Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin vaikka vaihtelee. Eiliseen asti vielä sellaista aaltoilevaa kuvotusta. Tänään joutui ottamaan pahoinvointirannekkeet käyttöön että pystyi lähtemään liikenteeseen :O

6+2

Muokattu viimeksi:
Tänään alko herkkyys. Meinasin töissä palaverissa ruveta itkee ku ois pitäny hoitaa yks juttu vaikkei oikeestaan ees ollu pakko kun muutakin hommaa paljon.. en muista aiemmista raskauksista tämmösiä kohtauksia.. :) onnex en alkanu itkee ku oispa ollu selittelyä ku en muutenka oo mikää itkeskelijä.. :D

Täällä edelleen aika oireetonta ehkä vähän liiankin oireetonta:/ Mahaa turvottaa kyllä ja pissalla pitää useammin käydä muuten ei mitään. Yksi testi olisi kaapissa jolla voisi vielä testata et näyttääkö vielä jotain en tiedä tekisi mieli käyttää se nyt mut paras ois tietty aamulla.

Mulla väsymys vaan lisääntyy päivä päivältä. Turvottaa niinku pahimmillaan ennen menkkoja turvottaisi = vyötärölle tulee + 2kg lisää. Hajut tuntuu voimakkaammilta.
5+2

Muokattu viimeksi:
Mulla nyt rv 4+4 ja rinnat on olleet kipeät ja turvonneet jo viikon! Huijasin tehokkaasti itseäni ja luulin liittyvän alkaviin menkkoihin... jotka eivät sitten alkaneetkaan. :)

Mut kuuluuko tää hiusten rasvaisuus ja finnit kans kuvioon? Yllätti.

Lisäks janottaa (ja pissattaa) ja jostain ihmeen syystä ravaan myös kakalla koko ajan, haha.

En ole koskaan aiemmin ollut raskaana joten liitän tähän varmaan vastaisuudessa ihan kaikki tuntemukset. Tekee mieli jäätelöä? Raskaus! Ketuttaa? Raskaus. Varpaita paleltaa? Raskaus! :woot:

Mulla on vähän samanlainen fiilis kuin sulla emmipea... kaikki oireet menee raskauden piikkiin! Itsellä kans tullut kauheesti kipeitä finnejä, vaikkei iho ees normaalisti kuki maha on ihan turvoksissa, tuntuu kaikki housut kiristävän. Vatsa on kipee aina välillä, mielialat heittelee... Paha olo nostaa päätään, edellisessä raskaudessa se kesti Vaan 8 vkoa. Toivottavasti ei tuu yhtä rajua... Kun on puoltoista vuotias hoidettavana.

Mulla taas on vähän toisin päin kun tossa viikonloppuna mietin että eipä iho ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa. Turvotus on täälläkin ja jouduinkin jo kaapista ehtimään isompia housuja kun entiset niin kiristi :)
Ihmeellistä kyllä kuvotus, joka oli sunnuntaihin asti, lähti kokonaan pois...

Onko teillä muilla alavatsalla kipuja tai paineentunnetta? Mulla alkoi muutama päivä sitten oikealla puolella kipua ja paineentunnetta ja se säteilee aina tuonne nivuseen asti.. Esikoksesta en vastaavaa muista.

Täälä kans välillä menkkajomoja ja oikeella puolen välillä jotain pientä kipuilua, tota paineen tunnetta ollut myös, sitä ei oo aiemmissa raskauksissa ollut näin aikaseen.

On jomoja aina välillä. Eilen oli alaselkä vähän kipeä. Ei ole kyllä paha olo ollenkaan helpottanut, välillä ruoka tulee ylös välillä ei. Usein illalla pysyy kumma kyllä paremmin.
Nyt 6+3

Mulla tulee ehkä kerran päivässä semmonen hetkellinen jomotus alavatsaan mutta menee aika nopeaa ohi. Tänään aamulla ekaa kertaa tuli olo että pitääkö rynnätä vessaan. En ollu syöny vielä aamupalaa ja söin samantien niin meni ohi :)

Mulla alavatsaa särkee enemmän tai vähemmän lähes joka päivä. Tänään aamulla oli aika kipeekin jo ja mieleen heräs ajatus kaksosista ku en aiemmissa raskauksissa tämmöstä muista olleen..
Iltasin ei ruoka maistu enää 18 jälkeen ku on sellanen pieni etova olo.. päivällä ei ongelmaa. :)

Mä oon nyt huomannut sellaisen että aina jos syön kunnolla tulee vähän huono olo luulin et tää olis vasta loppuraskauden oire :D Ja en tiedä onko maha nyt ison näköinen mutta tuntuu välistä tosi turvonneelta et oon myös miettinyt et onko siellä vaan yksi vai olisko myös 2.Toki luulisin et kahdesta olis pahoinvointia enemmän mitä mulla ei juuri oo muutakun ruuan jälkeen se huono olo.Toivon kyllä yhtä vain :) Toki kiitollisuudella kaikki otetaan mitä saadaan.

Täällä pahoinvointi jo nostaa päätään aamuisin ja etenkin voimakkaat tuoksut/hajut etoo. Jano koko ajan! Ja tää väsy... Pikku päikkärit ei tekis pahaa.

Nyt alkaa jo menee totaalisesti hermot tän flunssan kanssa!! :smiley-angry003
Siis 3viikkoo jo ollu joka päivä ja nyt eilen heräsin vieläki kipeempänä.. Kuumetta ei oo eikä mitää muutakaa, paitsi vähän yskää. Voiko tää olla raskausoire? Ikinä ennen ei oo kestäny.flunsss näin kauaa ilman kuumetta.

Täälläkin flunssa mutta onneksi jo parempaan päin,oon kyllä kuullu että nuhaisuus voi kuulua oireisiin mutta kunnon flunssasta en tiedä...Mulla on tänään ollu kyllä tosi paha olo kokoajan,en oo joutunu oksentaa mutta syödä pitää kokoajan,jos en syö, olo pahenee,huippaa ja ällöttää kokoajan!Pinnakin kireemmällä kun huono olo!Toivottavasti ois nyt vaan tosta flussastakin kun tänään oon ollu enemmän tolpillani niin jos kroppa vähän vielä käy hitaalla... Paranemisia Shalley!

Täällä ihmetellään alavatsa jomotuksia!! Viimeset kolme päivää nipistellyt vasemman puolen munasarjojen? Kohdasta, nyt tänään kipu siirtynyt selvästi oikealle puolelle. Ei siis mitenkään kovaa, sellasta jomottelua. Pitäiskö huolestua?:o

Onko teillä muilla alavatsalla kipuja tai paineentunnetta? Mulla alkoi muutama päivä sitten oikealla puolella kipua ja paineentunnetta ja se säteilee aina tuonne nivuseen asti.. Esikoksesta en vastaavaa muista.

Tänään heräsin outoon kipuun oikealla munasarjoissa, semmonen hermosäryn tapainen ja kipu säteili nivusiin ja aina jalkoihin asti. Se meni kuitenkin ohi kun heräilin ja nousin ylös sängystä. Outoa. Pelkäsin sen jo enteilevän, että alan vuotaa.

Täälläkin vaikka vaihtelee. Eiliseen asti vielä sellaista aaltoilevaa kuvotusta. Tänään joutui ottamaan pahoinvointirannekkeet käyttöön että pystyi lähtemään liikenteeseen :O

6+2

Mikä on pahoinvointiranneke? Mistä niitä saa?

Takaisin