Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt pari päivää ollut aivan hirveät alavatsa kivut... olen pitänyt menkkojani tosi kivuliaina, kun ilman särkylääkkeitä ei oo pärjänny. mutta tää on nyt jotain vielä pahempaa :/ yöllä heräilin kipuihin 5-8 kertaa. Ja yleensä en herää vaikka pommi räjähtäisi vieressä. Tänää oli kyllä tuskaa olla töissä! Voikohan olla normaalia, vai pitäisikö huolestua..? Näin esikoista odottavana tuntuu että kaikki huolettaa :/

Tänään rv 5+0

Ditas, täällä ollut ihan samanlaista ja kahteen otteeseen lääkärissä käynyt. Eivät tosiaan osanneet sanoa syytä mutta varasivat kontrolliajan parin viikon päähän.

Pitää kyllä itsekin olla huomenna yhteydessä lääkäriin, jos tuleva yö on yhtä kamala.
Ootko millä viikolla?

Rinnat aristaa, kutisee ja nänneihin pystyy hädin tuskin koskemaan.
Välillä tosi ärhäkkä olo, välillä tosi murheellinen olo
Alavatsaa nipistelee ja välillä sattuu paljonkin. Sellasia kovia, äkillisiä kipuja ku joku iskis puukolla. Mulla on tosin ollut endoepäilyä, et liittynee siihen. Hiukan myös repäisykipuja.
Hirvee nälkä ja jano!
Heikotusta ja huimausta.
Väsymyskohtauksia.
Ihan viimisin on paineen tunne alavatsalla
Ainii ja turvotus + närästys, yäk.
Onhan noita näköjään, vaikka on ollut niin "oireeton" olo
T.Wohveli 5+1

Jatkuva jano ja nälkä, voisin syödä taukoamatta :D hieman etova olo välillä, mutta ei mitään sietämätöntä. Rinnat mulla on ollut kipeät minipillereiden lopetuksesta lähtien, mutta nyt tuntuu että olisi kasvaneet jotenkin "täydemmiksi". En saa oikein nukahdettua iltaisin, mutta päivällä taas tulee yhtäkkiä ihan väsähtänyt olo ja tarvii käydä pitkälleen. Aika vähällä siis (vielä) olen päässyt :-) viikkoja jotain välillä 4-5
On tää niin jännittävää kun ensimmäistä odottaa!

Nyt pari päivää ollut aivan hirveät alavatsa kivut... olen pitänyt menkkojani tosi kivuliaina, kun ilman särkylääkkeitä ei oo pärjänny. mutta tää on nyt jotain vielä pahempaa :/ yöllä heräilin kipuihin 5-8 kertaa. Ja yleensä en herää vaikka pommi räjähtäisi vieressä. Tänää oli kyllä tuskaa olla töissä! Voikohan olla normaalia, vai pitäisikö huolestua..? Näin esikoista odottavana tuntuu että kaikki huolettaa :/

Tänään rv 5+0

Jos ei verenvuotoo ole niin varmaan ihan normaalia..? Jos kivut jatkuu niin kävisin kääntymässä tk:lla. Mulla edellisessä raskaudessa oli alussa hurveet kohdun kasvukivut mut olivat aika paikallisia ja enemmänkin viiltäviä kipuja, ei kokoaikaista kipua.

Onko kellään muulla vatsa turvoksissa? Täältä löytyy ihan hirveä pallo :D Salilla tai kylässä ei enää tuu kyllä oltua ilman hupparia tai löysiä vaatteita, huomaa varmasti heti kun ei ole koskaan aiemmin mahaa oikeen ollut

Mulla on nyt menny pahin iltaturvotus mahasta ohi ja siirtynyt näköjään tisseihin :D nyt 5+0

Shalley, kiitos vastauksesta. näin olen nyt itsekkin vähän miettinyt, että kohdun kasvukipuja on... ja kun ei mitään verenvuotoon viittaavaakaan ole ollut. Tänään jo ollut hiukka helpompi päivä :)

Täällä mulla ikävä päivä. Sen vuoksi vieläkin valveilla (huoli niin suuri, että en saa unta). Tänään aamupäivällä tuli hieman vuotoa, ei paljoa, lähinnä tuhrutteli menkkamaisten kipujen kera. Päivän myötä vuoto rauhoittui, mutta nyt pelko keskenmenosta on entistä suurempi, vatsakipua on edelleen :'( soitin lääkäriin ja sanoivat, että ovat todennäköisesti valemenkat. Nyt sitten odottelen pelonsekaisin tuntein, vähän poissa tolaltanikin, että viedäänkö tämäkin vauvan alku taas meiltä pois, kuten aikaisemmatkin :'( itselläni on tunne, että tämäkään raskaus ei pääty onnellisesti.

Väsymys rantautui tänne. Ja ne pienet menkkasärytkin. Ihan jees et jotain ees. :)

Voi October, toivottavasti vaan valemenkat..

October2016 toivotaan nyt parasta että ois vaan valemenkat. Jonkulainen tiputteluhan on ihan normaalia raskausaikana mutta sulla kokemusta aiemmasta keskenmenosta nii ymmärrän että pelkää heti pahinta..Voimia! :)

Nyt aamulla tunne, että rintojen arkuus, vatsan turvotus ja särky, olisivat katoamassa. Vuoto ei ole vieläkään lisääntynyt (kop kop kop), mutta vahva tunne on siitä, että kohta poistun täältä tuonne kuumeilijoiden joukkoon. :( Toivossa ei ollut hyvä elää, sanoi lapamato.

Ensimmäinen yö viikkoon kun en ole herännyt vatsakramppeihin! Rv 5 aluillaan. Ehkä tuo tosiaan oli siitä keltarauhasesta johtuvaa. Onneksi kontrolliaika lääkäriin on jo reilun viikon päästä ☺

Mulla repäsykipuja joka kerta ku nousee vaikkei nopeasti nousiskaan.. rinnat hyvin vähä kipeenä mut väsymys jäätävä ja toispuoleinen pääkipu jokatoinen päivä rv 4+5

Mulla oireina tosi kova jatkuva nälkä (voin syödä kuinka paljon vaan!), jano, väsymys, palelu, kuumat aallot sekä menkkajomotteluja aina välillä. Mieli rauhallinen, onnellinen :)
Rv 4+6

Takaisin