Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli eilen myös koko ajan kamala nälkä. Illalla kun oltiin saatu esikoinen nukkumaan, kannoin ruokaa ruuan perään sohvalle ja mies katsoi silmät pyöreenä, että kuinka paljon sitä ruokaa oikein uppoaa. Lopulta oli vain pakko lopettaa syöminen kun ei nälkä mennyt syömälläkään ohi. :grin

Mulle taas ei meinaa ruoka maistua... Nyt ollut muutaman päivän näin... Toki sitten eilen söin kyllä irtokarkkeja ihan hyvällä halulla. Mut oikea ruoka tökkii.

Mulle kyl ruoka maistuu mut oon huomannut et enää viime päivinä ei oo ollu mikään ihan älytön nälkä kuten aikaisemmin. Aamulla kun herään on aina pian aika kova nälkä, mut välipaloja ei tarvii nyt niin paljoa kuin ennen.

Täällä toissayönä alkoi sitte räkätauti. Nenä vuotaa päivät ja sitten yöt se on tukossa :( niinku tässä muutenkaan sais nukuttua :rolleyes:

Kestonälkä täälläkin :D

Niniska pikaisia paranemisia, olo varmasti jo ihan tarpeeksi tukala ilman ylimääräistä räkätautiakin... Tsemppiä!

Oooo, oon kyllä niin iloinen teidän muiden puolesta kun saatte kääröt sylkkyyn ihan kohta! <3 Mut silti samalla musta kumpuaa kauhee katkeruus kun kaikilla muilla tapahtuu paitsi mulla, ja sit vielä isosiskokin kysyy JOKA päivä että; "joko joko joko", ärsyttävää. Ihan kun tää vika viikko ei tuntuis muutenkin ihan sairaan pitkältä! Saa nähdä tuleeko vasta sit kun käynnistetään (10.10) vai tajuaako tulla ilman jo aikasemmin (edelleenkin toivon) mut tosiaan tällä kaverilla on ens viikko aikaa päättää miten haluaa asian etenevän! :D Rv 39!

Miten teillä muilla on noista käynnistyksistä sovittu? Tai siis millä perusteella annettu jokin pvm tuolle?

Meillä olis käynnistykselle ollut syynä radi ja vauvan koko. Mut näyttää nyt tulevan ennen sitä.

Okei :) voi teitä onnekkaita jotka pääsee ennen laskettua aikaa synnyttämään :D Pitää keksiä itelle vissiin jotain tekemistä että aika kuluis paremmin ja sais muutakin ajateltavaa :D

Pitäisköhän itsekin siirtyä sit tänne lokakuisiin myös...:) Tänään siis 40+0 ja tähän asti oon ollut tuolla syyskuisten puolella, koska alkuperäinen la oli 26.9. ja pelättiin jopa ennenaikaisuutta, mutta edelleen yhdessä kasassa porskutellaan ja nyt tuleekin sitten lokakuun vauva:dummy:

Tänään kävin polilla, koska eilisestä asti liikkeitä tullut ihan minimaalisesti. Pikkutyypillä kuitenkin hyvät sykkeet ja ultrassakin kaikki ok, myös napakoita supistuksia piirtyi alle 15min välein käyrään, mutta eivät tuntuneet mulla kuin vain reisien poltteena. Toivottavasti nää ennakois jotain... Enää max 2vk, niin saan nyytin syliin, mutta toivo elää, et ens viikon aikana pääsisin synnyttämään:rolleyes:

Carliina25 täälläkin lohduttaudun sillä että maksimissaan enää kaksi viikkoa odotusta! On tämä kyllä turhauttavaa aikaa kun pitää olla vaan kärsivällinen ja odottaa ;D

mullakin la 20.10 mut radi ni ilmeisesti käynnistävät 5.10 tai kun on tota epäilystä et istukka ei toimi kunnolla tms. keskiviikkona se sit selkiää onko vauva kasvannu viikossa miten :)

Miten teillä muilla on noista käynnistyksistä sovittu? Tai siis millä perusteella annettu jokin pvm tuolle?
Mulla sovittiin viime käynnillä kun oli perus tarkastus svo:lla. Ja siis korkeiden verenpaineiden ja sen vaatiman lääkityksen vuoks ei päästetä yliaikaseks. Mulla kun enemmän ja vähemmän noita lääkkeitä syötävänä...

Takaisin