Oireet

Tietääkö kukaan mikä kumma sen aiheuttaa (siis muukin kuin raskaus :) ), että just iltaisin tulee vasta törkeen huono olo! Aamulla on elämänsä kunnossa, eikä koko raskaudesta siis tietoakaan. Vaikka söis huonosti aamupalaa jne ei pahaa oloa, mut heti kun kello lyö 18 alkaa se ällötys. En keksi miten sitä pitäs syödä tai mitä tehdä että vois omilla toimillaan helpottaa tätä. Liikunta toki vie aina hetkeksi sen olon pois, kun vaan saa lähdettyä..kummasti se sohva vetää iltaisin puoleensa :D

Mulla kanssa "aamupahoinvointi" alkaa klo 13 ja kestää koko loppuillan. Tosin hyvin lievänä vielä, mutta eiköhän ens viikolla sekin korjaannu.. Aamuisin täytyy yrittää tehdä kaikki mitä täytyy. Tosin kaikista huonoin olo on, kun sitä potee sohvalla. Iltavuoroissa töissä ei ole ongelmia :bored: Mulla ällötys taukoaa kun syön jotain (sen siunaaman hetken kun ruoka siis on suussa). Olen ratkaissut tän jäisillä mansikoilla, niitä imeskelen :joyful: Tän vinkin sain aikoinaan omalta äidiltä.

Mä oon saanut tänään aamulla syötyä yhden kroisantin mut kaikki muu onkin tullut ulos. Lämmintä ruokaa en pysty kuvittelemaan edes ajatustasolla syöväni, mutta ei se mustikkapiirakkakaan sisällä pysynyt. Sit on kiva puklailla pahassa olossa vatsahappoja. Teen kohta nuudeleita ja toivon, että ne pysyis sisällä. Nukkumaan meen varmaan tunnin sisään, koska tämä väsymys on kans jotain ihan omaa luokkaansa. Oireita siis voisi sanoa olevan, mutta pelkään silti tolkuttomasti, että mahassa ei ole kaikki hyvin. Viime yö meni valvoessa alavatsa ja alaselkä kivuissa, jotka jatkuneet ajoittain tänään päivällä. Ei ne voi mitään hyvääkään tarkoittaa.. :(

Lälly toivotaan et kivut on vaan kasvukipuja! Ja toivottavasti pahoinvointi väistyy sen verran et saat syötyä.. Oliko siulla nyt varattuna ultraa?

Minulla nyt menossa 6+1 viime viikon oon palellu ihan älyttömästi. Aamuisin tulee oksettava olo, jos yritänkään tehdä jotain ennen aamupalaa, syömisen jälkeen olo on hyvä. Päivällä sama homma, jos ei saa ruokaa tulee huono olo. Syön siis kuin hevonen tällä hetkellä :D Väsymys on kans ihan omaa luokkaansa, eikä se auta ollenkaan, että yöt nukun levottomasti ja herään joskus klo.5 aikaan, enkä saa enää kunnolla unta sen jälkeen. Oireet on kyllä tervetulleita, niin tuntuu koko raskaus todellisemmalta! :)

Lälly toivotaan et kivut on vaan kasvukipuja! Ja toivottavasti pahoinvointi väistyy sen verran et saat syötyä.. Oliko siulla nyt varattuna ultraa?

Nuudelit vaihtui lennosta uunileipiin. On tää aikamoista miettimistä, mitä kykenee syömään ja kun mieli muuttuukin viiden minuutin päästä. Mulla ei aiemmissa raskauksissa oo ollut kasvukipuja, mutta toivon, että nää nyt olis vaan niitä. Vois luulla, että keskenmeno kipujen kanssa tulisi myös vuotoa. Neuvola on torstaina ja yritän siellä kinuta ultraa kun olisi jo hyvät viikot sydämensykkeen näkymiselle. Jos ei siellä onnistu niin sit sinne yksityiselle perjantaina. Sulla on onneksi jo huomenna ultra! :)

Jännittää se huominen ihan sikana! Onneks oon niin väsy et luulis saavan unta. Nyt tuli huono olokin vielä illasta että saa nähä..

