Ihan pakko oli rekisteröityä, kun jollekin on pakko päästä avautumaan kun ei olla vielä kerrottu kenellekään.
Mulla ensimmäinen raskaus ja vasta rv 4+3. Ja mun maha on turvonnut ihan älyttömästi, housut kiristää ja näytän siis tosiaan siltä, että raskaana ollaan. Vaikka siis turvotusta se vaan on, mutta millä ihmeellä tän pitää salassa, kun pari päivää plussan jälkeen mun maha ei mahdu housuihin... :) Ja sitten mua röyhtäyttää koko ajan. Eli oon varmaan nielaissut sen ilmapallon. :)
Hyvään ajankohtaan osuneen lemmenyön jälkeen päätin tehdä testin vasta helmi-maaliskuun vaihteessa, jotta asia olisi "varma", mutta sen verran oli rinnat kipeät viime viikolla, että testasin sunnuntaina. Ja kävin hakemassa sellaisen viikkonäytöllisenkin vielä "varmuuden vuoksi". Ja mulla oli "kuumetta", en kyllä mitannut, mutta iho tuntui kuumalta.
Eli kipeät rinnat, kamala turvotus ja röyhtäily. Ehkä mua närästääkin hiukan, sellaista polttelua vatsalaukussa. Toivottavasti se ei ole alkusoittoa pahoinvoinnille. Yök.