Oireet

Simpsakka, kuulostaa lupaavalta noi sun supistelut!
Pidetään peukkuja pystyssä että päivän mittaan voimistuvat.
 
Joskus klo 23 alkoi supistukset... Ja klo 4 ne loppui :,( Oli jo niin lupaavan oloisia, että aattelin pääseväni tänään synnyttämään. Mutta ei sitten. Väsyttää vaan hemmetisti kun nukuttua sain sit jostain neljästä siihen asti, että ennen klo 6 heräsin miehen herätyskelloon. Sit ei enää tullutkaan uni. Huomenna la.
 
Ja mulla kans loppu supistukset :sad001 Ei oikeen yksin viitti lähteä kävelylle että jos sais ne palaamaan ku mitä jos ei pääsekään pois :D Jotain tässä on alettava tekeen että ne tulis takasin!
 
Ja mulla kans loppu supistukset :sad001 Ei oikeen yksin viitti lähteä kävelylle että jos sais ne palaamaan ku mitä jos ei pääsekään pois :D Jotain tässä on alettava tekeen että ne tulis takasin!
Lenkille vaan! Puhelin mukaan, niin vaikka ambulanssi noutaa sut tarvittaessa. Tai sit vaikka raivokasta siivousta kotosalla. Mä käyn joka päivä vähintään 5km metsälenkillä, mut tulee vaan harkkasuppareita. Onpahan ainakin treenattu kohtua, jos joskus tositoimiin pääsen. 40+1.
 
Kuinkas moni meistä lokakuisista nukkuu edelleen levottomasti? Mä nukahdan iltaisin tosi hyvin, mutta sängyssä kiehnääminen, pyöriminen ja unettomuus alkaa siinä 2-3 maissa viimeistään. Viideltä olisin lähes joka aamu jo valmis nousemaan ylös, mutta oon kuitenkin pysynyt sängyssä, koska jos mä pomppaan pystyyn, koira herää ja haluaa aamulenkille ja sitten mieskään ei saa nukkua sinne seiskan kieppeille, mihin arkisin hällä on aikaa ennen koiralenkkiä ja töihin lähtöä.

On jännä, miten oon jo jotenkin tottunut tavallista vähempään uneen. Ennen raskautta tarvitsin joka yö vähintään 9 tuntia häiriötöntä unta, tai olin tosi puhki päivällä. Nyt tuntuu riittävän 5-6 tuntia suht hyvin. Onneks päivisin on saanut myös simahtaa päikkäreille kun siltä tuntuu.

Saapas nähdä, millainen nukkuja tuo meidän parin päästä syntyvä vauveli on! ❤️ Hullua, että kolmen päivän päästä tähän aikaan mä olen jo todennäköisesti äiti!!!

Nessu 38+4
 
Mä nukun tosi huonosti. En saa unta, heräilen, pyörin, käyn vessassa. Istun myös paljon öisin, koska käsiin sattuu niin kovasti.
Olenpa ainakin tottunut tässä katkonaisiin uniin :rolleyes:
 
Meillä koirakin on jo todennut, että ennen kello seitsemää tapahtuviin vessareissuihin ei kannata reagoida mitenkään. Muuten se herää ja seuraa mua, ettei vaan missaa mahdollisuutta päästä pihalle. :) Onneks oon muutamaa poikkeusta lukuunottamatta saanu heti unenpäästä kiinni, vaikka vähintään kaks kertaa yössä pitää nousta.
Mä oletan, että täällä ollaan aika lähellä sitä laskeutumista /kiinnittymistä, kun on poikkeuksellisesti ollut jomotuksia alapäässä.
 
Mulle on iskenyt ihan kamala kutinavaihe mahaan. Tekis mieli raapia se verille :/ Nyt on ollut viime päivät hirmu energinen olo, mutta öisin en ole saanut nukuttua, kun beibi riehuu mahassa. Eikös niiden pitäisi loppua kohti rauhoittua :D RV 37+1
 
Mä nukun myös huonosti.
Yskä ja kurkkukipu valvottaa.
Aamuyöstä ei enään wc-reissujen jälkeen meinaa saada unta, vaikka väsyttääkin.
 
Mulla huonosti nukkuminen on lähinnä johtunut siitä että kun herää yöllä niin alkaa miettiin synnytystä ja sitten ei uni enää tule :D vaikka kyllä lonkkiinkin alkaa yötä myöten sattumaan mutta kylkeä kääntämällä asia helpottaa aina muutamaksi tunniksi
 
Juu ei oo yöt nukkumista varten selvästi. :rolleyes:
Liitoskivut on muuttunut toispuoleiseksi ja tuntuu sisäreidessä asti. Vauva varmaan jotenkin painaa enemmän vasemmalle, kyljen kääntäminen, sukkien, kenkien ja housujen pukeminen on täyttä tuskaa. Tänään kävin etsimässä uusia syyskenkiä itselleni ja melkein tuli itku, kun oli neljät kengät sovittanut. Jäi kengät ostamatta, mutta hyvät supistukset sai kyllä aikaseksi :sad001
38+1
 
Aamulla jo heräs toivo kun yhtäkkiä pikkarit kastu märäksi mut eipähän tuo tainnu olla ku vetistä valkovuotoa vaan..ei oo sen jälkeen tullu samanlailla. Tasan kaks vuotta sitten syntyi meän nuorimmainen just samalla tavalla et nousin sängystä niin alko lapsivettä loriseen. Ois ollu aika hauska sattuma jos just samana päivänä ois tääkin syntyny. Eipä taia enään ehtiä :eek: 40+2 nyt ja alkaa kyllä jo niin kyllästyttään..varmaan menee sinne 42 viikolle ainaki :bored:
 
Takaisin
Top