Kyfi1583140
Puuhakas puhuja
Oottelen innolla että Tilkku77 ilmottaa jotain! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On kyllä, ihan kokoajan tunne kuin olis kauhee pissahätä. Luulen että vauvan pää painaa rakkoa jotenkin silleen, että rakko lytistyy. Tää on yks niistä jutuista, joita odotan kuin kuuta nousevaa: ettei pissata koko ajan ja voi lähteä kunnon lenkille ilman että pitää miettiä missä on puska jos hätä yllättää :))Ainiin, ja onks muilla ollut samanlaista, tuntuu alavatsassa että on kauhee pissahätä, sit kun menee pissalle niin tulee ihan liru vaikka kuinka "vääntelehtii" siinä ja silti tuntuu alavatsassa outoa "painettta"?![]()
Mä niin tiiän ton tunteen kun makoilu on kaikista pahin, tekis mieli nukkuakkin istuvalteen!Juu mulla on kans Kyfi ollut sama jo useamman viikon, ei mitään väliä mitä syö kun närästys on seurauksena kuitenkin.. Jopa vesi alkaa närästää ;D Ja makoilu kaikista pahin kun oksennus nousee kurkkuun. Reduflux närästystabletit ollu mulle kaikista paras vaihtoehto ja niitä tuleekin nappailtua useampi päivässä :) Mulla ei tuota pissalla ramppaamista ole ollu öisin mutta lonkat kyllä kipeytyy öisin kun kyljellään makaa ja turvotuksista ei varmaan tarvi ees kirjoittaa :D :D
Mitä sun verenpaineet näytti? Mulla ne on edelleenkin vähän koholla vaikka syön lääkkeitä kolme kertaa päivässä...Mulla on päänsärkyä ollut nyt pari viikkoa. Usein herään siihen öisin. Jouduin osastollekkin, kun verenpaineissa tuli piikki ja olivat vuorokauden kovasti koholla. Ei kuitenkaan ole raskausmyrkytys, koska ei ollu proteiinit nousseet ja verenpaineet laski normaalille tasolle vuorokauden levossa sairaalassa.