Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama homma täällä, plus et näytän ihan ääliöltä kun kävelen! :D rv 39+3Mulla kyllä niin jo turta tuo alakerta oikeesti! Polttelee, vihloo ja jomottaa koko ajan ja aivan inhottava paine. Ihan säälittäviä nää supistukset mitä tulee, tulis nyt niitä kunnollisia!![]()
Miks ei suostu hieroon?Mun pohkeet räjähtää! Sattuu ihan oikeasti kun on niin turvoksissaTekis mieli nostaa jalat ylös, mutta kun ei sekään onnistu kun pitäis olla selällään ja ei pysty. Mies kuolee ennemmin kuin hieroo, että ei oo siitäkään hyötyä, turha edes pyytää...
Koita laxosoftia :) itellä auttanutPs. Tää mun ummetus jatkuu nyt jo toista viikkoo. Oon käyttänyt sitä microlaxia sen neljä annosta (1/päivä) mutta ei oo auttanut, on vaan itse aine tullut pihalle n. Minuutin jälkeen sen ottamisesta!Mut kaameesti ilmaa vattassa ja haisen kaameelle :DD
Ps. Tää mun ummetus jatkuu nyt jo toista viikkoo. Oon käyttänyt sitä microlaxia sen neljä annosta (1/päivä) mutta ei oo auttanut, on vaan itse aine tullut pihalle n. Minuutin jälkeen sen ottamisesta!Mut kaameesti ilmaa vattassa ja haisen kaameelle :DD

Tänä aamuna ei aamukahvi jostain syystä yhtään maistunut, melkein tuli oksennus suuhun kun maistoin. Mikähän nyt? :D En oo yleensä voinut alottaa päivää ilman aamukahvia! Nukuinkin kummallisen pitkään, nimittäin ilta kymmenestä aamu yhteentoista!nyt sais vaavikin syntyä kun on pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö takana! Rv 39+4
Hahhah, hauskaa kyllä juu! :D No, mittailin tuossa verenpainetta aamulla. Mulla käytössä alpetol- verenpaine lääkitys (3 tablettia/päivä) paineet näytti 145/122, soitin sit synnärille ja käskivät näytille (mainitsin myös että käynnistys sovittu maanantaille) sanoivat että katsotaan vähän tota sun "yleisvointia". Mitähän lie tääkin tarkottaa, mulla ihan normaali ja hyvä olo jos ei näitä "kipuja" oteta huomioon mitä on ollu jo vähän aikaa (alapää kipu, selkäsärky yms) Kai ne pistää hetkeks käyrille, ottaa verikokeet yms ja sit kotio.Kyfi, mulla täsmälleen sama juttu, ja samat viikot. Hassua. :)
Jatkoa seuraa. Mä jäinkin sitten tälle tielle tarkkailuun. Ja aamulöa katsotaan mahdollista käynnistystä, lapsivesi vähentynyt...
Tsemppiä, ja ehkä sulla jo käynnistetään kun sulla niin hyvin viikkoja kasassa.