Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tilkku on jo synnyttänyt, ilmoitti tytöstä tuolla syntyneissä...

Muokattu viimeksi:
Mä oon herännyt tänä yönä (viiden tunnin aikana) jo kolme kertaa siihen että unessa alavatsaan sattuu ja hieman paha olo. Herätessä tajuan että juu kyllä oikeastikin vatsaan sattuu, mutta helpottaa kun lähden käymään vessassa. Tuntuu kuin olis maha sekaisin , mutta ei oo :confused:
37+1

Yöllä 1 aikaan meni vedet ja lähdettiin sairaalaan. Tutkimukset yöllä, jonka jälkeen Yön supisteli satunnaisesti ja aamulla sit rauhoittu. Nyt hengaillaan tarkkailuhuoneessa ja tänää lääkärin tarkastus. Odottavat josko alkais tälle päivää supistelee ja mikäli ei luonnollisesti lähde käyntiin niin käynnistys kuulemma jo ehkä tänään. Jännäähän tämä on :D 39+6 :)

Mä luonnollisesti nukuin päin persettä viime yönä. Joka kerta kun sain unen päästä kiinni niin olikin jo noustava pissalle. Plus että tää on kauheeta kun käännän kylkee edes sängyssä niin kuuluu KAMALIA naksahduksia ja rasahduksia selkä/nivus/polvi akselilta, mieskin kuulemma herää niihin aina. :o olisko jo munkin aika lähtee synnärille.. rv 39+1.

Ainiin, ja onks muilla ollut samanlaista, tuntuu alavatsassa että on kauhee pissahätä, sit kun menee pissalle niin tulee ihan liru vaikka kuinka "vääntelehtii" siinä ja silti tuntuu alavatsassa outoa "painettta"? :o

Ainiin, ja onks muilla ollut samanlaista, tuntuu alavatsassa että on kauhee pissahätä, sit kun menee pissalle niin tulee ihan liru vaikka kuinka "vääntelehtii" siinä ja silti tuntuu alavatsassa outoa "painettta"? :o
On kyllä, ihan kokoajan tunne kuin olis kauhee pissahätä. Luulen että vauvan pää painaa rakkoa jotenkin silleen, että rakko lytistyy. Tää on yks niistä jutuista, joita odotan kuin kuuta nousevaa: ettei pissata koko ajan ja voi lähteä kunnon lenkille ilman että pitää miettiä missä on puska jos hätä yllättää :))

Mites muilla, onko päänsärkyä? Mulla nyt kolmatta päivää. Verenpaineet on ok, mutta yöunet vähäiset.

Parina aamuna ollut lievää toispuoleista päänsärkyä mut oon ajatellut sen johtuvan siitä et oon ehkä nukkunut huonossa asennossa koska se on kyllä menny sit melkein heti ohi kun oon noussut ylös.

Mulla myös niin rajatut asennot nukkuessa että huomaa usein niskojenkin olevan tosi jumissa ja siitä sit kivat päänsäryt.

Mä en jaksa enää oikeesti tätä odottelua. Ihan tuskainen olo :(

Kommentti tuohon jatkuvaan pissaamistarpeeseen, mulla katos synnytyksen jälkeen pissahädän tunne kokonaan! Kätilöt kun paineli kohtua kommentoivat et rakko on täynnä, menepäs pissalle ja sitä pissaa tosiaan tuli kunnolla vaikka mä en tuntenut minkäänlaista pissahätää. Nyt on hiukan alkanut tunto palautua.

Siis närästääkö muita näin paljon, ihan sama mitä syön niin hetken päästä röyhtäisyn mukana on oksennus suussa. Siis IHAN SAMA oonko syönyt pelkkiä hedelmiä vai jotain "rasvasempaa" Eli toisin sanoen oon oksennellut joka päivä viimisen pari viikkoo. On tää loppuaika kyllä raskasta ollut ainakin mulle, ihan miltä kantilta vaan katsookaan. :(

Mua närästi läpi raskauden aivan sikana, öisin heräili kun meinas yrjöön tukehtua. Pissatti mut pissaaminen oli työn ja tuskan takana. Rintarangan fasettilukko kipuili jatkuvasti niin et teki mieli parkua. Plus muut hiton lonkan lonksumiset ym perusjutut ja tuskat. Ja kaikki nämä jäi leikkaussaliin :) paitsi lonkka vaivas jonkun päivän. Eli toivoa on naiset, toivoa on!

