Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla viime raskaudessa tuli ainakin ihan selvää limaa, vähän kuin hyytelöä olisi kaivanut sisuksista. :grin Mutta määrä ei kyllä ollut mikään kovin suuri, ehkä sitten synnytyksessä tuli loput. Tässä raskaudessa on aina välillä ollut limaisempaa vuotoa, mutta on se kyllä silti ollut aivan erilaista kuin mitä viime raskauden limatulppa!

Mäki haluan, että vedet menee tai jotain edistystä. Oon niin odottavalla kannalla, etten pysty oikein keskittymään tai rupeamaan mihinkään. Odotan vain millon tulee lähtö vaikka nyt on tyyliin olo kuin ei olis raskaana lainkaan. Miksihän sitä onkin niin malttamaton.

Mulla sama Möttönen :D nyt 39+6 ja onhan tää vaan yhtä oottelua! Tänään neuvolassa käyty ja en kuulemma näytä siltä että viikonlopun aikana lähtisin synnyttään, mitä lie sekin tarkoittaa ;D

Mulla ei muuten oo ollu kiirettä, mutta nyt kun niin monelta taholta tullut, että tällä viikolla tapahtuu, niin itelle oikein jääny semmonen odotus päälle. Ei tässä käynnistykseenkään ole kuin himpan päälle viikko ja laskettuun kaks, mutta eihän tuo haittaa jos nyt päättäis alkaa valumaan :). Lisäksi toivon, että saisin synnytyksen jälkeen nukuttua kun alkaa jokseenkin raskaalta tuntua tää öiden läpeensä valvominen.
Sit tietty rassaa omaa päätä kun vauva liikkuu nyt paljon vähemmän ja joutuu sitä seurailla. Onneks on kuitenkin jo niin alhaalla, että seuraavaks näkyy pää...jospa siihen ei montaa päivää menis. Nyt 37+4.

Emi, ei oo ollut aiemmin hepatoosia mut muutama päivä sitten kutis iho nilkoissa, jaloissa, käsissä, käsivarsissa ja vatsassa mut meni muutamassa tunnissa ohi niin en soittanut neuvolaan mut mainitsin asiasta eilen neuvolassa ja th pisti mut varmuuden vuoks verikokeisiin. Mä luulen kyllä et kutina johtui vaan turvotuksesta ja ihon kiristelystä.
Mä niin odotan vesien menoa kans! Pitäis lähteä hakemaan mies töistä kohta ja matkalla ajetaan Tyksin ohi. Houkuttais ottaa sairaalakassi mukaan ja kurvata kotimatkalla Tyksiin. :D Ongelma on et nyt ei oo kuopukselle hoitajaa... Mut aika lupaavia supistuksia on taas tullut pari.

Mahassa kiertää... tätä ollut nyt muutaman viikon aika ajoin (ei päivittäin). Liittyyköhän johonkin vai eikö liity..? Oonko mä vaan tyyliin yks kaks allergisoitunut jollekin ruualle... Positiivista ainakin se, että tää saa kyllä suppareita aikaiseksi. Ei mitään kovia eikä säännöllisiä, mutta edes jonkinlaisia, joiden ainakin toivon kypsyttävän paikkoja.

Saako/kannattaako limatulpan irtoamisen jälkeen vielä heilutella peittoa vai onkohan siinä joku tulehdusriski?

Voi kun Tilkusta kuuluisi kohtq jo jotain :D

Mahassa kiertää... tätä ollut nyt muutaman viikon aika ajoin (ei päivittäin). Liittyyköhän johonkin vai eikö liity..? Oonko mä vaan tyyliin yks kaks allergisoitunut jollekin ruualle... Positiivista ainakin se, että tää saa kyllä suppareita aikaiseksi. Ei mitään kovia eikä säännöllisiä, mutta edes jonkinlaisia, joiden ainakin toivon kypsyttävän paikkoja.
Sama täällä ja ihan älytön määrä myös ilmaa mahassa, varsinkin aamuisin :(

Mullakin tällä viikolla aina yhtäkkiä vatsa mennyt sekaisin.. En tiiä vaikuttaako rautatabletit asiaan kun joinakin päivinä ottanut kaksi jos jonakin iltana jäänyt ottamatta

Täällä on myös ilmaantunut ilmaa vatsaan ihan niin, että melkein hävettää! :bag: Muuten vatsa ei oo mitenkään sekaisin, mutta toimii kyllä hyvin. :grin

No mulla on IHAN päinvastoin kun teillä muilla, mua on ummettanu koko tän viikon. Eilen hain microlaxia apteekista, pystyin ns. "Pitämään sen sisällä" ehkä max 2 minuuttia kun oli pakko mennä veskiin,mut siltikään ei tullu melkein mitään ja ihan sama paska olo vieläkin >:(

Annin_eka jossain oli et ei sais ilman kumia, mut sit taas toisaalla et voi ihan hyvin kun ne siimahännät kypsyttäis paikkoja. Uimista ei suositella, mut seksistä ei mitään hajua. Periaatteessa kaikki ei tiedä onko limatulppa irronnut vai ei ja silti heiluttelee peittoja, joten eipä kait se kovin suurta riskiä voi olla.

Mulla myös älyttömästi ilmaa mahassa ihan pitkin päivää :( kiusallista...
Oon joutunu syömään jo 2.5 viikkoa laxosoftia ummetukseen, on se vähän auttanut onneksi.

Seksiähän suositellaan loppuvaiheessa käynnistämään synnytystä ja usein siinä vaiheessa on jo limatulppa irronnut niin ei kai siinä suurta tulehdusriskiä ole.
Mulla tuli eilen sellanen yhtenäinen kellertävä/samea klöntti missä oli verisiä viiruja ja tänään aamulla sitä tuli lisää, venyvää limaa mikä jäi karvoihin kiinni ja sain pyyhkiä moneen kertaan ennen kuin kaikki oli poissa. Ja tänään kyllä taatusti heilutellaan peittoja!
Aamulla iski paniikki! Mies täyttää tasan viikon päästä 40v enkä mä oo tehnyt mitään sen eteen! Oon vaan odotellut et vauva syntyy ja sit voidaan miettiä synttäreitä... Nyt MÄ PÄÄTIN et tää vauva syntyy tän viikonlopun aikana niin pääsisin vauvan kanssa kotiin alkuviikosta, mies ja teinit saa hoitaa siivouksen ja mä ja vanhin tytär voidaan leipoa loppuviikosta. Tarjottavat päätin jo ja lahjaankin on idea. Sit voi koko suku tulla samalla juhlimaan miehen synttäreitä ja katsomaan vauvaa. :)
Eiks se oo niin et hyvin suunniteltu on puoliks tehty? :D Nyt vaan pitää pullauttaa vauva ulos ja laittaa kutsut tekstarina tai fb:n kautta. :D

Mikä ihme tää mun oikeen puolen reiden kipu on?! On tuntunut koko viikon siltä että "vetäis suonta" vähän koko ajan, semmosta tosi inhottavaa lihassärkyä enkä tiiä mikä tähän auttais kun nyt sattuu jo levossakin.. :( Ja nyt sit KAUHEET sukkapuikko/viilto kivut alapäässä, lähes joka askeleella tulee, kamalaa! :( Jokohan sitä pääsis synnyttään.... rv 38+6

Takaisin