Mikä hitto mua yhtäkki vaivaa?? Yleensä oon tosi hyväntuulinen, tai vähintäänkin normaali mieliala :) Nyt pari päivää ihan ihme mielialavaihteluita, kaikki itkettää ja kaiken otan henkilökohtaisesti (esim.mitä puoliso sanoo) ja loukkaannun, sekä olen vähän sellanen känkkäränkkä ilman sen suurempaa syytä. Normaalisti koko raskauden ajan en todellakaan ole ollut mikään itkuherkkä, siksi tämä kummastuttaa todella.
Ja eikä se jos joku pieni itku, mutta kun se itku menee hetkessä ihan paniikki-itkuksi ja tosi vaikea rauhoittua

Puoliso on ihan hämillään mikä mua vaivaa, mutta niin oon kyllä minäkin! Suorastaan ÄRSYTTÄÄ omat mielialat ja itkuisuus.
Onko tää jotain hormoonihuurua vai voisiko olla vaan seurausta kaikista 24/7 kivuista ja säryistä ja mielettömistä univeloista?!
Pari päivää on myös alavatsa tuntunut kovin kummalliselta, jatkuvasti kiristelee ja kovettuu (en koe sitä kivuliaaksi, mutta epämiellyttäväksi kyllä) sekä pitkin päivää juilii ja ikäänkuin viiltelevästi polttelee hyvin alhaalta vatsasta. Myös jonkinlaista menkkajomottelua selän puolella. En tiedä olisko näillä ihme tuntemuksilla sitten yhteyttä tohon yhtäkkiseen mielialan totaalimuutokseen?
rv36 oon nyt. Onko muilla näillä viikoilla jotain samankaltaista??