Juu mulla on kans Kyfi ollut sama jo useamman viikon, ei mitään väliä mitä syö kun närästys on seurauksena kuitenkin.. Jopa vesi alkaa närästää ;D Ja makoilu kaikista pahin kun oksennus nousee kurkkuun. Reduflux närästystabletit ollu mulle kaikista paras vaihtoehto ja niitä tuleekin nappailtua useampi päivässä :) Mulla ei tuota pissalla ramppaamista ole ollu öisin mutta lonkat kyllä kipeytyy öisin kun kyljellään makaa ja turvotuksista ei varmaan tarvi ees kirjoittaa :D :D

Juu mulla on kans Kyfi ollut sama jo useamman viikon, ei mitään väliä mitä syö kun närästys on seurauksena kuitenkin.. Jopa vesi alkaa närästää ;D Ja makoilu kaikista pahin kun oksennus nousee kurkkuun. Reduflux närästystabletit ollu mulle kaikista paras vaihtoehto ja niitä tuleekin nappailtua useampi päivässä :) Mulla ei tuota pissalla ramppaamista ole ollu öisin mutta lonkat kyllä kipeytyy öisin kun kyljellään makaa ja turvotuksista ei varmaan tarvi ees kirjoittaa :D :D
Mä niin tiiän ton tunteen kun makoilu on kaikista pahin, tekis mieli nukkuakkin istuvalteen! >:( Mulla on läpi raskauden ollut närästystä ja siihen syönyt omepratsolia ja aluks se auttokin tosi hyvin kun närästys oli poltteen tunnetta, mut nyt kun se on ruvennu nouseen oksennuksena ylös niin ei toi kyllä hyödytä yhtään. Ja rennie ei oo koskaan hyödyttänyt (plus et se oksettaa, maku siis kamala) :D Huhhuh, tää on varmaan kuultu jo miljoona kertaa enkä oo varmasti ainoo joka sanoo tän mut; oon ihan valmis jakautumaan kahtia! Huomenna 39+2. Huoooooooooooh.

Mulla on päänsärkyä ollut nyt pari viikkoa. Usein herään siihen öisin. Jouduin osastollekkin, kun verenpaineissa tuli piikki ja olivat vuorokauden kovasti koholla. Ei kuitenkaan ole raskausmyrkytys, koska ei ollu proteiinit nousseet ja verenpaineet laski normaalille tasolle vuorokauden levossa sairaalassa.

Mulla on päänsärkyä ollut nyt pari viikkoa. Usein herään siihen öisin. Jouduin osastollekkin, kun verenpaineissa tuli piikki ja olivat vuorokauden kovasti koholla. Ei kuitenkaan ole raskausmyrkytys, koska ei ollu proteiinit nousseet ja verenpaineet laski normaalille tasolle vuorokauden levossa sairaalassa.
Mitä sun verenpaineet näytti? Mulla ne on edelleenkin vähän koholla vaikka syön lääkkeitä kolme kertaa päivässä... :o Ei oo kyllä vaikuttanu mun oloonkaan mitenkään. Ja pissa edelleen ollut ihan puhdas. Eli ei raskausmyrkytystä.

Oonko ainoo jota tää raskaana olo ei vielä kyllästytä? En koe itseäni erityisen kömpelöksi masun kanssa ja tykkäänkin siitä aika lailla. Liikkuminen ei tuota ongelmia, mitään kipuja ei ole ollut ja saan yleensä hyvin nukuttuakin yöllä. Oon keskittynyt nyt nauttimaan omasta ajastani vielä itsekseni, vaikka välillä toki toivoisin että saisin jo pikkuisen syliin ihasteltavaksi. Saa nähdä kauanko tässä vielä menee, kun kerran mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä ei ole ilmoilla. Voi olla että kerkeen vielä monta kertaa kyllästyä! Tänään viikkoja 39+1 :D

Takaisin