmaa, ei vaan tuu uni.

Että tää väsymys on törkeetä... Nukuin jopa yöllä noin 5 tuntia, ainoo et oli kuuma... Kävin aamusta suihkussa, voimat loppu. Huutelen tästä sängyltä lapsille et pukisivat ja söisivät nii vien sit kouluun...

Kiitos Kukkis! T. Nimim. 2tuntia putkeen aamuyöllä valvonut, muuten pätkissä pyöriskellyt takkutukka. ;) No, mä saan nukkua päivällä jos nukuttaa. Voimia teille pienten kanssa kotona olijoille ja vielä töissäkäyville valvojille!

Joo siis tää väsymys on kyllä aika ainutlaatuinen asia.. En ole ikinä ollut näin huono nukkumaan kuin mitä nyt. Herkkä oon ollu aina unen kanssa mut tää menee jo ihan yli..

Täällä on alkanut varsinkin öisin vaivaamaan kovat lonkkakivut, ilmeisesti kuuluu asiaan ku muutkin maininneet. Mikään asento ei oo hyvä, tyynyjäkin on mutta ei auta. Yöt on tuskasia, ja päivällä sitten väsyttää:sad001
Onneksi loppusuora häämöttää, 34+6 :)

Hetiväsy on alannut iskemään. Oon kun joku lepokodin mummo, joka nukahtaa kahvipöytään, nojatuoliin jne... Auton ratissa on pahin tai jos oikasee, niin taatusti silmä luppasee. Sain taas lapset kouluun ja tulin kotia, aattelin hetken vaan maata, no 9-10.30 meni taas autuaammilla unimailla, ristus :P

Ja janottaa... Kerralla menee 1/2l tuoppi vettä ja aina kyl janottaa kun on huomiselle mahdollisuus.

Onko muilla ollu sellaista pitkäkestoista polttavaa tunnetta kohdussa? Pitäisikö huolestua? Ei kipristä vaan vain polttaa.

Onko muilla ollu sellaista pitkäkestoista polttavaa tunnetta kohdussa? Pitäisikö huolestua? Ei kipristä vaan vain polttaa.

Mulla oli ton tyylistä! Otin särkylääkkeitä vaan ja meni ohi.. Ja oli toisella puolella ainoastaan..

Jano on iskenyt tänne myös. Tuntuu että kokoajan sais juoda jotain.. Pelkkä vesi ei riitä..

Vauveli sai nyrkkeilemällä mulle ihan huonon olon aamulla. Kävin viiden jälestä vessassa ja tämä sitten päätti että jo riittää nukkuminen. Sopivasti kun oli itsellä nälkä, tasainen rummutus alavatsalla ei tosiaan tuntunu kovin miellyttävältä. Tajusi onneks lopettaa hyvän sään aikana :'D

Kuvittelenkohan vaan vai voiko makuaisti muuttua vielä näin myöhäsillä viikoilla? Mulla siis ei oo ollu alkuraskaudessa eikä missään vaiheessa muutenkaan ongelmia syödä mitään. Eli mikään aiemmin herkku ei oo muuttunu ällötykseks tai päinvastoin. Mutta nyt ihan viimesen parin viikon aikana on ilmaantunu outoja juttuja. En esim oo koskaan tykänny/pystyny syödä yhtään mitään vähänkään tuliseen viittaavaa. Viikonloppuna sitten vedin jotain dippiä ruislastujen kanssa virkkaripäivässä oikein hyvällä ruokahalulla. Kaikki työkaverit haukko henkeään pienestäkin määrästä, että kun oli niin tulista. Enkä huomannu siinä mitään erikoista..
Äsken sitten söin eiliseltä jääneitä makkaraperunoita. Ne on aina ollu semmonen perus maistuva juttu, mitä kyllä uppoo. Eikä ne tällä kertaa maistunu miltään vaikka ihan samalla lailla tein kun aina ennenkin.
Jotain hedelmäkarkkeja söin eilen eikä niistäkään mitään ahaa-elämystä saanu :D Suklaata ei oo tehny mieli pitkään aikaan! (Nää viimeksimainitut nyt ei tosiaan haittaakaan vaikkei mieli tee :'D)

En tiiä onko niinkään makuaisti muuttunut mutta ei vaan tee mieli.. Makeat ei maistu kovin makealta (edes suklaa!) ja eilen syötiin jauhelihakeittoa ja sekin maistui jotenkin erilaiselta.

Mul on ainakin sellainen olo, että joka ruuassa sais olla enemmän suolaa, ettei maistu juuri miltään o_O

Aako niin on! Pitää aina mieheltä varmistaa että onko riittävästi (ja yleensä kuulemma on). Ite varmaan laittaisin ihan liikaa.

Takaisin