Yllätys, kiitos taas hyvistä vinkeistä. Kivuttomia supisteluja mulla lienee ollut pitkin matkaa, koska oon huomannut mahan kovettuvan hetkeksi ajoittain. Nää kivuliaat on uutta, ja siksi mietityttävät. Kipu oli todella kovaa, ihan kuin menkkakivut pahimmillaan potenssiin kymmenen. Sellainen fiilis, että missään asennossa ei ollut hyvä olla, kun paikallinen kipu oli niin voimakasta. Mä ehkä katson vielä tänään, tuleeko vastaavia, ja pirautan neuvolaan huomenna, jos tarvetta. Toki kaikkeni teen, mitä osaan, supistusten välttämiseks tässä vaiheessa.
Nessu 22+0
Ps. Ootteko muut vielä oksennelleet? Mulla nousee aamiainen edelleen ajoittain ylös tai saatan oksentaa mahahapot hammaspesun yhteydessä. Mutta tänään ylös tuli koko aamupala, mikä on poikkeuksellista. Jälkikäteen huvitti, että Pikkutyyppi ei varmaan pitänyt voileivästä ja munakkaasta, koska ne pullahti pihalle. Nälissäni söin oksentamisen jälkeen kiivin ja omenan, jotka pysy hyvin sisällä. Pikkutyyppi siis varmaan vaan halus raikkaampaa aamiaista eikä mitään tunkkasia leipiä ja kananmunaa :D