Lälly jospa nyt kohtu kasvaakin pikavauhtia :) Parempi ois kyl saaha ultra neuvolan kautta. Ihme etteivät oo ottaneet..

Tätä on ootettu ja nyt se on jo huomenna :) onneks on aika aamusta ettei nyt tarvi koko päivää jännittää.. Ei siullakaan rouvaskainen oo montaa päivää enää :)

Joo siks mäkin otin aamuajan :p ei onneks ookkaan pitkä aika. Vitsi miten jännää! Yritä saada unta kuitenkin ens yönä :)

Pitäisköhän jo osa tästä palelusta laittaa jo raskauden piikkiin eikä ainoastaan kovien pakkasten ja vanhan talon... Viime yönä nukuin pitkissä kalsareissa, yökkäritoppi johon päälle vielä t-paita, kahdet villasukat ja päälle tietysti peitto + viltti! Eikä tullut kertaakaan kuuma, vaikka normisti aika nopeesti tulee jo pelkät sukat potkittuu jaloista.

Ää-tsiu! Oon siis alkanu aivasteleen tosi paljon! Ja aina ko aivastan, tulee sellanen repäisevä kipu alavatsaan. En tykkää yhtään.

Ruokaällötykset jatkuu, mutta sen hetken kun syö niin olo on ihan jees. Pitääkin koittaa noita jäisiä marjoja huomenna.

Tarvis vähän henkistä jeesiä... mulla tänään tasan 1 viikon menkat myöhässä. Testit ollu kaikki negatiivisia. Kierto ollu viim.vuod. elokuusta katottuna tasan 33 päivää. Lämmöt mulla ollu ainakin viikon 37.2 (normi) n. 36.7. Menkkamaista mahakipua ja selkäkipua ollu... tissit ei kipeet ollenkaan välillä kyl vähän pistelee. Mieliala vaihteluita tainnu hieman olla. 1 lapsi mulla ennestään eikä sii ollu muita oireita ku tissit kipeet. Mulla kyl huomenna lääkäri (piti olla eri asiasta) mutta onneks on... en oikeen tiiä voiko tää olla raskautta vai ei...

Mannikka! Tsemppiä tälle päivälle :) :) mulla on huomenna heti aamusta ultra enkä mä saa enää nukuttua :D mitenkähän seuraava yö.. :D :D

Eilinen päivä oli kyllä niin väsypäivä, että... Nukuin vauvan kanssa aamulla päikkärit, mutta siltikin koko päivän tuntui siltä, että kuolen ihan kohta väsymykseen. Kaikki ketutti, vaikka ei mitään syytä ollutkaan. Vauva päättikin eilen sitten jättää toiset päikkärit väliin, joten me mentiin illalla kuudelta nukkumaan. Aamulla herättiin viideltä ja hetken väsytti, mutta nyt kun sai kahvia koneistoon niin helpottaa.

En ole juuri mitään syönyt viimeisen viikon aikana, vaikka tiedän, että pitäisi vaan yrittää. Aterioita ei välttämättä päivän aikana tule kuin yksi, mutta jaan senkin aterian useampaan osaan.

Kyllähän tämä kai pian helpottaa, ja kaikki on kyllä sen arvoista :Heartred

Meidän odotus päättyy valitettavasti tähän :sad001Monen päivän vuoto yltyi viikonloppuna runsaaksi ja kivuaaliksi vuodoksi läpi yön jonka aikana raskausmateriaali poistui. Nyt vuoto jo vähän hellittänyt ja seurantaa että varmasti poistuu kokonaan. Minulla oli vahva tunne keskenemenosta jo aikaisemmin joten täysin yllätyksenä ei tullut, ja toisaalta helpotus että saatiin asiaan varmuus ja voidaan suunnata katseet tulevaisuuteen. Pahalta tuntuu mutta uskomme ja toivomme että seuraava kerta on meitä varten :Heartred

Inkkis ♡♡ :/

Itse koin saman joulukuun alussa ja nyt uusi raskaus menossa..
Toivon teille pikaista uutta plussaa ja voimia tän hetken ajatuksiin ♡♡♡

Takaisin